راهنمای سفر دو نفره به سنت پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
راهنمای سفر دو نفره به سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ با داشتن شب‌های سفید، رودخانه‌ها و کانال‌ها، کاخ‌ها و موزه‌ها مقصد بی‌نظیری برای سفر عاشقانه محسوب می‌شود. در اینجا می توانید از شکوه و عظمت امپراتوری روسیه سابق که با راحتی های دنیای مدرن آمیخته است ، لذت ببرید و در عین حال سفری به یاد ماندنی و عاشقانه را هم تجربه کنید. اگر در پی رفتن به سفری عاشقانه و دو نفره با تور روسیه هستید از راهنمای زیر پیروی کنید.

 

در یک هتل تاریخی اقامت کنید

مرکز شهر سنت پترزبورگ دارای بناهای قدیمی خوب و زیبایی است که قدمت آن‌ها به قرن ۱۸ام برمی‌گردد. اکنون برخی از کاخ‌های قدیمی یا خانه‌های بسیار زیبا به هتل‌های لوکس تبدیل شده‌اند. برای تجربه گردشی باکیفیت در مرکز شهر اقامت کنید. به این ترتیب همه چیز نزدیک شما بوده و نیازی به حمل و نقل هم ندارید. برخی از این هتل‌ها پکیج‌های اسپا هم ارائه می‌دهند که می‌تواند در پایان روزی پر از فعالیت و گردش، آرامش‌بخش باشد. از قبل سوال کنید تا مطمئن شوید سپس یک پکیج دو نفره رزرو کنید.

 

۷ مسیر حمل و نقل عمومی برای دیدن سن پترزبورگ

از خوردن یک صبحانه مفرح لذت ببرید

سنت پترزبورگ تقریبا شهری تنبل است و کسی تمایل ندارد صبح را با شلوغی و یورش به بیرون شروع کند. بنابراین اصلا لازم نیست عجله کنید. غذاخوری‌هایی که صبحانه و ناهار سرو می‌کنند غذای زیادی برای شروع روز شما ارئه می‌دهند. اگر می‌خواهید غذای روسی را امتحان کنید، sirniki  پنکیک پنیر کوچک را امتحان کنید. آن‌ها به خصوص با عسل و مربا خوشمزه هستند. به غیر از این‌ها منوی صبحانه بسیار مفصل بوده و شامل انواع پنیرها، آبمیوه، سوسیس‌ها و موارد دیگر می‌شود که می‌توانید بر حسب سلیقه‌تان هرچه خواستید سفارش دهید.

به کروز رودخانه نوا بروید

کانال‌ها و رودخانه‌هایی که در سنت پترزبورگ به هم متصل هستند این شهر را به لقب ونیز شمال رسانده‌اند. گرچه در طول زمستان این مسیرها یخ زده هستند اما در تمام طول تابستان کروزهای تفریحی برگزار می‌شود که از برخی از زیباترین مناظر شهر عبور می‌کنند. کروز رودخانه یکی از مفرح‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. برای لمس عاشقانه‌تر این تجربه می‌توانید یک کروز خصوصی همراه با نوشیدنی رزرو کنید. برخی از رستوران‌ها و قایق‌های تفریحی نیز برای تماشای غروب آفتاب و لذت بردن از غذا، تورهای عصرگاهی برگزار می‌کنند که با شرکت در آن‌ها می‌توانید از غذا و نوشیدنی عالی در پس زمینه فراموش نشدنی غروب شهر لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های روسی در سن پترزبورگ

در گالری‌های هنری غرق شوید

وقتی صحبت از هنر و موزه‌ها می‌شود، سنت پترزبورگ هیچ کمبود گزینه‌ای ندارد. اگر به دنبال برخی از مجموعه‌های بین‌المللی و کالاهای جمع آوری شده از خانواده سلطنتی هستید، در این صورت باز دید از ارمیتاژ یکی از کارهای ضروری در اینجا خواهد بود. این موزه آنقدری بزرگ است که رسما در آن گم خواهید شد. برای هنر مخصوص روسیه، به موزه روسیه، جایی که می‌توانید از طریق تاریخ نقاشی روسیه، بروید و سفری به دوره‌های مختلف روسیه داشته باشید. در طول فصل گردشگری ، گالری‌های محبوب و موزه‌ها شلوغ هستند. برای یک تجربه خصوصی‌تر، سعی کنید عصرها که از ازدحام جمعیت کاسته می‌شود برای بازدید بروید.

به شامی رمانتیک بروید

بیشتر رستوران‌های سنت پترزبورگ برای ایجاد جوی رمانتیک و عاشقانه به صورت هدف‌مندی حرکت می‌کنند. به طوری که در این شهر برای هر سلیقه و خلق و خویی چیزهایی برای انتخاب وجود دارد. اگر تمایل به خوردن غذاهای روسی دارید می‌توانید در بهترین رستوران‌های غذای محلی شهر شام بخورید. در این شهر رستوران‌های کلاس بالایی وجود دارد که خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند.

 

۵ پارک شهری معروف سن پترزبورگ؛ شهر قدم‌زدن‌ها زیر سایه‌ی درختان کهنسال

به تماشای باله در تئاتر بروید

تماشای تئاتر باله در کنار یکدیگر یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توانید در سفر با تور سن پترزبورگ انجام دهید. نمایش اصلی این شهر Mariinsky که در تمام طول سال برگزار می‌شود، نمایشی بزرگ از باله و اپراهای متعدد است. فضای داخلی و نفیس تئاتر شما را به دوره امپراطوری روسیه می‌برد. اگر نتوانستید از بلیط‌های پیش فروش بخرید نگران نباشید نمایش‌های دیگری هم وجود دارند مانند تئاتر میخایلوفسکی با گروه باله مشهور، که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. اگر فقط به دنبال گوش دادن به موسیقی کلاسیک هستید، St Petersburg Philharmonic با طیف گسترده‌ای از اجراها اعم از سولو تا ارکسترهای کامل در دسترس قرار دارند.

به کافه شبانه بروید

سن پترزبورگ صحنه پرشوری از زندگی شبانه را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. بنابراین گزینه‌های آخرشبی جذابی وجود دارد که نباید آن‌ها را از دست بدهید. کافه‌های جاز با منوی نوشیدنی نیز شما را به فضای پرجنب و جوش‌تری سوق می‌دهند. اگر مهمان شب‌های سفید روسیه باشید که چه بهتر، آنقدر امنیت دارید که شهر را در نیمه‌های شب هم بگردید حتی اگر کسی در آن حوالی نباشد.

 

گشت و گذار در شهربازی Divo Ostrov سن پترزبورگ

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران