صبحانه‌های خاص به سبک بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
صبحانه‌های خاص به سبک بالی

در بین تمامی مقاصد گردشگری بالی توانسته است لقب بهشت زمینی را به خود بگیرد. پس سرو صبحانه در این ساحل رویایی نیز بهشتی خواهد بود. بدون شک می‌توان گفت صبحانه‌های بالی می‌توانند خود را در لیست بهترین تجربیات برای هر گردشگری جای دهند. هرگز نخواهید توانست صبحانه ای را که در بالی خورده اید در جای دیگری تجربه کنید. آنچه باعث شده است تا این وعده غذایی در بالی کاملا متفاوت و بهشتی جلوه داده شود همراه شدن آن با منظره زیبا و رویایی و میوه‌های استوایی است. اگر چه قصد سفر با تور بالی را دارید حتما فرصت خوردن حداقل یک وعده صبحانه به سبک بالی را تجربه کنید. رزرو تور بالی شما را به این نجربه بی نظیر یک قدم نزدیک‌تر خواهد کرد.

 

انواع صبحانه به سبک بالی

صبحانه‌هایی که می‌توان در بالی میل کرد یک نوع نیستند. بلکه انواع مختلفی دارند. گردشگران می‌توانند با توجه به سلیقه و دلخواه خود یکی از این صبحانه‌ها را امتحان کنند. قطعا پشیمان نخواهند شد. معروف‌ترین انواع صبحانه به سبک بالی عبارتند از:

 

  • صبحانه بر روی آب

اولین صبحانه‌ به سبک بالی را که می‌توان در لیست پرطرفدارترین صبحانه‌ها قرار داد خوردن صبحانه بر روی آب است. این صبحانه در تمامی ویلاها در اقامتگاه سرو می‌شود. قالب صبحانه به این صورت است که مسافران با یک سینی لاکچری و شیکی درون آب پذیرایی می‌شوند. این سینی صبحانه بر روی آب شناور است و بر روی آن صبحانه مفصلی چیده شده است. تصور کنید در آب‌های جزیره بالی در حین صرف صبحانه رویایی و لاکچری باشید. قطعا این یک تجربه تکرار نشدنی و فوق‌العاده لوکسی می‌باشد.

 

  تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی 

صبحانه به سبک بالی

 

  • صبحانه درون وان حمام

ایده خوردن صبحانه در وان حمام بسیار رویایی می‌باشد. حالا تصور کنید که این وان در بالکن اتاق هتل شما واقع شده باشد. لذت چنین صبحانه‌ای چندین برابر خواهد شد. در اکثر هتل‌های بالی می‌توانید از چنین امکانی استفاده کنید. اما یکی از بهترین‌های سرو صبحانه درون وان حمام هتل استونز در بالی است. این هتل تمام سعی خود را می‌کند تا صبحانه مفصل و لاکچری را برای شما ارائه دهد. انواع میوه‌های استوایی و نوشیدنی‌های طبیعی از بایدهای این نوع صبحانه در تور بالی است.

 

 صبحانه به سبک بالی

 

  • صبحانه کلاب

صبحانه کلاب نام یکی دیگر از انواع صبحانه به سبک بالی است. در اقامتگاه بین‌المللی بالی می‌توانید خوردن چنین صبحانه استثنایی را تجربه کنید. این صبحانه عموما درون استخر روبازی که به صورت اختصاصی برای هتل می‌باشد سرو می‌شود. اشتباه نکنید ین یک استخر معمولی نیست بلکه منظره بسیار زیبایی از سواحل بهشت رویایی و اقیانوس‌ها دارد که با روح و روان هر کسی بازی می‌کند. صبحانه کلاب یک صبحانه عادی نیست. بلکه شامل سینی مفصلی از میوه‌های مخصوص بالی، آب میوه‌های طبیعی، چای دلخواه شما و نان داغ می‌باشد.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی

 صبحانه به سبک بالی

 

  • صبحانه پیک نیکی

صبحانه پیک نیکی یکی دیگر از انواع صبحانه به سبک بالی است. شاید در مقایسه با موارد دیگر این صبحانه خیلی رویایی نباشد ولی اطمینان داشته باشید که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. هتل یان هوس بالی یکی از هتل‌هایی است که در تور بالی می‌توانید این سبک از صبحانه را در آن امتحان کنید. آنچه این صبحانه را با صبحانه‌های معمولی در هتل‌های ۵ ستاره متمایز می‌کند اختصاصی بودن آن است. شما هر جایی که اراده کنید صبحانه به شکل سبدی مفصل سرو خواهد شد. این مکان می‌تواند تخت خواب شما یا ساحل دریا و یا هر جای دیگری باشد. علاوه بر تمامی این‌ها یک نفر بالای سر شما قرار می‌گیرد و تا تمام شدن صبحانه آماده خدمت به شماها خواهد بود.

 

با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید

 صبحانه به سبک بالی

 

  • صبحانه در باغ وحش

شاید شنیدن نام این صبحانه به سبک بالی برایتان کمی عجیب باشد. بله همان‌طور که از اسمش معلوم است این صبحانه در باغ وحش بین‌المللی بالی سرو می‌شود. این یک فرصت خوب برای گدراندن لحظات خوش کنار خوانواده است. اگر با کودکان خود به بالی سفر می‌کنید صبحانه در باغ وحش را حتما امتحان کنید. کودکان عاشق این صبحانه خواهند شد. آنچه این صبحانه را شیرین می‌کند پیوستن برخی حیوانات مثل میمون‌ها به صبحانه شما است. شما می‌توانید حین خوردن صبحانه با حیوانات باغ وحش عکس بگیرید و این لحظات خاص را برای خود و خانواده‌تان ماندگار کنید. اصلا نگران سختی‌های این صبحانه نباشید. چرا که تمامی تدارکات از طرف هتل انجام می‌شود و لازم نیست شما کوچکترین زحمتی بابت این صبحانه بکشید.

 

بهترین رستوران‌های بالی برای خوردن شامی عاشقانه

صبحانه به سبک بالی

۱۹ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران