۱۰ دلیل برای اقامت در ریزورت شناور 500 Rai پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۱۰ دلیل برای اقامت در ریزورت شناور 500 Rai پوکت

پنهان در میان صخره‌های آهکی بزرگ و شناور بر روی آبی زمردین و زیبا، 500 Rai یکی از متفاوت‌ترین و در عین حال زیباترین ریزورت‌هایی است که می‌توانید در طول تور پوکت در آن اقامت داشته باشید. این اقامتگاه زیبا در اطراف خود طبیعتی دارد که شما را مبهوت خواهد کرد و آرامش آن، شما را کاملا از دنیای شلوغ بیرون، جدا می‌سازد.

دلایل زیادی وجود دارد که به خاطرش، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سفر با تور تایلند را در این ریزورت بگذرانید، اما این ۱۰ دلیل از مهم‌ترین‌های آن‌ها به شمار می‌روند.

 

500 Rai یک ریزورت شناور معمولی نیست

این مکان یکی از خاص‌ترین و البته زیباترین ریزورت‌های شناور در تمام تایلند بوده و یکی از بهترین‌ها در تمام دنیا به حساب می‌آید. ویلاها همچون خیلی ریزورت‌های شناور دیگر در واقع به یک اسکله چسبیده به ساحل در یک مکان مسکونی ساخته نشد، بلکه آن‌ها را در دل یک دریاچه‌ی جدا  شده از دریا احداث کرده‌اند که دور تا دور آن را آبی زمردین فرا گرفته است.

 

سواحل زیبای پوکت ، کمی دورتر از مرکز شهر

جایی برای گرفتن عکس‌های فراموش نشدنی

اولین بار که پایتان را در این ریزورت می‌گذارید، احساس می‌کنید وارد لوکیشن فیلم‌هایی همچون پارک ژوراسیک شده‌اید. غیر از ریزورت، همه چیز دست نخورده و شگفت انگیز به نظر می‌آید. ترکیب ستون‌های سنگی از آب بیرون آمده با آن آب دیدنی و تپه‌های سرسبز، یک فضای عالی برای گرفتن عکس‌های زیبا را به شما می‌دهد. شما می توانید هم در خود ریزورت و هم در گشت‌های دریایی، این عکس‌ها را بگیرید.

تصویر زیبایی که هر روز صبح می‌بینید

یکی از زمان‌هایی که واقعا از بودن در 500 Rai خوشحال خواهید بود، صبح‌هایی است که از خواب بیدار می‌شوید و درهای ویلایتان را رو به این برکه‌ی رویایی باز می‌کنید. گاهی همه جا را مه می‌گیرد و در پس زمینه، هاله‌ای از کوهستان مشخص خواهد شد و شعاع نور خورشید از لا به لای ابرها به روی تراس چوبی ویلا می‌افتد.

 

۷ مکان فوق‌العاده در پوکت برای خرید بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

امکانات بسیار خوب ویلاها

چند نوع ویلای متفاوت برای این ریزورت در نظر گرفته شده، اما وجود استخر اختصاصی برای هر ویلا، تراس بزرگ چوبی و وجود یک جکوزی در فضای آزاد، امکانات رفاهی بسیار خوبی در داخل و همچنین فضای باز که در کوچک‌ترین ویلا امکان میزبانی چهار نفر را فراهم کرده، از 500 Rai یک اقامتگاه عالی و در عین حال لوکس می‌سازد.

هر ویلا کایاک‌های خود را دارد

هر کدام از ویلاها در جلوی خود چند کایاک دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای گشت و گذار دریایی استفاده کنید. گشت‌های دریایی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که با حضور در این اقامتگاه می‌توانید به انجام برسانید.

 

بهترین مناطق پوکت برای غواصی در آب‌های کریستالی

استخر اختصاصی

همچنین وجود استخرهای اختصاصی برای آن‌هایی که خیلی علاقه‌ای به شنا در آب دریاچه ندارند، یک امکان بی‌نظیر است. شما حتی شب‌ها زیر نور ستارگان نیز می‌توانید در این استخر که با نورپردازی خیلی خوب روشن شده نیز شنا کنید. استخر‌ها همه متصل به ویلا و در فضای باز درست شده‌اند و لذتی مضاعف و تجربه‌ای بی نظیر در پوکت را در زمان اقامت شما در اینجا به همراه خواهند آورد.

سافاری‌های لذت بخش

مسئولان 500 Rai سافاری‌های رایگانی را برای مهمانان خود ترتیب داده‌اند تا شما بتوانید در گشت‌های دریایی و زمینی، به سراغ حیات وحش دیدنی اطراف ریزورت بروید. در دنیای سبز و جذاب پوکت، امکان دیدن فیل‌های وحشی، انواع پرندگان، گوزن، بوفالو و خیلی حیوانات دیگر را خواهید داشت و همچنین از بودن در جنگل‌های بارانی نیز لذت می‌برید.

 

بهترین اسپاهای پوکت برای زوج‌ها

یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های بارانی تایلند

جنگلی که این دریاچه را احاطه کرده، یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های بارانی باستانی تایلند است. جنگلی که میلیون‌ها سال از عمرش می‌گذرد و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آن اطراف خواهد بود که شما هر روز می‌توانید برای گشت و گذار به آن‌جا بروید یا از طریق کایاک‌ و در آب، از آن‌ها دیدن نمایید.

آرامش

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در یک محیط آرامش بخش طی کنید و شلوغی‌های زندگی و شهر را طی چند روز از سیستم بدن خود خالی کنید، کم‌تر جایی در تور تایلند پیدا می‌شود که تا این حد آرامش را برای شما به همراه خواهد داشته باشد. ویلاهای محدود به همراه یک محیط آرام و زیبا که تنها صدای پرندگان و آب از آن به گوش می‌رسد، یکی از ایده‌آل‌ترین سفرها را برایتان خواهند ساخت.

 

۴ تفریح شبانه در جزیره جذاب پوکت

صبحانه‌های عالی

و در آخر فراموش نکنید که صبحانه‌های عالی در این مکان سرو می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را در رستوران شناور یا در ویلای اختصاصی خود میل کنید.

۲۹ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران