جدیدترین رستوران‌های بدروم برای سفر در نوروز 99

جاذبه‌های گردشگری بدروم
جدیدترین رستوران‌های بدروم برای سفر در نوروز 99

بدروم از آن شهرهای توریستی است که هر روز برای گردشگرانی که از وقت‌گذرانی در کافه‌ها، رستوران‌ها و بارها لذت می‌برند، جذاب‌تر از پیش می‌شود. نه تنها هر روز به تعداد رستوران‌های زنجیره‌ای ترکیه و رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی شهر بدروم افزوده می‌شود، بلکه ماهی نیست که یک کافه یا رستوران‌ کوچک و بزرگی با حال و هوای متفاوت در این شهر افتتاح نشود. تنوع این کافه‌ها و رستوران‌ها، چهره این شبه جزیره ترکیه را هیجان‌انگیزتر از پیش کرده است؛ به خصوص هنگامی که صحبت از کافه‌های دنج یا رستوران‌های شیک ساحلی و کنار دریا به میان آمده باشد.

اگر شما هم با تور نوروزی ترکیه 99 راهی بدروم شده‌اید، خوب است با کافه‌ها و رستوران‌های جدید این شهر آشنا شوید. شاید شما نخستین گردشگر ایرانی باشید که پای‌تان را در این رستوران‌های جدید می‌گذارد، پس با مقتدر سیر همراه شوید و تا پایان این مطلب را بخوانید.

 

کافه رستوران اکسیر (İxir)

تم منوی رستوران: مکزیکی، آمریکایی، مدیترانه‌ای، میان وعده و نوشیدنی

اول از هر چیز خوب است بدانید که این کافه رستوران، درست در یک ساحل هیجان‌انگیز واقع شده است و این یعنی شما می‌توانید پس از پیاده‌روی در ساحل و یا آب‌تنی و حمام آفتاب، برای رفع خستگی‌‌تان سری به این‌جا بزنید. در این رستوران انواع غذاهای آمریکایی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. علاوه بر این می‌توانید روی نوش جان کردن غذاهای تند و تیز مکزیکی هم در کافه رستوران اکسیر حساب باز کنید.

 

 بهترین کافه رستوران‌های بدروم برای نوش جان کردن صبحانه ترکی 

İxir

 

اما این رستوران، در مدت کوتاهی که از افتتاح آن گذشته است، توانسته به خاطر نوشیدنی‌های متنوع و کوکتل‌های رنگارنگش، شهرت و محبوبیت زیادی کسب کند. در روزهای پایانی هفته و مناسبت‌های ملی و جشن‌ها هم در این رستوان برنامه‌های جذابی همراه با موسیقی زنده برگزار می‌شود که معمولا تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

آدرس: بدروم، خیابان Neyzen Tevfik Caddesi، پلاک 136

 

رستوران درامالی (Dramalı)

تم منوی رستوران: ترکی، آمریکایی، آرژانتینی

رستوران درامالی، یک کسب و کار خانوادگی است که دومین شعبه آن در بدروم به تازگی افتتاح شده است. اگر به خوردن غذاهایی که با گوشت قرمز تهیه می‌شوند علاقه دارید، این رستوران یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. نوشیدنی‌های متناسب و متنوع با منو نیز در این رستوران برای شما سرو خواهد شد.

 

 بهترین زمان سفر به بدروم چه ماه‌هایی از سال است؟

Dramalı

 

اگر قصد دارید برای وعده شام به این رستوران بروید، به خاطر داشته باشید که حتما با راهنمایی متصدی هتل، از پیش یک میز برای خود رزرو کنید چراکه این رستوران نه تنها برای گردشگران، بلکه برای مردم محلی هم بسیار محبوب و جذاب است. نکته دیگر اینکه، در این رستوران از کودکان پذیرایی نمی‌شود، پس اگر در یک سفر خانوادگی هستید و با فرزندان خود سفر می‌کنید، بهتر است به سراغ رستوران درمالی نروید.

آدرس: بدروم، Ortakentyahşi ، خیابان Bahçe Sk ، پلاک: 11

 

کافه رستوران بدروم بیبی (Bodrum Babe)

تم منوی رستوران: فست فود، نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم و میان وعده

رستوران بدروم بیبی، یک رستوران کاملا مینی مال است که در نگاه اول عاشق دکوراسیون آرامش‌بخش و موقعیت ساحلی‌اش خواهید شد. هنگامی که در این رستوران در حال نوش جان کردن غذای خود هستید، می‌توانید نمای دیدنی از جزایر دریای اژه را ببینید و عکس‌های زیبایی را به یادگار ثبت کنید.

 

Bodrum Babe

 

اگر اهل قهوه هستید، می‌توانید برای میان‌ وعده هم سری به این کافه رستوران بزنید. در این‌جا می‌توانید در حالی‌که درست در کنار موج‌های دریا نشسته‌اید، یک قهوه و میان وعده با کیفیت نوش جان کنید.

آدرس: بدروم، Cumhuriyet Caddesi ، پلاک 1/94

 

رستوران جینزا جینزا (Ginza Ginza)

تم منوی رستوران: غذاهای تایلندی، ویتنامی، کره‌ای و انواع سوشی

رستوران جینزا جینزا، محل ایده‌آلی است که می‌توانید در آن خاطرات سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند تایلند، ویتنام و حتی کره را برای خودتان زنده کنید. در این رستوران انواع سوشی و غذاهای معتبر آسیایی با کیفیت سرو می‌شود. رستوران جینزا جینزا یک منوی ویژه نهار هم دارد که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تنها با پرداخت مبلغ ۴۵ لیر می‌توانید غذاهای ویژه خاور دور را نوش جان کنید.

 

 ۵ هاستل عالی برای اقامتی ارزان در بدروم 

Ginza Ginza

 

آدرس: بدروم، Adliye Caddesi، Bitez، پلاک 3

 

رستوران Roka Fesleğen

 تم منوی رستوران: غذاهای ایتالیایی

برای لذت بردن از طعم واقعی غذاهای ایتالیایی می‌توانید به این رستوران سری بزنید. این یعنی شما بدون نیاز به گذرنامه و ویزا، در سفر خود با تور بدروم سری هم به ایتالیا زده‌اید، چراکه از غذاها تا نوشیدنی‌ها و حتی فضای دکوراسیون داخلی رستوران نیز با حال و هوای ایتالیا هم‌خوانی دارد. این رستوران به خاطر پیتزاهای ایتالیایی با کیفیتش در مدت زمان کوتاهی، شهرت خوبی به دست آورده است. علاوه بر این برخی از بعدازظهر، دی جی های محبوب برای اجرای مراسمی کوتاه به این رستوران می‌آیند و شما می‌توانید شاهد اجرای زنده موسیقی شاد و انرژی بخش باشید.

 

Roka Fesleğen

 

آدرس: بدروم، اسکندر سوک، پلاک 12

 

کافه رستوران سوزیکا (Suzika)

تم منوی رستوران: غذای سالم، سبک زندگی سالم

کافه رستوران سوزیکا با داشتن یک فضای دوست داشتنی و خانگی و با یک دکوراسیون چوبی منحصر به فرد، حال و هوای یک پیک نیک جنگلی را برای‌تان زنده خواهد کرد. علاوه بر فضای داخلی رستوران، می‌توانید وعده‌های اصلی غذایی و یا میان‌ وعده و نوشیدنی خود را در باغ بیرونی و در فضای باز رستوران نوش جان کنید.

 

 گردش در گوموشلوک شهر تابستانی بدروم 

Suzika

 

علاوه بر این، اگر به سبک غذاهای سالم و ارگانیک این رستوران علاقمند شدید، می‌توانید از فروشگاهی که در محوطه بیرونی رستوران قرار دارد و محصولات سبک زندگی سالم را عرضه می‌کند، برای خودتان و یا به عنوان سوغاتی خرید کنید.

۱۴ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران