بهترین بوتیک هتل‌های سنت پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
بهترین بوتیک هتل‌های سنت پترزبورگ

بوتیک هتل‌ها جایی دنج و زیبا هستند که هم اعتبار و شهرت زیادی دارند و هم مدرن و عموما خلاقانه هستند. از لحاظ امکانات آنچنان فرقی با هتل‌های بزرگ ندارند اما از لحاظ ابعاد و تعداد اتاق‌ها کوچک‌تر هستند. افرادی که دوست دارند در جایی خودمانی‌تر و خلوت‌تر اقامت داشته باشند و استراحت عمیق‌تری را تجربه کنند جذب بوتیک هتل‌ها می‌شوند بنابراین اقامت در بوتیک هتل‌ها همیشه به معنی هزینه کم‌تر نیست. حالا تصورش را بکنید در شهری که ساختمان‌های تاریخی و افسانه‌ای سراسر آن را پوشانده اقامت در بوتیک‌هتل‌ها تا چه اندازه می‌تواند جذاب باشد. بیایید نگاهی به بهترین بوتیک هتل‌های تور سن پترزبورگ بیاندازیم.

 

Author Boutique Hotel

این بوتیک هتل جذاب و زیبا که از همان ابتدا ظرافت و سلیقه را می‌توان در لابی آن دید موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و با ۳ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه مترو داستایوسکایا و ولادیمیرسکایا و همچنین ۵ دقیقه با کلیسای جامع Vladimirsky و رودخانه فونتانکا واقع شده است. این یعنی هم فرصت گردش دارید و هم می‌توانید با وسیله نقلیه سریع و مقرون به صرفه به جاهای دیگر شهر دسترسی داشته باشید. هتل در داخل دارای فضای داخلی شیک و مجهزی است و اتاق‌های آن همگی به مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع هوا تجهیز شده‌اند. به علاوه در تمامی اتاق‌ها و حتی فضای مشترک داخل هتل اتصال به اینترنت بی‌سیم هم مقدور است. در این هتل می‌توانید از غذاهای خوشمزه سنتی روسی امتحان کنید و حتی غذایتان در اتاق سفارش دهید.

آدرس: Vladimirskiy Ave., 9, St. Petersburg 191025 Russia

 

Galunov Hotel

هتل گالونوف جایی دنج و راحت و بسیار کژوال و خودمانی است. با اقامت در این هتل شما اصلا حس نمی‌کنید که در جایی خارج از خانه هستید. ماندن در این هتل شبیه رفتن به خانه یکی از دوستان‌تان است همانقدر راحت و صمیمی. دکوراسیون داخلی هتل جذاب و بسیار شیک بوده و از لوازم و رنگ‌ها در جای درستی استفاده شده است. در واقع این هتل از داخل هنرمندانه و کاملا به سبک اروپایی است. تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، یک حمام اختصاصی هستند و  برای راحتی شما، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز قرار داده شده است. با اقامت در اینجا می‌توانید در عرض ۲ دقیقه به میدان پالاسو ایستگاه قطار مسکوفسکی ۴۵۰ متری دسترسی داشته باشید.

 

۱۰ هتل با کیفیت سنت پترزبورگ

آدرس: Degtyarnaya st., 1, St. Petersburg 191024 Russia

 

Pushka Inn Hotel

مسافرخانه پوشکا عمارتی متعلق به قرن هجدهم در بخشی تاریخی سن پترزبورگ است که با یک دقیقه پیاده روی از میدان پالاس واقع شده است. معماری و طراحی داخلی آن به شدت زیبا و گیرا بوده و به شما تجربه واقعی سفر در زمان را منتقل می‌کند. همچنین رستوران پوشکا این، غذاهای اروپایی و روسی سرو می‌کند و دارای لیست بلندی از انواع نوشیدنی‌ها است. اتاق‌ها در عین داشتن امکانات و ویژگی‌های مدرنی همچون سیستم تهویه هوا و تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دکوراسیون کلاسیک دلنشینی با رنگ‌های روشن و درخشان دارد که حس اطمینان و آرامش را به شما منتقل می‌کنند.

آدرس: Moyka River Embankment 14, St. Petersburg 191186 Russia

 

Alexander House

الکساندر هاوس مهمان‌خانه‌ای خانوادگی با ۲۰ اتاق است که ساختمان اصلی آن در سال ۱۸۲۶ ساخته شده و سپس مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل جذاب و کلاسیک در منطقه تاریخی سن پرتزبورگ واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به جاهای اصلی و دیدنی همچون کلیساهای جامع سنت نیکلاس، ترینیتی و سنت آیزاک وجود دارد. برای علاقه مندان به هنر  تئاتر ماریینسکی، سالن کنسرت جدید تئاتر مارینسکی و کنسرواتوار ریمسکی-کورساکوف در این نزدیکی در دسترس قرار گرفته است. در فاصله ۵ دقیقه رانندگی، مرکز شهر و خیابان اصلی سن پترزبورگ Nevsky Prospect نیز واقع شده است. نکته جالب درباره اتاق‌های این هتل این که هر اتاق در طراحی خود منحصر به فرد بوده و از زیباترین شهرها مانند رم، بانکوک، کپنهاگ، لندن، مراکش، مکزیک و ونیز الهام گرفته شده است. همچنین تمامی آن‌ها مجهز به امکانات مدرن و روز مانند تلویزیون ماهواره‌ای و اینترنت مجهز شده‌اند. به علاوه تمام حمام‌ها با لوازم بهداشتی شخصی، روپوش و دمپایی برای استفاده در نظر گرفته شده‌اند. رستوران، فضای عمومی و استراحت و کتابخانه از دیگر امکانات هتل هستند.

 

۷ هتل مجلل و لاکچری سنت پترزبورگ

آدرس: Kryukov Kanal Embankment 27, St. Petersburg 190068 Russia

 

Majestic Boutique Hotel Deluxe

این یکی از لوکس‌ترین بوتیک هتل‌های سن پترزبورگ است که با دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و کلاسیکی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن و کنترل آب و هوا هستند. بعضی از واحدها دارای منطقه نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. حمام مجهز به دوش یا وان آبگرم نیز در این اتاق‌ها تعبیه شده‌اند. برای راحتی شما، روپوش حمام، دمپایی و لوازم آرایش رایگان نیز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید روزتان را در بوفه صبحانه با گزینه‌های اروپایی آغاز کنید و سپس به گشت و گذار جاذبه‌های اطراف هتل همچون کلیسای کلیسای نجات دهنده بر روی خون ریخته بروید.

 

سفر تابستانه به سنت پترزبورگ

آدرس: Sadovaya, 22/2, St. Petersburg 191023 Russia

۱۰ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران