پارس سافاری، مجموعه‌ای متنوع و مفرح در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
پارس سافاری، مجموعه‌ای متنوع و مفرح در کیش

کیش آب و هوایی گرم و خشک دارد و به همین دلیل بخش‌های صحرایی آن برای یک سافاری صحرا عالی به نظر می‌رسد. انتظار ما این بوده که شرکت‌های زیادی این تورهای جذاب را برگزار کنند، اما معدود جاهایی هستند که شما را با ماشین‌های دو دیفرانسیل به دل این مکان‌های زیبا ببرند تا بتوانید این بخش از کیش را هم مشاهده کنید. با این حال قصد ما از نوشتن این مقاله، معرفی پارس سافاری است، مکانی که بر خلاف اسمش، تفریحات بسیار بیشتری از سافاری را برایتان در نظر گرفته و روزی فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زند.

 

معرفی کوتاهی از پارس سافاری

پارس سافاری مجموعه‌ای است که شما را با ماشین‌های دو دیفرانسیل به انواع تورهای سافاری صحرا می‌برد. با این وجود این مجموعه در دل خود فعالیت‌های متنوع بسیار بیشتری را نیز برایتان فراهم دیده است. از انواع سواری‌های موتوری گرفته تا فعالیت‌های هیجان انگیزی همچون بانجی جامپینگ و بازی‌های خانوادگی. پارس سافاری همچون یک پارک بازی بزرگ است که شما و خانواده‌تان می‌توانید تا ساعت‌ها در آن به تفریح مشغول شوید.

 

  گشت و گذار در مجموعه آوای خلیج فارس کیش 

 parssafari

 

تورهای سافاری

تورهای سافاری به وسیله‌ی ماشین‌هایی همچون هامر، لندروور و غیره به دو صورت برگزار می‌شود. یکی تورهای سافاری معمولی است و دیگری تورهای سافاری VIP که تعداد ماشین‌ها در نسخه VIP کم‌تر بوده و از ماشین‌های بسیار بهتری استفاده می‌شود و در نهایت هزینه‌ی بیشتری نیز برایتان به همراه خواهد داشت. البته شما می‌توانید برنامه‌های سواری با ماشین‌های باگی، موتورهای چهارچرخ یا حتی موتور سواری را نیز انتخاب کنید. هر کدام از این وسایل نقلیه برای مسیرهایی خاص در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید با توضیحاتی که در محل به شما داده می‌شود، تور مخصوص به خود را انتخاب کنید.

 

 parssafari

 

فعالیت‌هایی برای ترشح آدرنالین در خونتان

چند فعالیت عالی برای آن‌هایی که به دنبال هیجان هستند نیز در پارس سافاری وجود دارد. برای نوجوانان و کودکانی که به دنبال هیجان هستند، می‌توان ترامپولین را پیشنهاد کرد، اما بزرگ سالان می‌توانند سوار بانجی شوتینگ شوند که عالی و البته بسیار هیجان انگیز است. نردبان معلق و بازی‌های ترسناک نیز از دیگر تفریحاتی هستند که می‌توانند آدرنالین را در خون شما به حداکثر برسانند.

 

  ۵ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی کیش 

کارتینگ

پارس سافاری دارای یک پیست کارتینگ بسیار خوب نیز هست که حدودا ۷۵۰ متر طول دارد و با مایشن‌های بسیار خوبی که در اختیارتان می‌گذارد، مسابقه‌ای عالی را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

parssafari

 

دیگر فعالیت‌های تفریحی

فعالیت‌های تفریحی در پارس سافاری به همین جا ختم نمی‌شود. یک باشگاه پینت بال با زمینی عالی برای گردشگران در نظر گرفته شده، می‌توانید به تونل وحشت بروید یا از بازی‌های مختلف با عینک‌های واقعیت مجازی استفاده کنید. فوتبال دستی یا دیگر بازی‌های میزی را امتحان کنید، در جنگ‌ها و تئاترهای متنوع شبانه شرکت نمایید، مینی بولینگ، دارت و خیلی بازی‌های دیگر را امتحان کنید و برای ساعاتی به همراه خانواده خود، خوش باشید.

 

  معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید 

parssafari 

 

امکانات رفاهی پار سافاری در کیش

این مجموعه دارای یک خانه کودک است که با مربیان مجرب، می‌توانند از کودکان شما نگهداری کرده و برای مدتی با آن‌ها بازی و کارهای گروهی انجام دهند یا حتی صورت‌هایشان را نقاشی کنند. اگر نیاز داشته باشید، مسئولان پارس سافاری می‌توانند با هزینه‌ای کم شما را مستقیما از محل هتل به این مکان بیاورند. کافی شاپ، رستوران و سفره خانه نیز برای این محل در نظر گرفته شده و غرفه‌های خدماتی زیادی همچون فروشگاه یا سوپرمارکت نیز دارد.

 

 ۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

 parssafari

 

دیگر مواردی که باید درباره‌ی پارس سافاری بدانید

یک مزرعه حیوانات با چند نوع خزنده و حیوانات جالب در یک محیط زیبا در نظر گرفته شده که مهمانان می‌توانند در آن به عکاسی مشغول شوند و آن‌ها را از نزدیک دیده و لمس کنند. همچنین نمایش‌های تردستی و برنامه‌های این چنینی نیز در زمان‌هایی متفاوت در پارس سافاری برگزار می‌شود. در واقع برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی برای این مکان در نظر گرفته شده که صد در صد سلایق مختلف را شامل می‌شود.

 

parssafari

 

هزینه‌های حضور در پارس سافاری

ورودی این مجموعه رایگان است، اما شما برای فعالیت‌های مختلف باید مبلغی بپردازید. این مبلغ می‌تواند در قالب بسته‌های مختلف باشد که برایتان ارزان‌تر خواهد بود، یا این که برای هر بازی به صورت مجزا پرداختی داشته باشید. لیست این پرداختی‌ها بسیار متنوع است و نمی‌توان همه را در این جا ذکر کرد، اما برای مثال اگر قرار باشد پکیج طلایی که شامل تور سافاری، موتور سفاری، تونل وحشت، شتر سواری و کارتینگ می‌شود را تهیه کنید باید ۱۶۵ هزار تومن پرداخت نمایید و اگر فقط بخواهید به سافاری بروید، ۷۰ هزار تومن باید هزینه کنید.

۱۲ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران