بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت

جاذبه‌های گردشگری اروپا
بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت

نویسندگان سایت تخصصی گردشگری لونلی پلنت، با اطلاعاتی که طی سال‌های آتی از شهرهای مختلف اروپا کسب کرده‌اند، انتخاب‌های متفاوتی برای سفر به قاره‌ی سبز دارند که آن‌ها را در سایت خود با خوانندگانشان به اشتراک گذاشته‌اند. تنوع این شهرها به گونه‌ای است که برای سلایق مختلف، حتما مکانی عالی در نظر گرفته شده است. در ادامه ما این نوشته را برای شما آورده‌ایم تا با انتخاب‌های این سایت آشنا شوید.

 

های تاتراس، اسلواکی

یک چیز جادویی در مورد بلندی‌های اسلواکی وجود دارد که بازدیدکنندگان از قله‌های برفی، آبشارهای دیدنی و جنگل‌های باشکوهش را محو خود می‌کند. یکی از دیدنی‌های این منطقه خرس‌های قهوه‌ای است که جمعیت آن‌ها در این محل بسیار بیشتر از جاهای دیگر اروپا بوده و به همین خاطر تورهای زیادی برای دیدن این جانور زیبا برگزار می‌شود. البته در میان جنگل‌های های تاتراس، جانوران بسیار بیشتری وجود دارندکه حتما آن‌ها را در سفر خود خواهید دید. از دیگر جاذبه‌های شگفت‌انگیز های تاتراس، برکه‌ی کوهستانی Štrbské Pleso است که می‌توانید در آن به قایق سواری بپردازید.

 

 ۵ جاذبه دیدنی در ۵ کشور اروپا 

 های تراس، اسلواکی

 

مادرید، اسپانیا

جاذبه‌‌های گردشگری مادرید آنقدر زیاد است که تنها گوشه‌ای از آن را می‌توان در یک بند بازگو کرد. اول از معماری آن باید گفت که در سال‌های مختلف تاریخ، چه دوره‌های شکوه اقتصاد و چه در رکود جلوه‌ی جذاب خود را حفظ کرده است و چه در تفریحات شبانه که همه آن را بهترین در اروپا می‌دانند. برای طرفداران هنر نیز مادرید یک مقصد عالی به حساب می‌آید. Museo del Prado و انواع نمایشگاه‌هایی که در آن برگزار می‌شود، خود به تنهایی می‌توانید دلیلی بزرگ برای سفر هنرمندان به مادرید باشد.

 

 مادرید

 

مسیر ساحلی قطبی، ایسلند

در سال‌های مختلف، کشورهای مختلفی ناگهان به عنوان یک مقصد ویژه برای گردشگران مطرح می‌شوند. در حال حاضر ایسلند با زیبایی‌های ویژه‌ایش به چنین مقصدی بدل شده است و سالانه میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌کنند. بیشترین بازدیدها در ایسلند از Reykjavík و دایره‌ی طلایی صورت می‌گیرد، اما جاهای دیگری در غرب این کشور یا در شرق دور آن هستند که آن‌ها نیز بخش‌هایی بسیار مهم برای بازدید هستند. Bakkafjörður یکی از آن‌هاست که مسیری بسیار زیبا از آن‌جا در یک مسیر ساحلی به قطب آغاز می‌شود که شامل بازدید از ۲۱ دهکده‌ی بسیار زیبا می‌شود. آبشارهای قطبی، چشمه‌های آب گرم، منظره‌های بی‌بدیل و زیبایی‌های زیادی هستند که در این مسیر شما را مجذوب خود می‌کند.

 

 معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی

 مسیر ساحلی قطبی

 

هرزگوین

بهار و تابستان این منطقه‌ی تاریخی که واقعه‌های مهمی را به خود دیده است، آنقدر شگفت انگیز است که جمعیت زیادی مخصوصا در تابستان به عنوان گردشگر برای دیدن این زیبایی‌ها به هرزگوین می‌آیند. بسیاری از تصاویری که شما از زیبایی‌های طبیعی هرزگوین در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌بینید، هیچ گونه فیلتری ندارند و همگی تصاویر کاملا واقعی هستند. به طور کلی همین جلوه‌های زیبای طبیعت و همچنین محل‌های تاریخی هستند که بزرگ‌ترین جاذبه‌های این منطقه برای گردشگران به حساب می‌آیند.

 

 هرزگوین

 

بندر باری، ایتالیا

این بندر زیبا، از زمان آشیل تا امروز، یکی از نقاط مهم و البته بسیار زیبای ایتالیا به حساب می‌آمده است. خیلی چیزها در این شهر زیب عوض شده است، اما تلفیق فرهنگ و تاریخ با زیبایی‌های طبیعی آن هنوز پابرجسات. هنوز می‌توان به تئاتر Teatro Piccinni رفت یا در هتل  Oriente سکونت داشت و فراموش هم نباید کرد که از Teatro Margherita بازدید کرد. باری که مقصد کلاسیک در اروپا است که بازدید از آن حداقل یک بار در طول زندگی از واجبات به حساب می‌آید.

 

 زیباترین جاذبه‌های اروپا، از سواحل قبرس تا جزایر قطبی نروژ 

 باری

 

شتلند، اسکاتلند

خیلی از گردشگران به این شمالی‌ترین نقطه‌ی بریتانیا نمی‌رسند، اما شتلند در شمال اسکاتلند مکانی بسیار زیباست که از نظر مناظر طبیعی در اروپا واقعا کم‌نظیر است. از نظر جانوری هم چند گونه‌ی فوق‌العاده جذاب در شتلند هستند که دیدن آن‌ها معرکه خواهد بود. مردم محلی نیز در شتلند بسیار مهمان نواز هستند و همه چیز برای گشت و گذار در این جزیره برایتان فراهم خواهد بود. فراموش نکنید که در پاب‌های محلی شبی را سر کنید، از غذاهای محلی بخورید و از اسب‌های مینیاتوری هم دیدن نمایید.

 

شتلند 

 

لیون، فرانسه

وقتی به اخبار فوتبالی گوش می‌کنید، همیشه نامی از لیون به گوش می‌رسد اما فوتبال بخش کوچکی از این شهر مهم است که رودهای Rhône و Saône در یک دوئل همیشگی در خاکش جریان دارند. لیون از هر نظر زیباست، طبیعت، معماری، مراکز تاریخی و هر چه که بخواهید در این شهر وجود دارد و از طرفی آن را محل تولد سینما در فرانسه می‌دانند. برای تفریحات مختلف نیز لیون جایگاهی والا در اروپا دارد و حتما سفر به فرانسه به مقصد لیون، به شما خوش خواهد گذشت.

 

 پاریس‌گردی در شب سال نو میلادی 

 لیون

 

لیختن‌اشتاین

سال ۲۰۱۹، سیصدمین سالگرد پادشاهی لیختن‌اشتاین است و این بهترین فرصت برای شما خواهد بود که از این کشور زیبا و دیدنی دیدن کنید. لیختن‌اشتاین دارای ۷۵ کیلومتر مسیر کوهپیمایی است که در نهایت به قله‌ها و مناطق زیبایی ختم می‌شود که در اروپا کم‌نظیر هستند. حتی اگر به بلندی‌های این کشور نیز نروید، زیبایی‌های طبیعی شما را رها نخواهند کرد و به هر گوشه از این سرزمین زیبا که نگاه بندازید، چیز زیبایی برای دیدن پیدا خواهید کرد. با این حال اگر اهل تفریحات مختلف هستید، می‌خواهید از موزه‌ی هنرهای زیبا دیدن کنید یا در جشن‌های مختلف شرکت نمایید، همگی در لیختن‌اشتاین برایتان ممکن خواهد بود.

 

 لیختن‌اشتاین

 

وُوِه، سوئیس

مکان‌های زیادی در سویس هستند که می‌توان برای سفر به شما پیشنهاد کرد. مکان‌هایی که در فصول مختلف زیبایی‌های متفاوتی دارند و شما می‌توانید هر زمان از سال به آن‌ها سفر کنید و با طبیعتی شگفت انگیز مواجه شوید که گاهی با سبزی از شما استقبال می‌کند و گاهی لحافی سرد از برف روی خود کشیده و در آن سفیدی بیکران شما را به سمت خود جذب می‌کند. در زمان سفر به ووی حتما از برکه‌ی جنوا و "شهر قدیمی" دیدن کنید و به سراغ نقاط طبیعی دیگر این منطقه نیز بروید. فراموش نکنید که غذاهای این محل از بهترین‌ها هستند و با قیمتی مناسب، طعمی عالی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

 

 سفری زمستانه به سوئیس در اروپا 

 ووی

 

ایستریا، کرواسی

این شهر که نقشه‌اش شبیه به قلب است، یک شبه جزیره‌ی زیبا با صخره‌های آهکی، سواحلی زیبا، غذاهایی خوشمزه و دیدنی‌های بسیار است و با این که در جنوبی‌تین نقطه‌ی کشور قرار گرفته، از جمله پرطرفدارترین‌ها نیز به حساب می‌آید. شما در سفر به ایستریا امکان بازدید از نقاط گردشگرپسند زیادی را دارید و البته می‌توانید در سواحل زیبای آن نیز بوده و از مناطق تفریحی آن لذت ببرید.

 

ایستریا

۱۴ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران