نکاتی برای آنها که تنهایی به پوکت سفر می‌کنند

جاذبه‌های گردشگری پوکت
نکاتی برای آنها که تنهایی به پوکت سفر می‌کنند

پوکت یکی از جزیره‌های بی‌اندازه زیبای تایلند است که تفریحات شبانه‌ی آن بسیار مشهور است. جزیره‌ای که شب‌های باشکوه و پرنوری دارد و خیابان‌هایش هیچگاه خالی از گردشگر نیست. جزیره‌ای که فرصت انواع دورهمی‌ها را در کافه‌های ساحلی، روزانه و شبانه‌اش فراهم می‌آورد. جزیره‌ای که هرساله مسافران تنهای زیادی را به خودش می‌کشاند و از آنها در بهترین هاستل‌ها و هتل‌ها میزبانی می‌کند. اگر تنهایی با تور پوکت سفر کرده‌اید و می‌خواهید خوش بگذرانید همراه ما باشید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

 

۱- در هاستل‌های دنج این جزیره اقامت کنید

پوکت در خود هاستل‌های زیادی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید اقامتی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت داشته باشید. هاستل‎‌هایی که در فضاهای عمومی آن می‌توانید انواع دورهمی‌ها را داشته باشید و از ملیت‌های مختلف، دوستان زیادی بیابید. هاستل‌هایی که برخی‌هاشان در نزدیکی ساحل واقع شده‌اند و به شما امکان می‌دهند به راحتی به ساحل بروید و در آن خوش بگذرانید. هاستل‌هایی که در آشپزخانه‌هایشان می‌توانید غذاهای خوشمزه برای خودتان طبخ کنید. اگر تنهایی به این جزیره رفته‌اید و یا اگر کوله‌گرد هستید اقامت در هاستل‌های این جزیره گزینه‌ی مناسبی است. چرا که هم امکان دوست یابی را برای شما فراهم می‌کنند و هم بسیار امن هستند.

 

۱۰ رستوران ویژه پوکت برای خوردن تپل‌ترین و لذیذترین برگرها

۲- به سواحل پوکت بروید و آفتاب بگیرید

پوکت پر از سواحل ناب با سواحل شنی داغ است که مراجعه به آنها می‌تواند بخش زیادی از روزهای حضور شما در آنجا را به خودشان اختصاص بدهند. سواحلی که امکان شنا کردن را به شما می‌دهند و همچنین امکان آفتاب گرفتن. سواحلی که مناظری زیبا مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند و حال و هوایتان را عوض می‌کنند. این جزیره در خود ۶ ساحل معروف دارد که در هرکدام آنها می‌توانید مناظری متفاوت ببینید، شنایی متفاوت انجام بدهید و خاطره‌ای متفاوت بسازید. بنابراین تلاش کنید در سفرتان با تور تایلند به پوکت تا جاییکه می‌توانید به سواحل مختلف این جزیره سر بزنید.

۳- ورزش‌های آبی را تجربه کنید

در بیشتر سواحل پوکت می‌توانید انواع ورزش‌های آبی را تجربه کنید. ورزش‌هایی که برخی از آنها بسیار هیجان‌انگیز و شورانگیز هستند و برخی از آنها نیز ماجراجویانه. در سواحل این جزیره می‌توانید سوار قایق‌های تک نفره شوید و به اکتشاف بپردازید و در عین حال می‌توانید با جت اسکی با نهایت سرعت دل آب را بشکافید و پیش بروید. این تفریحات تجربه‌های منحصر به فردی هستند که فقط در تایلند می‌توانید آنها را با این کیفیت امتحان کنید. یکی دیگر از تفریحات آبی که در پوکت می‌توانید انجام بدهید غواصی است. در این جزیره مراکز متعددی وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید زیستن و نفس کشیدن در جهان زیر آبها را امتحان کنید.

 

۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت که می‌توانید شبانه‌روزی خوش در آنها سپری کنید

۴- به معابد پوکت بروید

پوکت در خود چندین معبد مشهور دارد که رفتن به هرکدام آنها یک ماجراجویی است. معابدی که برخی‌هاشان ساده و برخی‌هاشان مجلل هستند. معابدی که در برخی‌هاشان مجسمه‌های بزرگی از بودا نگهداری می‌شوند. در این معابد می‌توانید به زیست دینی مردمان تایلند پی ببرید و گاه با آنها در مناسک مذهبی‌شان همراه شوید. بنابراین به این معابد بروید و در آنها زمان صرف کنید. یادتان باشد برای ورود به برخی از معابد پوکت باید لباس‌های مناسبی که شانه‌هایتان را بپوشاند تن کنید.

۵- به کافه‌های ساحلی بروید

پوکت در خود کافه‌های متنوعی دارد که برخی از آنها تم‌های ویژه‌ای دارند. تم‌هایی که می‌توانند تعداد زیادی از گردشگران را به خودشان جلب کنند. جدای از این کافه‌ها اما اگر قصد دارید در پوکت خوشگذرانی کنید و در فضاهای ساحلی تا دیر وقت بمانید و خاطره بسازید به شما توصیه می‌کنیم به کافه‌های ساحلی تشریف ببرید. کافه‌هایی که در آنها می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید و شب‌ها تا دیرهنگام در آنها بمانید و سر خودتان را با انواع دورهمی‌ها گرم کنید.

 

بهترین مناطق پوکت برای غواصی در آب‌های کریستالی

۶- از پارک‌های ملی دیدن کنید

پوکت در اطراف خود چندین پارک ملی دارد که رفتن به هرکدام آنها یک ماجراجویی خاص می‌طلبد. پارک‌هایی دریایی و جنگلی که برای رسیدن به آنها باید سوار قایق شوید و یا با یک سافاری هیجان‌انگیز به آنها دسترسی پیدا کنید. در این پارک‌ها می‌توانید انواع تفریحات هیجان‌انگیز آبی را انجام بدهید، در محیط‌های فوق‌العاده‌ی طبیعی استراحت کنید، زیر درختان سر به آسمان کشیده قدم بزنید و یا دوچرخه کرایه کنید و از طریق رکاب زدن این پارک‌ها را کشف کنید. یکی دیگر از تفریحات فوق‌العاده که در اغلب پارک‌های ملی اطراف پوکت می‌توانید انجام بدهید قایق سواری است که به شما توصیه می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران