۲۰ مکان استثنایی برای سفر به یونان (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری اروپا
۲۰ مکان استثنایی برای سفر به یونان (بخش دوم)

همان طور که در نوشته‌ی قبلی ما خواندید، ما ۱۰ مکان استثنایی در یونان را به شما معرفی کردیم که در سفر به این کشور، می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه همراه ما باشید با معرفی ۱۰ مکان بعدی در این کشور زیبا:

 

نافپلیو

شهر ساحلی نافپلیو از آن دست نقاط زیبایی است که هم می‌توانید برای تفریح و آفتاب‌گرفتن در سواحلش به آن جا بروید و هم این که از نقاط تاریخی متعددی که دارد دیدن کنید. این شهر با محیط زیبا و معماری جذاب خانه‌هایش، نشانه‌هایی از امپراطوری‌های مختلف از جمله عثمانی و بیزانتین را در خود دارد. نشانه‌هایی که در قلعه‌ها، بندر و جاهای مختلف شهر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

نافپلیو

کورفو

کورفو جزیره‌ای در شمال غربی کشور است و جدا از این که جایی بسیار زیباست، از نقاط مهم از نظر فرهنگی و تاریخ برای یونان به حساب می‌آید. جایی که از جمله برترین جزایر یونان برای سفر محسوب می‌شود و موقع اقامت در هتل‌هایش، منظره‌ی کوه‌های اطراف دریا چشمان شما را نوازش خواهد کرد. تفریحات آبی و بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی، از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های شما در هنگام سفر به کورفو خواهد بود.

 

سانتورینی Santorini یکی از زیباترین جزیره‌های یونان

کورفو 

سیفنوس

اگر عاشق پیاده‌روی در طبیعت هستید، دوست دارید در اقمتگاه‌های لوکس و در محیطی آرام با امکانات حداکثری اقامت داشته باشید، سیفنوس بهترین گزینه برای شما در یونان است. این جزیره زیبا مسیرهای پیاده‌روی زیادی دارد که مجموع آن‌ها به چیزی حدود ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. مسیرهایی که شما را به دیدن طبیعت جذاب، معابد، دهکده‌ها و جاهای مختلف زیادی می‌برد.

سیفنوس

تراسیا

اگر فکر می‌کنید فقط سانتورینی است که می‌تواند تجربه بودن در یک جزیره متفاوت و استثنایی را برایتان به ارمغان بیاورد، کاملا در اشتباه هستید. شما می‌توانید در سفر به یونان، به تراسیا بروید که جایی کم‌تر شناخته شده نسبت به سانتورینی است اما زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای دارد. یک مقصد گردشگری ایده‌آل که هزینه‌های بودن در آن پایین‌تر است، اما زیبایی‌ها و فعالیت‌هایی که می‌توانید در آن‌جا تجربه کنید، فراتر از انتظار شما خواهد بود.

تراسیا

پاتموس

در عوض پاتموس یک جزیره‌ی آرام است. یک جای خاص و متفاوت که تمامی ساخت و سازهای آن حول محور یک صومعه‌ی تاریخی انجام شده است. برای بازدید از پاتموس ماه‌های جولای و آگوشت را انتخاب کنید تا هم از آب و هوایی جذاب بهره ببرید هم در فستیوال‌های هنری مختلف از جمله فستیوال بین‌المللی فیلم یا فستیوال‌ موسیقی مذهبی شرکت نمایید.

 

بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت

پاتموس

Nisyros

Nisyros جزیره‌ای است که در خود یک آتشفشان فعال دارد! یکی از معدود جزایر زیبای دریای اژه که از ساخت و ساز‌های بی‌رویه در امان بوده و احتمالا دلیلش هم همین آتشفشانی است که آن را میزبانی می‌کند. اما نتیجه‌ی آن برای گردشگران چیست؟ زیبایی‌های طبیعی بسیار جذاب، آرامش مثال زدنی و البته منظره‌هایی که به دست اقامتگاه‌های مختلف خراب نشده است و شما می‌توانید به بهترین شکل از آن‌ها لذت ببرید.

Nisyros 

پارگا

این جزیره زیبا در نزدیکی سواحل غربی یونان واقع شده و حال و هوای آن کمی با دیگر جزایر کشور متفاوت است. پارگا از آن جزایری است که جان می‌دهد برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی و گشت‌های دریایی. یکی از دیدنی‌های این مکان قلعه‌ی تاریخی‌اش که نمایی زیبا از منطقه از بالای آن پیداست. رودخانه‌، مناطق زیبای طبیعی و اسلکه‌ها و سواحل دیدنی از جمله دیگر ویژگی‌های پارگا هستند که در زمان اقامت در ویلاهای لوکس و جذاب این جزیره، می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

پارگا

زاگوری

اگر در سفر با تور اروپا به دنبال بودن در یک منطقه کوهستانی زیبا هستید، می‌توانید زاگوری را برای دیدن انتخاب کنید. این منطقه دیدنی بیش از ۴۵ دهکده در خود دارد و جزو یکی از مناطق خاص و مهم طبیعی در یوونان محسوب می‌شود. زاگوری در خود مناطق زیبا با منظره‌هایی دیدنی، چندین برکه و رودخانه و آبشار دارد که می‌توانید در سفر به آن‌جا، از این موارد نیز دیدن کنید.

زاگوری 

کیفالونیا

کفالونیا اگر چه به اندازه بسیاری از مقاصد ساحلی یونان معروف نیست، اما سواحل دیدنی و سفید رنگ آن با آب‌های کریستالی، آن را به مکانی استثنایی و عالی در سفر با تور یونان بدل کرده است. اگر اهل تفریحات آبی، آفتاب گرفتن در سواحل و خوردن نوشیدنی‌های خاص یونانی هستید، حتما سری به این مقصد زیبا بزنید.

کیفالونیا

ناکسوس

ناکسوس اگر چه در رده بیستم لیست ماست، اما سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌بینید. سبزترین جزیره‌ی نزدیک به زمین‌های اصلی یونان که برای کسانی که عاشق بازدید از مناطق طبیعی هستند، جایی ایده‌آل برای سفر به شمار می‌آید. کوه‌های زیبا، دره‌های سرسبز، گلزارها ، سواحل دیدنی و دهکده‌های باستانی از جمله چیزهایی هستند که در ناکسوس می‌توانید به دیدنشان بروید.

ناکسوس

۳۱ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران