اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های پوکت

با ظهور اینستاگرام دنیا گام بزرگی به سمت زیباگرایی، تجمل‌گرایی و هنر برداشت. امروزه همه دوست دارند در نقاط زیبا عکس بگیرند و با همین الگو در زیباترین کافه و رستوران‌ها غذاهای خوشمزه و خوش منظره نوش جان کنند. پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند یکی از مقاصد محبوب گردشگشگران است که با مکان‌های اینستاگرامی پر شده. ما در اینجا شما را با اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های آن برای خوردن صبحانه و برانچ آشنا می‌کنیم تا در سفر با تور تایلند بتوانید در کنار زیبایی‌های جزیره عکس‌های فوق‌العاده‌ای بیاندازید و غذایی خوشمزه بخورید.

 

 Glasshouse @ Sino

چشمان‌تان را ببندید و گلخانه‌ای زیبا و باغی سفید را تصور کنید که از همه جا گیاهان آویز روییده‌اند، چشمن‌تان را که باز کنید دقیقا مقابل چشمتان قرار دارد. گیاهان تنها چیزهایی نیستند که در این رستوران آویزانند. لامپ‌ها، ارکیده‌ها و چترها که از سقف شیشه‌ای آویزانند واقعا محیط را مدرن و زیبا کرده است. از همه مهم‌تر این که تمامی این خانه شیشه‌ای و دکوراسیونش در اطراف یک درخت تنومند پیچیده شده است. استفاده از شیشه در ساخت این کافه رستوران باعث شده تا نور به داخل بتابد و فضا را درخشان و گلخانه‌ای کند. به این ترتیب همیشه به طرز شگفت‌انگیزی در عکس‌های شما نور مشاهده خواهد شد. منوی رستوران به غذای تایلندی اختصاص یافته در حالی که فضا حال و هوای انگلیسی دارد. کاری‌های تایلندی معطر، سالاد، برنج با تخم مرغ و مختلفات، و رولت اسپرینگ‌ها از بقیه غذاها طرفداران بیشتری دارند.

 

  ۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند 

 Glasshouse

 

آدرس: 1 Montri Rd, Tambon Talat Yai, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket

 

Coast Beach Club & Bistro

یکی از چیزهای عالی در مورد جنوب اروپا، سواحل آن است. آن‌ها مجهز به آلاچیق‌های ساحلی زیبا، سالن‌های تفریحی، رستورانها، کافه ها و حتی فروشگاه‌های ژلاتو هستند. این دقیقا کاری است که Coast Beach Club می‌کند. در اینجا شما می‌توانید بهترین عکس‌های ممکن اینستاگرامی را از میز صبحانه و ساحل بگیرید. برای برانچ می‌توانید از گزینه‌های گوشتی سرد سفارش دهید، یا سالاد میوه یا پاناکوتای توت فرنگی به نظر فوق‌العاده می‌آیند. به علاوه سالاد آووکادو و خوراک خرچنگ خرد شده با ریحان نیز از گزینه‌های بهشتی و بسیار خوشمزه هستند. این مکان دارای شعبه‌های دیگر مثل کوه سامویی، پاتایا و هوآهین است و اگر قبلا به آن‌ها سفر کرده باشید احتمالا این بیستروی ساحلی به نظرتان آشنا می‌آید. به علاوه یکشنبه‌ها آن‌ها بوفه برانچ (هرچی خواستی بخور) به راه می‌اندازند که شدیدا جذاب است.

 

 Coast Beach Club

 

آدرس: Karon Beach, Karon, Chang Wat Phuket 83100, Thailand

 

Macaw Café

در این کافه جذاب شما با عناصر آمریکای جنوبی، کلمبیا روبرو می‌شوید، فضایی گرمسیری، روشن و تمیز. اگر در ساحل راوای، سمت چپ‌تان را بروید به رستوران‌ها و منطقه خلیج می‌رسید. برای افرادی که از جمعیت فراری هستند ساحل راوای انتخابی عالی است. روای ساحلی کوچک است که با هزاران گردشگر شلوغ و پرهمه نشده است. ماکاو کافه‌ای ساحلی است که منظره‌ای بسیار زیبا داشته و عکس‌های شگفت‌انگیزی به اینستاگرام‌تان هدیه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از همبرگر تا برنج سرخ شده و غذاهای دریایی هر چه دوست داشتید در دسترس قرار دارد. مخصوصا غذاهایی که در برگ موز و پوست نارگیل سرو می‌شوند اساسا احساس گرمسیری داشته و تجربه‌ای بسیار جالب هستند. بنابراین دوربین‌تان را حاضر کنید و عکس‌های جالبی برای اینستاگرام‌تان بیاندازید.

 

  راهنمای گشت و گذار ۲ روزه و آخر هفته‌ای در پوکت؛ شهر شورها و شیدایی‌ها 

 Macaw

 

آدرس: 62, Rawai, Amphur Muang Phuket, 57, Rawai, Mueang Phuket District, Phuket, Thailand

 

We Café Phuket

پیدا کردن کافه‌ای مثل اینجا که از تازه‌ترین محصولات استفاده کند و با داشتن گلخانه‌ای سبزیجات ارگانیک برداشت کند واقعا دشوار است. به علاوه این کافه در مجاورت یک مزرعه هیدروپونیک قرار دارد که بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت داشته و بسیاری از میوه و سبزیجات تازه را تأمین می‌کند. در وی کافه غذا بخورید اطمینان خواهید داشت که صد در صد تازه و باکیفیت هستند. شما می‌توانید از خوردن انواع سالادها لذت ببرید و بعد گزینه‌های مختلفی مانند سالمون کبابی، مرغ زغالی، توفو یا آووکادو اضافه کنید. در حالی که سالادها تخصص کافه‌ها هستند، این کافه یک سری غذاهای خوشمزه دیگر مثل ساندویچ، پیراشکی، برگر، کاسه میوه، اسموتی، قهوه و چای را هم سرو می‌کند. کافه دارای پنجره‌های بزرگ رو به خلیج است و مقدار زیادی نور را به داخل دعوت می‌کند. عکاسی در اینجا بی‌نظیر است. هم محیط الهام‌بخش و زیباست و هم غذاها خوشمزه و خوش منظر هستند. نکته آخر این که اگر گیاه‌خو هستید از منوی این کافه شگفت‌زده و خوشحال خواهید شد.

 

  ۱۰ کافه‌ی شبانه‌ی پوکت برای داشتن شب‌های پرشور و حال 

 We Café Phuket

 

آدرس: 5/30 Moo 3 Chaofah West Road Wichit Muang, Changwat Phuket, Phuket

 

Project Artisan

این یکی از زیباترین کافه‌هایی است که می‌توانید صبح ا به آن پناه ببرید و با انواع شیرینی‌ها و خوراکی‌ها از خودتان پذیرایی کنید. پنکیک‌ها، وافل‌ها با شکلات و میوه و مخلفات، چای و قهوه و کلی خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در ظروف بزرگ بامبو سرو می‌شوند اساسا استانداردهای اینستاگرامی را ارائه می‌دهند تا شما عکسی جذاب و وسوسه‌انگیز داشته باشید. این کافه زیبا با محیط گسترده و رنگی دارای دو محیط بیرونی و داخلی است. شما می‌توانید صبحانه‌تان را روی ایوان، سالن داخلی و یا روی چمن‌ها نوش جان کنید. برای وگان‌ها و گیاه‌خواران هم گزینه‌هایی مثل کاسه سبزیجات و اسموتی‌ها در دسترس است.

 

 Project Artisan

 

آدرس: 53/17 Moo.6, Cherngtalay, Thalang, Phuket 83110, Thailand

۲۶ اسفند ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 11 خرداد 1399)

نظرات کاربران