بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی گوا

گوا کوچک‌ترین ایالت و همچنین محبوب‌ترین مقصد گردشگری  تور هند در بین مسافران سراسر دنیا است. گوا با داشتن سواحل ماسه سفید و پودری، آب‌های آبی و تمیز اقیانوسی و تفریحات ساحلی، نقطه‌ای عالی برای برنزه شدن و غواصی است. در چنین جایی شما به غیر از تفریحات آبی می‌توانید تجارب جذاب دیگری مثل آشنایی با فرهنگ بومی مردم و خوردن غذاهای محلی را هم کسب کنید. بیایید نگاهی به بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی این منطقه بیاندازیم.

 

 

رستوران و کافه ریتا

رستوران و کافه ریتا که در نزدیکی بازار نهرو واقع شده به غذاهای تازه دریایی‌اش شهرت دارد. برخلاف رستوران‌‌ها و کافه‌های گوا که همگی‌شان به غذاهای دریایی و ماهی‌ها اختصاص پیدا کرده‌اند، ریتا گزینه‌های گیاهی را هم ارائه می‌دهد تا بتواند تمامی سلیقه‌ها را به خودش جذب کند. از ویژگی‌های برجسته دیگر ریتا وجود باغ و فضای باز آن برای لذت بردن از آب و هوایی مطبوع و دوری از سر و صدای خیابان است.

 

گردشی لذت‌بخش با کشتی‌های کروز در آب‌های گوا

 

 

کافه ریتا

 

 

آدرس: opp. Nerul Football ground, way to Coco Beach, Nerul, Goa, India

تلفن: +919923439704

 

 

رستوران و کافه جورج

طعم اصیل غذاهای گوا در صدر فهرست کارهای انجام دادنی هر مسافری به گوا است. رستوران و کافه جورج در گوا بسیار محبوب و شناخته شده است و مردم محلی برای خوردن غذا اوقات زیادی را در آن سپری می‌کنند. از غذاهای دریایی گوا گرفته تا غذاهای الهام گرفته شده چینی هر چیزی که بخواهید می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. تمامی چیزاهایی که در این رستوران آماده می‌شود بر اساس غذاهای گوا هستند. به طور کلی رستوران جورج برای علاقه‌مندان به غذاهای اصیل گوایی مکانی منحصر به فرد است.

 

 

 کافه جورج

 

 

آدرس: Rua José Falcão, Near Marry Immaculate Conception Church, Altinho, Panjim

تلفن: +91 98224 87722

 

 

کافه آه در گوا

کافه آه گوا تلاش می‌کند تا مناظر زیبا و محیطی بی‌نهایت دلچسب مردم محلی و گردشگران را به سوی خود بکشاند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آه! گوا قایق‌سواری هیجان انگیزی است که به مهمانان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در منوی این رستوران از بهترین غذاهای دریایی، گوشت گاو کبابی، ماهی کبابی و گزینه‌های محلی لذت ببرید. شما می‌توانید تجاربی که در رستوران‌های خانوادگی تایلند می‌توانید پیدا کنید را به راحتی در آه! گوا تجربه کنید. مخصوصا اگر بچه‌ها در سفر همراه شما هستند عاشق وقت گذرانی در این رستوران خواهند شد. به علاوه می‌توانید غروب درخشان گوا را در کافه و رستوران آه! گوا سپری کنید.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در گوا

 

 

کافه آه

 

 

آدرس: Nerul, Goa 403114, India

تلفن: +91 9325589991

 

 

 کافه و رستوران 49er’s

کافه 49er’s یکی از آن گزینه‌های فوق‌العاده‌ای است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این کافه و رستوران یکی از بهترین گزینه‌های ساحلی در غرب گواست که همیشه با بهترین مواد و محصولات به ارائه غذا می‌پردازد. این کافه رستوران جذاب به دلیل رفت و آمد زیاد مردم همیشه حال و هوایی پرانرژی و شاد دارد. به علاوه در این کافه رستوران به مناسب‌ها و رویدادهای مختلف، برنامه‌های متنوعی مثل اجراهای زنده موسیقی برگزار می‌شود. همچنین یک آرایشگاه مجلل زیبا در کنار قسمت کافه آن قرار گرفته است.

 

 

49er’s

 

 

آدرس: Next to Hotel Sea Coin, Colva Beach, Salcete, Colva, Goa 403708, India

تلفن: +91 96577 04531

 

 

Anri's Place

یکی دیگر از رستوران‌های ساحلی گوا که بی‌حد به جو حاکم در تایلند را ارائه می‌دهد Anri's Place است. این رستوران درست در کنار ساحل قرار گرفته و به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های جنوب غربی گوا از شهرت بالایی برخوردار است. شما در این رستوران ساحلی می‌توانید کاملا رایگان از چترهای آفتابگیر بزرگ و تخت‌های آفتابی استفاده کنید و در نمای دل‌انگیز غروب خورشید از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا نوش جان کنید. اگر در سفری عاشقانه هستید توصیه می‌کنیم غروب‌دم را به این رستوران ساحلی بروید و ضمن لذت بردن از غذایی باکیفیت و امکانات جانبی آن، به تماشای منظره رمانتیک دریا هم بنشینید.

 

رستوران‌های عاشقانه گوا برای یک ماه عسل رویایی

 

 

Anri's Place

 

 

آدرس: Sunset Beach, Betalbatim, Goa, India

تلفن: +91 9822149667

 

 

رستوران 21 نارگیل

۲۱ نارگیل یکی از نقاط جادویی کوچک در گواست که همیشه صحنه حضور پر جنب و جوش، و شاد مردم محلی و گردشگران است. شما می‌توانید در این رستوران کوچک و دوست داشتنی از غذاهای خوشمزه‌ای بخورید که با تازه‌ترین محصولات بازار روز تهیه شده‌اند. جدا از غذاهای آن، کیک‌های خانگی ۲۱ نارگیل از شهرت بالایی برخوردار هستند و گردشگران زیادی قبل از رفتن به ساحل کندولیم سعی می‌کنند اول از این کیک‌های خوشمزه بخورند و گشنگی‌شان را برطرف کنند و بعد به تفریح در ساحل بپردازند.

 

 

21 نارگیل

 

 

آدرس: Candolim Beach Rd, Opp. Village Panchayat, Candolim, Goa

تلفن: +91 90110 46591

۱۹ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران