ولنتاینی عاشقانه در سفر به بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
ولنتاینی عاشقانه در سفر به بانکوک

سفر به بانکوک همیشه خاطره‌انگیز خواهد بود، اما اگر در سفری دو نفره به این شهر به سر می‌برید و قصد دارید ولنتاین امسال را  با تور تایلند دراین شهر زیبا سپری کنید، ما پیشنهادهایی جذاب برایتان داریم تا بتوانید این روز را به بهترین شکل برگزار کنید.


کروز سواری در رودخانه چائو پرایا

یکی از ویژگی‌های مهمی که بانکوک دارد، همجواری با رودخانه‌ی زیبای چائو پرایا است که به آن حالو و هوایی ویژه بخشیده. رودخانه‌ای که همیشه قایق‌ها و کشتی‌های مختلفی در آن حرکت می‌کنند و منظره‌ای زیبا می‌سازند. اما پیشنهاد ما این است که برای شب ولنتاین، حتما به سواری کروزهایی که در چائو پرایا حضور دارند، بروید. البته شما دو انتخاب دارید، این که تنها برای دیدن زیبایی‌های بانکوک از مسیر آبی در طول روز به این مسیر بروید، یا این که در کروزهای مخصوص شب، همراه با سرو شام و برنامه‌های تفریحی رهسپار چائو پرایا شوید.

 

 تفریح خانوادگی در پارک‌های بانکوک 

سفر به بانکوک 


ماساژ دو نفره در اسپای لوکس Oasis

بانکوک همیشه به داشتن اسپاهای متنوع خود معروف بوده است. اما نمی‌توان ماساژ دو نفره و رمانتیک روز ولنتاین را در هر اسپایی گذراند. حتما باید یکی از بهترین‌های شهر را انتخاب کنید و چه جایی بهتر از Oasis Spa در بانکوک که بدون شک یکی از بهترین‌ها و لوکس‌ترین‌ها در شهر است. برنامه‌های بسیار خوبی برای زوج‌ها در این اسپا در نظر گرفته شده و می‌توانید یک بعد از ظهر خوب، قبل از شام مخصوص شب ولنتاین را برایتان رقم بزند.

 

 ۵ مکان عالی در بانکوک برای تجربه ماساژ تایلندی 

سفر به بانکوک


شرکت در کلاس‌های آشپزی تایلندی

بسیاری از زوج‌هایی که به بانکوک می‌آیند، چند ساعتی را در کلاس‌های مفرح و بسیار جالب آشپزی تایلندی می‌گذرانند. کلاس‌هایی که بیش از آن چه فکر می‌کنید در تایلند محبوب هستند. ایده‌ی خوبی است که چند ساعتی از روز ولنتاین خود را همراه همسرتان، در یکی از این کلاس‌ها گذرانده و در کنار یادگیری چند غذای جذاب تایلندی، کمی با هم بودن در محیطی ساده را تجربه کنید. کلاس Silom Thai Cooking School شاید بهترین انتخاب در بانکوک برای زوج‌ها باشد که کلاس‌هایی کوتاه اما بسیار خوب را برگزار می‌کند.

 

سفر به بانکوک


رفتن به آیوتایا

بانکوک شهری مملو از امکانات مختلف است و هر زوجی بسته به سلیقه خود می‌توانند فعالیت‌های متفاوتی را تجربه کنند. به پارک‌های بازی بروند، خرید کنند یا حتی به دیدن نمایش بروند. اما شاید بهتر باشد چنین روزی از شلوغی‌های شهر فاصله گرفته و همراه همسفرتان به جایی خلوت اما بسیار زیبا بروید. شهر تاریخی آیوتایا یکی از جذاب‌ترین نقاط اطراف بانکوک است که تورهای گردشی زیادی به این محل برگزار می‌شود. جایی که هم از نظر تاریخی و ابنیه‌ای که در آن قرار دارد و هم از نظر زیبایی‌های طبیعت اطرافش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حتی می‌توانید پا را فراتر بگذارید و به جای یک گردش روزانه، در بوتیک هتل Sala Ayutthaya حضور به هم رسانید، شامی عاشقانه در فضایی استثنایی بخورید و شب را در این محل سر کرده صبح به بانکوک بازگردید.

 

 ۱۱ غرفه برتر غذاهای خیابانی در بانکوک

 سفر به بانکوک


شنا با کوسه‌ها

اما قرار نیست همه‌ی قرارهای عاشقانه، قرارهایی معمولی با گل رز و شام و ... باشد. زوج‌های ماجراجویی هم هستند که دوست دارند پیشنهادهای عجیب ما را بشنوند. اگر می‌خواهید ولنتاینی متفاوت داشته باشید و خاطره‌ای بسازید که تا همیشه در ذهنتان باقی بماند، شنا با کوسه‌ها را تجربه کنید! برای این کار باید به مرکز خرید سیام پاراگون رفته و این فعالیت را با پرداخت مبلغ نسبتا گرانی، در آکواریوم Ocean World به انجام رسانید. مربیان غواص در تمام مدت همراه شما هستند و هیچ نگرانی از بابت هیچ مسئله‌ای نخواهید داشت.

 

 ۱۰ مرکز خرید معروف در سیام بانکوک

سفر به بانکوک


شام عاشقانه در شب‌ چراغانی بانکوک

ورای تمام این فعالیت‌ها، همیشه یک شب ولنتاین خوب با شامی عاشقانه تکمیل می‌شود. اما بهترین رستوران‌ها برای تجربه‌ی چنین شامی کجاها هستند؟
رستوران‌های زیادی هستند که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، اما ما به سراغ بهترین‌ها خواهیم رفت، جاهایی که حتما قبل از رفتن -مخصوصا شب ولنتاین- باید حتما میزی برای خود رزرو کنید. ابتدا Vertigo در Banyan Tree که روی سقف واقع شده و جدا از منظره‌ی بی‌نظیری که برایتان به تصویر می‌کشد، غذاها و نوشیدنی‌هایی عالی دارد. Sala Rim Naam نیز رستورانی شیک و لوکس است که در کنار رودخانه چائو پرایا واقع شده و در کنار محیطی جذاب، نمایی زیبا از رودخانه و کارکنانی کار بلد، بهترین غذاهای تایلندی فوق‌العاده‌ای به روی میز می‌برد.

 

 برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا بانکوک 

سفر به بانکوک


با این حال، حتما نیازی نیست به بزرگ‌ترین‌ها بروید. بانکوک مملو از از رستوران‌های کوچک و زیبایی است که غذاهای خوبی ارائه می‌کنند و محیطی صمیمی‌تر نیز دارند. Issaya Siamese Club یکی از این رستوران‌هاست که غذایی بسیار خوشمزه با دیزاینی عالی دارد و محیطش جان می‌دهد برای یک شب ولنتاین عالی.

۲۰ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران