اقامتگاه‌های ارزان دهلی برای سفر نوروز 99

جاذبه‌های گردشگری دهلی
اقامتگاه‌های ارزان دهلی برای سفر نوروز 99

اگر می‌خواهید برای بهار ۹۹ به جایی فرهنگی سفر کنید دهلی به عنوان میراث‌دار برجسته هند که سبک زندگی مردم این کشور را به خوبی بازتاب می‌دهد انتخابی عالی است. با کمی راهنمایی در اینجا می‌توانید تجربه‌ای فرهنگی و جذاب داشته باشید بدون آن که نیاز باشد جیبی پر از پول داشته باشید. شما می‌توانید حتی یک ماه در این شهر بمانید بدون آن که جاذبه‌های فرهنگی آن تکراری شود. اما اول باید اتاقی راحت، تمیز و مقرون به صرفه پیدا کنید. ما در اینجا بهترین هتل‌های مقرون به صرفه دهلی را برای سفری کم خرج با تور هند نوروز 99 پیشنهاد می‌دهیم.

 

Hotel Viva Palace

هتل ویوا پالاس به مهمان‌نوازی و رفاه شهرت داشته و سعی می‌کند بهترین شرایط و امکانات را برای مهمانان خود فراهم کند. این مجموعه واقع در Mahipalpur امکان دسترسی به رستوران را در خود هتل برای شما فراهم می‌آورد. اتاق‌های هتل همراه با کمد دیواری، تلوزیون و سرویس بهداشتی با امکاناتی مثل سشوار هستند.

 

  جذاب‌ترین محله‌های دهلی را بشناسید 

Viva Palace 

 

آدرس : 443 Street Number 7, L block, Mahipalpur Village, Mahipalpur New Delhi, Delhi, 110037, India

 

Misaki Xpress

به عنوان هتلی با تختخواب‌های راحت، اتاق‌هایی جادار و صبحانه‌ای لذیذ میساکی از شهرت خوبی بین مسافران در بودجه برخوردار است. از آنجا که امکاناتی از جمله Wi-Fi و فتوکپی را  هم ارائه می‌دهد گزینه عالی برای افرادی که به واسطه شغل خود مسافرت می‌کنند هم هست. همچنین یک سالن ورزشی نسبتا کوچک اما به اندازه کافی مجهز دارد که می‌توانید  روزانه ساعاتی را در آنجا با ورزش‌های مفید بگذرانید. این هتل دسترسی آسان و مسیری سر راست به منطقه تجاری شهر نیز دارد که آن را از دیگر رقیبان خود متمایز می‌کند.

 

  گشت وگذاری شبانه در دهلی 

 Misaki Xpress

 

آدرس : Near IGI Road, Block RZ, Mahipalpur Extension, Mahipalpur New Delhi, Delhi, 110037, India

 

Hauz Khas Homestay

مدیران این فضای مسکونی واقع در قلب شهر، موفق شده‌اند آن را از سر و صدا و هیاهوی شهر حفظ کنند. هتل در نزدیکی پارک گوزن‌ها که یکی از بزرگ‌ترین فضای سبز منطقه محسوب میشود‌، در عقب نشینی کامل از خیابان‌های شلوغ شهر قرار دارد. این هتل دارای یک تراس دنج با صندلی‌هایی راحت و محیطی سرشار از آرامش است. نزدیک آن کافه‌ای قرار دارد که یک مکان کوچک بسیار عالی برای امتحان کردن غذاهای لذیذ ساحلی هند محسوب می‌شود.

 

 Hauz Khas Homestay

 

آدرس : Safdarjung Development Area, Hauz Khas New Delhi, Delhi, 110016, India

 

Wisteria Suites

نزدیکی ویستریا سوییت به فرودگاه آن را به گزینه‌ای عالی برای اقامت‌های کوتاه تبدیل کرده است. همچنین اتاق‌های جادار و زیبایی که دارای تلویزیون، کتری و دستگاه تهویه هوا هستند، می‌تواند دلیل خوبی برای قرار گرفتن در لیست انتخاب‌های شما باشد. همچنین شما می‌توانید از طرف هتل به مرکز شهر و DLF Promenade ، DLF Emporio و فروشگاهAmbience  نیز بروید.

 

  ۵ رستوران معروف ایرانی در دهلی 

 Wisteria Suites

 

آدرس : Mahipalpur Village, Mahipalpur Delhi NCR, Delhi, 110037, India

 

FabHotel Rockland

اتاق‌های این هتل مرتب و منظم، دارای دکوراسیون شیک و لاکچری و فضایی بسیار دوست داشتنی هستند. در منطقه جنوبی دهلی واقع شده که می‌توانید با پیاده‌روی کوتاهی به دو بازار بسیار زیبای دهلی سری بزنید و زمان فوق العاده‌ای را بگذرانید. بازار Hauz Khas که خیابان‌های پر پیچ و خم آن پر از مغازه‌های جذاب و دوست داشتنی است و Greater Kailash M-Block Market که مناسب‌ترین بازار برای خرید لباس‌های رنگارنگ و زیبای سبک هندی محسوب می‌شود به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

 

 ۸ فروشگاه معروف دهلی برای خرید خاص‌ترین ساری‌های هندی 

 FabHotel Rockland

 

آدرس : C 30 Panchsheel Enclave, Block C, Panchsheel Enclave New Delhi, Delhi, 110017, India

 

Hotel Broadway

فضای داخلی هتل برادوی دقیقا ازسبک خانه‌های دهلی در دهه ۱۹۵۰ الهام گرفته شده است. این مکان برای مسافران انفرادی مناسب است چرا که اتاق‌هایی کوچک با تخت‌های یک نفره در دسترس قرار داده شده‌اند .اما نکته‌ای که این محل را به مکانی خاص تبدیل می‌کند، نزدیکی آن با مسجد جام جم، بزرگ‌ترین مسجد شهر است که در سال ۱۶۶۵ توسط شاه جهان همان امپراتور مغولی که ساخت تاج محل زیبا را برای همسرش سفارش داده بود، ساخته شده است. بنابراین توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه فرصت بازدیدش را از دست ندهید.

 

 Hotel Broadway

 

آدرس : 4/15A Asaf Ali Road, Chatta lal Miya, Chandni Mahal, Chandni Chowk New Delhi, Delhi, 110002, India

 

Palm D’or

palm Dor گزینه‌ای کاملا مناسب برای گشت و گذار در شهر به خصوص برای افرادی که بار اول به هند سفر می‌کنند است. در واقع این هتل در کنار تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری مانند مسجد جام جم و چاندنی چوک واقع شده است که فرصت گردش‌های جذابی را فراهم می‌آورد. دکور آن همانطور که انتظار می‌رود با بودجه کمی طراحی شده اما اتاق‌ها خوشبختانه بسیار جادار هستند. به علاوه بسیاری از آنها دارای پنجره‌های بزرگ هستند که نور زیادی را به اتاق راهی کرده و فضایی آرامشبخش را ارائه می‌هند. به علاوه همه این اتاق‌ها دارای وان و حمام اختصاصی هستند که شاید برای هتلی به سادگی اینجا امتیازی طلایی محسوب شود.

 

  غذاهای خیابانی دهلی که محلی‌ها عاشقش هستند 

 Palm D’or

 

آدرس: Railway Station Desh Bandhu Gupta Road, Arya Nagar, Paharganj New Delhi, Delhi, 110055, India

۱۸ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران