تفریح به یاد ماندنی در پارک ساحلی آفتاب مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
تفریح به یاد ماندنی در پارک ساحلی آفتاب مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی و تفریحی ایران می‌باشد. در درجه اول گردشگران زیادی با هدف زیارت حرم امام هشتم، امام رضا (ع) و در مرحله بعدی با هدف گشت و گذار و بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی این شهر مقدس تور مشهد را انتخاب می‌کنند. یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای تفریح تمامی سنین پارک ساحلی آفتاب مشهد می‌باشد. رفتن به این مجموعه با شکوه با داشتن تمامی امکانات که با هدف فراهم کردن رفاه و تفریح مسافران ساخته شده است به تمامی گردشگران تور مشهد توصیه می‌شود. برای اینکه به طور کامل با امکانات و تفریحات پارک ساحلی آفتاب مشهد آشنا شوید مطالب این مقاله را دنبال کنید.

 

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد در یکی از مناطق توریستی مشهد قرار گرفته است. این مکان که در اصل یک پارک آبی می‌باشد یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دنیا محسوب می‌شود. به همین دلیل در بین گردشگران شهر مشهد و خود ساکنان این شهر مقدس طرفداران بسیار زیادی دارد. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این پارک آبی مجهز بودن آن به دو بخش جداگانه زنانه و مردانه است. لذا خانواده‌هایی که با هم به زیارت حرم امام رضا آمده‌اند می‌توانند به صورت همزمان از این پارک آبی استفاده کنند و دیگری نیازی نخواهند داشت تا تایم‌هایی را به صورت جداگانه برای رفتن به آن برنامه‌ریزی کنند.

 

شهربازی الماس مشهد، مجهز‌ترین پارک روباز کشور

 پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد به دلیل مساحت بسیار بزرگ و تعداد طبقه‌هایی که به خود اختصاص داده است دارای تفریحات متنوع و سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز و مختلفی است. طرفداران هیجان در این مکان به اوج لذت خواهند رسید. البته این به معنای آن نیست که بقیه افراد نمی‌توانند در این مجموعه خوش بگذرانند. بلکه در پارک ساحلی آفتاب مشهد فکر همه چیز را کرده‌اند و مکان‌های مجهز به ماساژ و خدمات زیبایی را فراهم کرده‌اند. از جمله امکانات این پارک آبی عبارتند از:

 

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

  • انواع سرسره‌های مهیج و معمولی با سرعت‌ها و طول‌های مختلف
  • چاله فضایی
  • استخر موج
  • رودخانه آرامش
  • استخر مخصوص غواصی
  • آبشارهای مصنوعی
  • استخر نمک اسپوتا
  • مکانی برای حمام آفتاب

علاوه بر تمامی این تفریحات نام برده شده پارک ساحلی آفتاب از بهترین تجهیزات برای نظافت و بهداشت فضا و آب این مجموعه استفاده می‌کند. به این صورت که آب استخرها به صورت مداوم تحت کنترل هستند. در این کنترل‌ها میزان PH و باکتری‌های آب مورد بررسی قرار می گیرند.

 

  بازدید از دو آرامگاه مهم بزرگان ایران در مشهد 

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

اجزای مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد

برای اینکه تمامی گردشگران بتوانند از امکانات این مجموعه بی‌نظیر استفاده کنند سه بخش جداگانه برای آن تعبیه شده است. به همین دلیل پارک ساحلی آفتاب مشهد امروزه به یکی از مجهزترین و بهترین پارک‌های آبی جهان تبدیل شده است. اجزای مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد عبارتند از:

  • بخش زنانه

پارک ساحلی آفتاب مشهد در اصل از دو قسمت مردانه و زنانه به صورت جداگانه تشکیل شده است. قسمت زنانه خود از دو طبقه بزرگ تشکیل شده است. در این قسمت تمامی امکانات یک استخر مدرن و شیک مثل سونای بخار و خشک، جکوزی، استخر آب سرد، استخر نمک دریایی، اتاق ماساژ، انواع سرسره‌های مختلف، سالن انواع ورزش‌ها، مکان مناسب برای حمام آفتاب، رستوران و کافی‌شاپ و سایر امکانات دیگر وجود دارند. نظافت و تمیزی اولین چیزی است که در این مجموعه به چشم می‌خورد. علاوه بر نظارت دائم مسئولان از سیستم‌های به روز و پیشرفته‌ای نیز جهت ایجاد مکانی تمیز استفاده می‌شود.

 

  ۸ رستوران ایتالیایی در مشهد برای خوردن بهترین پیتزاها 

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

  • بخش مردانه

بخش مردانه در پارک ساحلی آفتاب مشهد علاوه بر اینکه یک مجموعه بی‌نظیر از انواع تفریحات آبی و مهیج را ایجاد کرده است از طراحی و معماری بسیار زیبایی نیز برخوردار است. اصلی‌ترین تفریحات آبی مثل استخر غواصی، رودخانه خروشان و روزخانه آرامش، سقوط آزاد و ده‌ها تفریحات آبی دیگر در این قسمت به صورت یکجا دیده می‌شود.

 

  تم پارک پروفسور بازیما مشهد یکی از اولین پارک‌های موضوعی ایران 

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

  • بخش vip

 یکی از پرطرفدارترین بخش‌های پارک ساحلی آفتاب مشهد بخش vip آن است. در این قسمت به اوج لذت و آرامش خواهید رسید. چرا که امکانات لوکس و راحتی از جمله استخر نمک دریایی، غار نمک، حمام سنتی، انواع ماساژها و خدمات زیبایی پوست در آن ارائه می‌شود.

 

مسیر دستیابی به مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد در سال ۱۳۹۰ در میدان بهارستان مشهد و جنب مرکز خرید الماس شرق افتتاح شد. از آن تاریخ به بعد این مکان به دلیل امکانات و تفریحاتی که ارائه می‌دهد به یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین مکان‌های تفریحی مشهد تبدیل شد. اگر با اتومبیل خود سفر کرده باشید می‌توانید از روی نرم‌افزار‌های مسیریابی آدرس این مجموعه را پیدا کنید و مسیر آن را در پیش بگیرید. اما اگر اتومبیل ندارید تاکسی هتل و یا خیابان را سوار شوید. آن‌ها شما را به این پارک آبی خواهند برد.

 

  بهترین سوغاتی‌های مشهد را در این ۱۳ مرکزخرید معتبر خریداری کنید 

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

ساعات کاری پارک ساحلی آفتاب مشهد در تمامی روزهای هفته از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب می‌باشد. این ساعت‌ها در زورهای جمعه به ۹ صبح تا ۱۱ شب تغییر می‌کند. هزینه بلیط به ازای ورود یک نفر ۳۵ هزار تومان می‌ باشد. البته می‌توانید در برخی از ایام بلیط‌های تخفیف‌دار و ارزانی را از سایت‌ها مختلف تهیه کنید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید می‌توانید با یکی از دو شماره تلفن زیر تماس برقرار کنید.

  • تلفن گویا: 37037 - 051
  • تلفن مستقیم روابط عمومی: 37114612-051
۱۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران