بازدید از پارک فیل‌های بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بازدید از پارک فیل‌های بالی

تور بالی مکانی بی‌نظیر و رویایی می‌باشد که سفر با آن قطعا از آرزوهای هر گردشگری می‌باشد. بهشت روی زمین از نام‌هایی است که بر روی بالی گذاشته شده است. معابد و آثار تاریخی آن یک طرف زیبایی سواحل خارق‌العاده‌اش از طرف دیگر هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. در بین تمامی تفریحات متنوع و مکان‌های مختلفی که در بالی به انتظار گردشگران نشسته است جا دارد تا صحبتی از پارک فیل‌های بالی بکنیم. اگر به بالی و فیل‌ها علاقه دارید رفتن به این پارک و مطالب آورده شده در این مقاله‌ را توصیه می‌کنیم.

 

معرفی پارک فیل‌های بالی

همان طور که از نام این پارک می‌توان متوجه شد پارک فیل‌های بالی این امکان را به گردشگران می‌دهد تا در محیطی زیبا و سرسبز با فیل‌ها ارتباط برقرار کنند. مطمئن باشید که در این تفریح یکی از بهترین خاطرات زندگی خود را تجربه خواهید کرد. چرا که فیل‌ها در عین حال که در جنگل‌ها وحشی هستند می‌توانند در کنار انسان‌ها رام و مهربان شوند. ساخت و تاسیس این پارک دیدنی به سال ۱۹۹۷ میلادی برمی‌گردد. این پارک با مساحتی در حدود ۴ هکتار در منطقه ابود بالی واقع شده است. در ابتدا پارک با هدف حفظ فیل‌ها و جلوگیری از انقراض آن‌ها ساخته شد. سپس با مرور زمان به یک مکان گردشگری برای بومیان منطقه و گردشگران بالی تبدیل شد. پارک فیل‌های بالی به دلیل فعالیت‌های حیوان دوستانه‌اش تاکنون چندین بار توانسته است جایزه دریافت کند. در حال حاضر ده‌ها فیل در این پارک نگه‌داری می‌شود.

 

معرفی جشن‌ها و فستیوال‌های بالی

 

امکانات و تفریحات پارک فیل‌های بالی

پارک فیل‌های بالی که با توجه به قوانین و اصول نگه‌داری از حیوانات ساخته شده است و همواره نهایت سعی خود را می‌کند تا بهترین شرایط را برای فیل‌هایی که در این مجموعه زندگی می‌کنند مهیا کند. تمامی تفریحات و امکاناتی که در این پارک برای گردشگران فراهم شده است همگی با در نظر گرفتن حیوانات انجام شده‌اند. از جمله امکاناتی که برای گردشگران فراهم شده است عبارتند از:

  • سافاری

 بازدید کنندگان سوار بر اتاقک‌های امن شده و وارد پارک می‌شوند. در نتیجه می‌توانند با خیال راحت فیل‌های وحشی جنگل را مشاهده کنند و دقایق فراموش نشدنی را با آن‌ها از نزدیک بگذرانند.

  • فیل‌سواری

 فیل‌هایی با نظارت مسئولان در پارک فیل‌های بالی قرار دارند که گردشگران می‌توانند فیل‌سواری را با آنها تجربه کنند. بر روی این فیل‌ها نشیمنگاه‌های مخصوصی تعبیه شده است تا هم بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی بر روی آن‌ها بنشینند و هم کوچکترین فشاری به فیل‌ها وارد نشود. پس طرفدار حقوق حیوانات بدون کوچکترین نگرانی می‌توانند فیل‌سواری کنند.

 

  بازدید از جنگل میمون‌ها در منطقه اوبود بالی 

 

 

  • اقامتگاه‌های شیک

 کسانی که دوست دارند تا یک شب را در این مجموعه بی‌نظیر بگذرانند می‌‌توانند از اقامتگاه‌های شیک و تمیز پارک فیل‌های بالی استفاده کنند و شب خوشی را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

  • رستوران‌

 گردشگران پارک فیل‌های بالی می‌توانند به محض احساس گشنگی به رستوران و یا کافه پارک بروند و خود را مهمان یک وعده غذای خوشمزه یا نوشیدنی مورد علاقه خود بکنند.

 

Elephant

 

  • باغ گیاه‌شناسی

 از دیگر بخش‌های محبوب پارک فیل‌های بالی می‌توان به باغ گیاه‌شناسی آن اشاره کرد. این پارک انواع گیاهان و گل‌های زیبا را شامل می‌شود که بسیاری از مردم بالی آن را به عنوان مکانی برای برگزاری مراسم خاص خود انتخاب می‌کنند.

  • دریاچه مخصوص حمام فیل‌ها

 در پارک فیل‌های بالی سعی کرده‌اند تا تمامی شرایط یک جنگل را برای فیل‌ها فراهم کنند. یکی دیگر از این امکانات دریاچه مخصوص حمام فیل‌ها می‌باشد که برای فیل‌ها تعبیه شده است.

  • اینترنت رایگان

 این مکان مجهز به وای فای رایگان می‌باشد. بازدیدکنندگان می‌توانند در طول ساعاتی که در این مکان هستند از اینترنت رایگان آن استفاده کنند.

 

  ۵ فعالیت خانوادگی هیجان‌انگیز در سفر به بالی 

 

مسیر رفتن به پارک فیل‌های بالی

پارک فیل‌های بالی در منطقه اوبود بالی واقع شده است. به صورتی که از فرودگاه نگوراه رای تقریبا ۱ ساعت فاصله دارد. گردشگرانی که بالی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند با ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی از این مکان دیدن کنند. پیشنهاد می‌کنیم تا برای بازدید و تفریح از پارک فیل‌های بالی بازه زمانی ساعت‌های ۱۱:۴۵ تا ۱۸:۴۵ را به صورت دو ساعت در میان انتخاب کنید. زیرا در این ساعت‌ها فیل‌ها نمایش‌هایی را اجرا می‌کنند که نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید به صورت رایگان این نمایش جذاب را تماشا کنید. البته ناگفته نماند که برای وارد شدن به پارک باید مبلغی را به عنوان ورودیه پرداخت کنید.

 

صبحانه‌های خاص به سبک بالی

۳۰ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران