بهترین کلاب‌های ساحلی گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
بهترین کلاب‌های ساحلی گوا

اگر قصد رفتن به تور گوا را دارید، حتما از جشن‌های بزرگ ساحلی این شهر خبر دارید. جشن‌هایی که در دنیا معروف هستند و در بعضی از شب‌ها تا دمی از صبح ادامه خواهند داشت. با توجه به تعداد بالای کلاب‌هایی که در سواحل گوا هستند، بهتر است بهترین را بشناسید تا برای تفریح به آن‌جاها مراجعه کنید. در این نوشته نیز ما سعی کرده‌ایم، کلاب‌هایی که بهترین نظر‌ها و امتیازات را داشته‌اند و امکانات و جشن‌های خوبی برایتان مهیا می‌کنند را گرد آوریم.

 

Hill Top

اگر به دنبال جشن‌های کلاسیک گوا هستید، حتما باید سری به Hill Top بزنید. این کلاب از اوایل دهه هفتاد میلادی در همین مکان شروع به فعالیت کرد و در ابتدا یک رستوران کوچک بود، اما حالا بزرگ‌ترین و پر سر و صداترین جشن‌های گوا را راه می‌اندازد و شهرتی جهانی دارد. دکور زیبای درختانی که با چراغ‌های نئون پوشیده شده و محوطه بزرگ Hill Top از هر نظر مناسب چنین جشن‌هایی است. اگر شب سال نو میلادی در گوا هستید، سعی کنید جایی در Hill Top  برای خود رزرو کنید تا بهترین تجربه ممکن را در چنین شبی و در گوا داشته باشید.

 

فعالیت‌های آبی هیجان انگیز در گوا

آدرس: Ozran Beach Road, Near St. Michael's School, Vagator

 

Curlies and Shiva Valley

یکی دیگر از کلاب‌های بسیار معروف گوا که زمانی تنها به جشن‌های خیلی شلوغ و گاهی خارج از کنترل شهرت داشت اما حالا به سر و شکلی بهتر، جشن‌های بهتر و مناسب‌تری را برگزار می‌کند. تم آهنگ‌هایی که در روزهای مختلف نواخته می‌شود، متفاوت بوده و مثلا روزهای دوشنبه شب آهنگ‌های تکنو است. جشن‌های این محل از ساعت ۴ بعدازظهر آغاز می‌شود.

آدرس: St Michael, near Flea Market, Gumal Vaddo, Anjuna

 

Cafe Lilliput

این کافه کار خود را در این محل از سال ۱۹۸۶ آغاز کرده اما حالا بر خلاف اسمش، از جمله جاهای خیلی شلوغ در شب‌های گوا به شمار می‌رود. البته در طول روز می‌توانید از آرامش قبل از طوفان این محل استفاده کنید و شب‌ها در شلوغی صدای موسیقی غرق شده و ساعاتی شاد را همراه دیگر گردشگران تور گوا داشته باشید.

 

تفریحی جذاب در بهترین سواحل گوا

آدرس: Anjuna Beach, Monteiro Vaddo, Flea, Market Rd, Anjuna

 

UV Bar

از نظر سابقه UV Bar از گزینه‌های دیگر لیست ما تازه‌کارتر است، اما آوازه جشن‌های آخر هفته آن‌ها که از جمعه شب تا یکشنبه را شامل می‌شود، حتی در بین گردشگرانی که اولین بار است به گوا سفر کرده‌اند نیز شنیده می‌شود. UV Bar از جمله معدود جاهایی است که حتی در فصل مانسون نیز دست از فعالیت نمی‌کشد و تنها در روزهای طوفانی تعطیل است. این محل یک سالن رقص دو بخشه دارد که یکی تا روی ساحل دریا کشیده شده است. نورپردازی عالی، دکور بسیار خوب، ساماندهی مناسب و البته موسیقی عالی از جمله مزیت‌های شرکت در جشن‌های UV Bar است.

آدرس: North Anjuna Beach, Dmello Vaddo near St Anthony Chapel, next to san Francisco's Bar & Restaurant, Anjuna

 

Chronicle

Chronicle نیز تازه سال ۲۰۱۳ باز شده است اما خب همه با توجه به دکور فوق‌العاده و هزینه‌ی بالایی که برای این رستوران ایتالیایی شده است، انتظار داشتند که خیلی زود به جایی محبوب بدل شود. کلابِ این رستوران ۵ بخش دارد که سه بخش آن در ساحل اختصاصی مجموعه به جشن‌های شبانه با DJهای محبوب تبدیل می‌شود. جشن‌های Chronicle از ساعت ۵ عصر (آخر هفته‌ها از ۳ عصر) آغاز شده و تا ۲ شب ادامه پیدا می‌کند.

 

خرید سوغاتی‌های جذاب از گوا

آدرس: Small, Ozran Beach Rd, Vagator

 

Titlie

معنی اسم این مجموعه به فارسی "پروانه" می‌شود و شما هم همچون پروانه در این محل احساس راحتی و آزادی می‌کنید. جشن‌های شبانه‌ی کلاب Titlie در فضای آزاد برگزار شده و از DJهای مطرح برای اجرای موسیقی در آن‌جا استفاده می‌شود. امکانات خیلی خوب، نورپردازی عالی و نوشیدنی‌های با کیفیت در کنار یک جشن شبانه‌ی با کلاس و عالی، از امتیاز‌های Titlie به حساب می‌آید.

آدرس: Small Vagator, 592/5, Ozran Beach Rd, Coutinho Vaddo, Anjuna

 

Larive

این مجموعه یک ریزورت ساحلی است که کلاب مخصوص خود را دارد. Larive دارای یک ساحل اختصاصی است و ورود به کلاب مخصوصا در روزهای آخر هفته سخت خواهد بود، اما با ورود به این مکان یک شب عالی همراه با رقص و شادی را تجربه خواهید کرد. Larive نیز جشن‌های خود را در یک محیط عالی و روباز برگزار می‌کند که در گوشه‌ای یک استخر نیز دارد.

 

معرفی ۳ پارک آبی معروف و محبوب در گوا، شهر ساحل‌های رویای

آدرس: Ozran Beach Little Vagator, Near Club Waters, Anjuna

۰۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران