رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

اگر مثل من اهل رفتن به جاهای عجیب و خاص هستید، حتما در سفر به مقاصد مختلف گردشگری، به سراغ رستوران‌ها و کافه‌هایی با تم‌های متفاوت نیز می‌روید. خوشبختانه اگر عازم تور بالی باشید، این فرصت را دارید تا در چند رستوران جالب غذا بخورید که نمونه‌هایش در دنیا بسیار کم هستند یا بعضا کاملا منحصر به فرد بوده و تنها در سفر به بالی امکان خوردن غذا در چنین جایی را خواهید داشت. بهتر است شما را با چند نمونه از این رستوران‌ها آشنا کنیم:

 

رستوران Koral

اولین انتخاب ما برای شما رستورانی است که در یک آکواریوم کوچک، کف دریا ساخته شده. جایی جمع و جور که شما هنگام غذا خوردن ماهیان رنگارنگی را می‌بینید که بالی سرتان در حرکت هستند. نکته جالب این است که این رستوران جایی برای خوردن غذاهای دریایی است، پس احتمالا خیلی رویتان نشود جلوی ماهی‌ها غذا بخورید!

 

  رستوران‌های دریایی مقرون به صرفه در بالی 

رستوران Koral

 

آدرس: Jalan Raya Nusa Dua Selatan, Sawangan, Nusa Dua

 

Keramas Aero Park

این رستوران خاص همانطور که در تصاویر می‌بینید، در واقع یک هواپیمای واقعی است که حالا که از کار افتاده، به عنوان یک رستوران مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. رستورانی جالب در فضایی دیدنی که غذا خوردن در آن، یک تجربه متفاوت خواهد بود.

 

Keramas Aero Park

 

آدرس: Jl. By Pass Prof. Ida Bagus Mantra KM 28, Keramas, Gianyar

 

Hogwartz the Pub

اگر طرفدار فیلم‌ها و کتاب‌های هری پاتر هستید، حتما باید سری به این مکان جذاب بزنید. در Hogwartz the Pub غذاها و نوشیدنی‌ها همچون دکور کل بنا به شکلی جادویی سرو می‌شوند. نوشیدنی‌هایی که آتش در آن‌ها شعله‌ور است، امضای این رستوران به حساب می‌‌آید. همچنین چند بخش نیز در Hogwartz the Pub قرار گرفته که می‌توانید در کنار آن‌ها نیز عکس بگیرید.

 

  معرفی جشن‌ها و فستیوال‌های بالی 

Hogwartz the Pub

 

آدرس: Buni Sari St. No 1 Kuta

 

Unicorn Cafe Restaurants

تقریبا هر شهر بزرگی که بروید، یک کافه یا رستورانی با تم تک‌شاخ‌ها پیدا می‌کنید. پس اگر همراه بچه‌های خود سفر می‌نکید، حتما یک بار آن‌ها را به این مکان شاد و عالی ببرید تا ساعتی را همراه با این موجودات دوست داشتنی سر کنند و غذا بخورند. حتی لباس‌های تک شاخ یا تل یا لوازم زینتی دیگری نیز در این محل وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را نیز برایشان خریداری کنید.

 

Unicorn Cafe Restaurants

 

آدرس: Jl. Batubelig, No. 10 A Kerobokan, Petitenget, Seminyak

 

Motel Mexicola

اگر به دنبال یک جای عالی و متفاوت در شب‌های بالی می‌گردید، سری به Motel Mexicola بزنید. این مکان که همانطور که از اسمش پیداست، تم مکزیکی دارد، جایی عالی و متفاوت برای خوردن غذا و نوشیدنی خواهد بود. صدای موسیقی مکزیکی، فضای شاد و عالی و انواع غذاهای این کشور و نوشیدنی‌های متنوع، مجموعه‌ای عالی برای یک شب شاد در بالی خواهد بود.

 

  شب‌گردی در بهترین کلاب‌های شبانه بالی 

Motel Mexicola

 

آدرس: Jalan Kayu Jati No. 9X, Petitenget, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

Ling Ling’s Bali

طرفداران انیمه هم در بالی همچون دیگر شهرهای و جزایر معروف شرق آسیا، یک رستوران عالی مخصوص به خود دارند. البته این مکان جز طرفداران انیمه، تا حدی طرفداران گروه‌های کره‌ای را نیز هدف قرار داده است. خوشخبتانه Ling Ling’s Bali بخش‌های مختلفی دارد و شما هم می‌توانید از محیط رستوران، هم کافه و هم از بخش نوشیدنی‌های آن لذت ببرید.

 

Ling Ling’s Bali

 

آدرس: Jl. Petitenget No.43B, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

Slippery Stone Bali

وقتی پا به Slippery Stone  می‌گذارید، انگار وارد یونان باستان شده‌اید. سنگ‌نگاری‌ها، مجسمه‌ها و فضای کلی این رستوران زیبا، همگی برداشتی جذاب و متفاوت از آن دوره‌ی تاریخی هستند. البته نه این که به دنبال ایرادات تاریخی در این مکان بگردید، بلکه باید از فضای عالی، نور طبیعی که به داخل می‌تابد و تم متفاوتی که برای آن جا استفاده شده، لذت ببرید. شب‌ها هم با روشن شدن چراغ‌های کوچک متعدد، حال و هوای این محل همچون باغی بزرگ می‌شود که کرم‌های شب‌تاب روشنایی آن را تامین می‌کنند.

 

  راهنمای خرید لباس در سمینیاک بالی 

Slippery Stone Bali

 

آدرس: Jl. Batu Belig No.9N, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

Frankenstein’s Laboratory

احتمالا تم ترسناک و لباس‌های عجیب مهمانان در روزهای هالوین را به یاد دارید؟ خب در Frankenstein’s Laboratory همه‌ی روزهای سال هالوین است و مهمانان می‌توانند خود را به شکل‌های ترسناک در بیاورند و در دکور خاص آن به خوردن غذا و نوشیدنی بپردازند. Frankenstein’s Laboratory یک مکان جالب و جذاب است که پیشنهاد می‌کنیم اگر در جمع‌های جوانانه به تور بالی رفته‌اید، حتما سری به این مکان بزنید.

 

  ۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی 

Frankenstein’s Laboratory

۲۶ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران