بهترین کارهای عاشقانه در سنت پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
بهترین کارهای عاشقانه در سنت پترزبورگ

آیا هیچ ایده‌ای برای انجام کارهای عاشقانه در سنت پترزبورگ ندارید؟ سنت پترزبورگ از آن شهرهایی است که باید حتما در طول عمرتان یک بار از آن دیدن کنید. این شهر با وجود عظمت و شکوهی که دارد هنوز در زمره مقاصد کم‌تر دیده شده باقی مانده است. در حالی که زوج‌ها بیشتر برای سفری عاشقانه به جنوب شرقی آسیا سفر می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم با تور سن پترزبورگ سفری خاطره‌انگیز به این شهر را تجربه کنید. این شهر اروپایی زیبا در حال حاضر دارای رستوران‌های عالی، موزه‌های دیدنی و جاهای کشف کردنی است.

 

یک قایق پارویی اجاره کنید و به پیک نیک در یکی از باغ‌ها بروید

پارک‌ها زیباترین نقط سن پترزبورگ برای پیاده‌روی‌های عاشقانه هستند. اگر به دنبال جایی در مرکز شهر هستید وسایل پیکنیک‌تان را جمع کنید و به باغ Tavrichesky بروید و یا برای داشتن روزی عاشقانه قدم را فراتر نهید و قایق پارویی در پارک Primorskiy Park Pobedy در جزیره کرستوسکی (Krestovsky) اجاره کنید. هر دوی این نقاط از مرکز شهر دور هستند و به شما این فرصت را می‌دهند که روزی آرام را در کنار افراد محلی سپری کنید.

 

راهنمای سفر دو نفره به سنت پترزبورگ

 سن پترزبورگ

در جزیره الاگین می‌توانید یک قایق پارویی را بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ روبل در ساعت کرایه کنید که حدود ۶ دلار می‌شود. ساعت مار از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و اگرچه از ساعت ۹ شب به بعد قایقی کرایه داده نمی‌شود.

 

برای تماشای زیباترین مناظر از کلیسای جامع سنت اسحاق بالا بروید

از نظر خیلی‌ها  کلیسای جامع معروف سنت اسحاق بهترین منظره را در مرکز شهر سن پترزبورگ ارائه می‌دهد. حتی اگر به دیدن کلیسا نمی‌روید اما پله‌ها را به سمت بالای کلیسا صعود کنید تا منظره‌ای از رودخانه نوا و همچنین میدان Isaakievskaya و فراتر از آن را ببینید. اگر خوش شانس باشید، می‌توانید در ساعات پایانی روز از تماشای غروبی به یادماندنی در کنار یکدیگر لذت ببرید.

 کلیسای جامع معروف سنت اسحاق 

از نوشیدن شکلات داغ در کافی شاپ "Bolshe Coffee" لذت ببرید

اگر درگیر آب و هوای ناپایدار شدید می‌توانید به کافی شاپ Bolshe Coffee که حدودا ۵۰ متر دورتر از ایستگاه قطار Gorkovskaya در گوشه دنجی از الکساندروسکی بروید. فضای این کافه به شدت دنج و صمیمی است اما شهرت آن به قهوه‌های مخصوص و آموزش عمومی آن برمی‌گردد. آن‌ها مرتبا برنامه رویدادهای تیست کردن قهوه را برای عموم مردم اعلام می‌کنند.

 

۱۰ تجربه گردشگری در سفر به سنت پترزبورگ

 Bolshe Coffee

آدرس: Park Aleksandrovskiy, 3Г, St Petersburg, Russia, 197046

 

به ماجراجویی در یکی از اتاق‌های فرار سنت پترزبورگ بروید

اتاق‌های فرار امروزه در سراسر نقاط دنیا پیدا می‌شوند. این ماجراجویی جذاب را نیاید در سن پترزبورگ هم از دست بدهید. اتاق‌های فرار در سن پترزبورگ در مرز دیوانگی قرار دارند. کیفیت تنظیمات، تنوع معماها و سناریوها دارای خلاقیت‌های ذهنی سطح بالایی هستند. بازی‌ها عموما از ۲۵ دلار برای هر سنی شروع می‌شوند. بیشتر معماها نیز برای گروه‌های دو نفره هستند. برای اتاق فرار انگلیسی زبان می‌توانید به iLocked و Mir Kvestov بروید. برای یک بازی دو نفره به یکی از این دو بروید و کار تیمی‌تان را به چالش بکشید.

اتاق‌های فرار سن پترزبورگ

به هلی‌کوپتر سواری بر فراز شهر بروید

اگر علاقه‌مند به تماشای مناظر گسترده و افق‌های زیبا هستید چرا به ۱۵ دقیقه هلی‌کوپتر سواری بر فراز شهر نروید؟ در این مسیر شما از فراز رودخانه نوا پرواز خواهید کرد که نمایی فوق‌العاده زیبا و به یادماندنی از شهر را به شما هدیه می‌دهد. این تجربه کوتاه اما شیرین به ازای هر نفر ۵ هزار روبل (۷۵ دلار) هزینه در بر دارد.

 

۱۱ توصیه کاربردی در سفر به سنت پترزبورگ (بخش اول)

 سن پترزبورگ 

با تور به پشت بام‌های سنت پترزبورگ صعود کنید

اگر زوجی جسور و ماجراجو هستید با شرکت در یک تور غیررسمی می‌توانید با صعود به پشت بام‌های شهر مناظر زیبایی را تماشا کنید. برخی شرکت‌ها هستند که بر روی پشت بام‌های شهر ترتیب شامی همراه با نور شمع را می‌دهند. برای شام و یا قراری عاشقانه می‌توانید ترتیب غروبی رویایی را بدهید. اما یکی از کارهای ماجراجویانه پیوستن به گروه‌های غیررسمی گردشگری است که به صورت رایگان از روی پشت بام‌ها حرکت کرده و به کشف مناظر زیبای شهر می‌روند.

سنت پترزبورگ 

از باغ گیاه‌شناسی پیتر بزرگ دیدن کنید

باغ گیاه‌شناسی سنت پترزبوگ از لحاظ وسعت و تنوع شما را غافلگیر خواهد کرد. باغ پیتر بزرگ میزبان بیش از ۹۳۴ گونه مختلف گیاهی بوده و جایی فوق‌العاده برای استراحت و پیاده‌روی است. برای لذت بردن از زیبایی بیشتر سعی کنید سری به باغ ژاپنی بزنید. آن در فصل تابستان‌ها در روزهای چهارشنبه و آخرهفته‌ها باز هستند.

 

۷ رستوران حلال که در سفر به سنت پترزبورگ می‌توانید به آنها بروید

باغ گیاه‌شناسی پیتر بزرگ

آدرس:  Ulitsa Professora Popova, 2, St Petersburg, Russia, 197376

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران