۶ دلیل برای اینکه به بدروم سفر کنید

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۶ دلیل برای اینکه به بدروم سفر کنید

بدروم یکی از زیباترین جزیره‌های کشور ترکیه است که در فصل تابستان تبدیل به یکی از بهترین نقاط این کشور برای گشت و گذار می‌شود. جزیره‌ای پر از رویدادهای جمعی و فردی. پر از شور و هیجان و پر از هرآنچه یک توریست نیاز دارد برای خوش گذراندن و خاطرات خوب ساختن. جزیره‌ای که در فصل‌های مختلف می‌شود ارزان و گران به آن سفر کرد اما بهترین هنگام بازدید از آن تابستان است. چرا که در این فصل شما می‌توانید تنی به آبش بزنید و دلی به دریایش. اگر در تعطیلات پیش رویتان به دنبال یک نقطه‌ی جذاب برای سفر هستید همراه ما باشید تا ۷ نکته‌ی جذاب پیش از سفر با تور بدروم را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- در بدروم تنوع هتل‌ها بالاست


بدروم نقطه‌ای در ترکیه است که تنوع هتل‌هایش بسیار بالاست. هتل‌هایی که غالبا لوکس هستند و هرکدامشان به نوعی یک جزیره گردشگری به حساب می‌آیند. هتل‌هایی که اقامت در آنها در فصل تابستان گران است اما بدون شک ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را دارند. هتل‌هایی که بهترین‌هایشان هرکدام سواحل اختصاصی دارند، سوئیت‌های لوکس دارند، استخرهای لاکچری دارند و در یک سفر خانوادگی امکان انواع تفریحات را نیز برای فرزندان ‌شما فراهم می‌آورند. اما در این شهر هستند برخی هتل‌های دیگر که ۳ ستاره می‌باشند و ارزان قیمت‌تر. هتل‌هایی که به نسبت دیگر هتل‌های ۳ ستاره امکانات بیشتر و فوق‌العاده‌تری دارند. تنوع هتل‌ها در این جزیره این امکان را برای شما فراهم می‌آورند که با هر بودجه‌ای که دارید به این شهر سفر کنید و خوش بگذرانید.

 

۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

 

 بدروم

 


۲- بدروم فروگاه مجزا دارد


بدروم یک فرودگاه شیک و مجزا دارد که در فصل‌ تابستان انواع پروازهای بین‌المللی و در فصل‌های دیگر سال انواع پروازهای داخلی در آن انجام می‌شوند. فرودگاهی نقلی اما پر امکانات. فرودگاهی که امکانات رفت و آمد به این جزیره را بسیار ساده کرده است و شما می‌توانید از ایران به طور مستقیم به آن سفر کنید. همین فرودگاه و امکان راحتی که سفر به این جزیره را برای شما فراهم آورده سبب شده است که بدورم در فصل‌های تابستان بسیار شلوغ و پرطراوت باشد.

 

معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

 

  بدروم

 


۳- بدروم روزهای پر رویداد دارد


بدروم یک شهر ساحلی درجه یک است که انواع تفریحات آبی و ساحلی را در آن می‌توانید انجام بدهید و خوش بگذرانید. شهری که در تفریحاتش از یک سو هیجان را به اوج خودش می‌رساند و از دیگر سو در یک سکوت و آسایش شما را به اوج آرامش می‌رساند. شهری که در سواحل آن می‌توانید انواع دورهمی‌ها را تجربه کنید و خوش بگذرانید. شهری که اگر تنها به آن سفر کرده باشید می‌توانید از ملیت‌های دیگر دوست‌های جدید بیابید.

 

گردش در گوموشلوک شهر تابستانی بدروم

 

  بدروم

 


۴- بدروم شهر شب‌های پر شور است


بدروم شب‌ها زیر نور ماه و ستاره‌ها به خواب نمی‌رود. بلکه تازه بیدار می‌شود و چهره‌ی جدیدی از خود به نمایش می‌گذارد. شهری که در سواحلش انواع شور و حال را می‌توان زیر نور مهتاب پیدا کرد. شهری که در برخی رستوران‌ها و کافه‌هایش می‌شود تا صبح نشست و سپیده‌ی صبح را از دل آنها نگاه کرد. بیشتر توریست‌های این جزیره جای آنکه در سکوت و آرامش شب را به صبح برسانند ترجیح می‌دهند در یک شور و حال در سواحل و کافه‌ها و خیابان‌های این جزیره شب را به صبح برسانند و لحظات بودن خود در این جزیره را حسابی خوش بگذرانند.

 

 ۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم 

 

 بدروم

 


۵- بدروم صاحب یکی از زیباترین خطوط ساحلی ترکیه است


بدروم یکی از زیباترین سواحل  ترکیه را دارد. این جزیره که مردمانش از دیرباز به شغل ماهیگیری و قایقرانی مشغول بوده‌اند، امروزه نیز در همین راستا کار می‌کنند. در این جزیره شما می‌توانید با کشتی‎‌های کروز بسیار لوکس به دل آب بزنید و زیباترین تصاویر هستی را از همنشینی آب و آسمان ملاحظه کنید. همچنین اگر علاقه‌مند به ماهیگیری باشید در این جزیره می‌توانید در تورهای ماهیگیری شرکت کنید و قلاب به آب بیندازید.

 

 

  بدروم

 


۶- بدروم جزیره رستوران‌ها و کافه‌هاست


در سرتاسر این جزیره اگر قدم بگذارید می‎توانید بی‌نهایت کافه و رستوران را ببینیند که بهترین غذاهای دریایی و غیر دریایی، ترکی و غیر ترکی را به شما عرضه می‌کنند. رستوران‌های ساحلی بدروم که با فضایی بی‌نهایت دلربا از شما پذیرایی می‌کنند. رستوران‌هایی که درهایشان تا نیمه‌های شب به روی مشتریان‌شان باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کنند. این جزیره همچنین کافه‌های روزانه و شبانه‌ی زیادی دارد که هرکدامشان می‌توانند بهترین خاطره‌های سفر با تور بدورم را برای شما رقم بزنند. کافه‌هایی که یکی از اصلی‌ترین نقاط این جزیره برای انواع دورهمی‌ها به حساب می‌آیند.

۰۷ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران