معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور

کوالالامپور شهری ۴ فصل برای مسافرت است و با توجه به تعدد بازارها و مراکز خریدی که دارد، فصل خرید نیز در تمام سال جاری برایش جاری خواهد بود. پایتخت مالزی همچون دیگر شهرهای بزرگ شرق آسیا مثل بانکوک، دارای برترین و مدرن‌ترین مراکز خرید است، اما سوال این جاست که بزرگ‌ترین آن‌ها کدام‌ها هستند؟ سوالی که داریم با لیستی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور به آن جواب دهیم. 

 

Berjaya Times Square

ابتدا با بزرگ‌ترین مرکز خرید کوالالامپور، Berjaya Times Square آغاز کنیم. مرکز خریدی که بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه دارد و در سال ۲۰۰۳ بازگشایی شده است. تنوع فروشگاه‌های این مرکز خرید به گونه‌ای است که تقریبا می‌توانید با هر بودجه‌ای در آن خرید کنید و همین باعث شده مکانی به این بزرگی همیشه شلوغ باشد. طراحی خوب Berjaya Times Square البته این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی در آن بگردید بدون این که راه خود را گم کنید. این مکان همچنین دارای یک پارک بازی بزرگ، سینما، بازی اتاق فرار، لیزر تگ، سالن بولینگ و انواع رستوران‌ها و کافه‌هاست.

 

 مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور 

 Berjaya Times Square

 

آدرس: Berjaya Times Square, No1, Jalan Imbi, Imbi

 

Pavilion KL

پاویلیون یکی از برترین مراکز خرید کوالالامپور از نظر وسعت، دومین مرکز خرید بزرگ شهر به حساب می‌آید.  جواهری در میان مراکز خرید کوالالامپور که به واسطه‌ی زیبایی و همچنین زرق و برق برندهای لوکسش، چشم هر بازدیدکننده‌ای را محصور خود می‌کند. این مکان نیز همیشه شلوغ است و هم مردم محلی و هم گردشگران از آن استقبال گسترده‌ای می‌کنند. بیش از ۷۰۰ فروشگاه در ۶ طبقه‌ی آن ساخته شده و انواع رسستوران‌ها و کافه‌ها نیز برایش مهیا کرده‌اند. مجموعه‌ی سینمایی موجود در Pavilion KL اگر بهترین نباشد، از بهترین‌ها در کشور است و قیمت بلیط در سالن‌های معمول آن تنها ۵ دلار خواهد بود.

 

 راهنمای اولین سفر به کوالالامپور 

 Pavilion KL

 

آدرس: 168, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang

 

Suria KLCC

وقتی کارتان با گرفتن عکس‌های مختلف از برج‌های پتروناس کوالالامپور تمام شد، احتمالا کار بعدی رفتن به مرکز خرید بسیار معروف Suria KLCC است. جایی که ۳۰۰ فروشگاه بزرگ از برندهای لوکس دنیا را یک جا جمع کرده است تا جزو گران‌ترین مراکز خرید کوالالامپور به حساب بیاید. در طبقات پایین این مرکز خرید بزرگ، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی هستند و همچنین در بیرون از آن نیز فواره‌ی آبی معروفِ KLCC واقع شده است. جدا از بزرگی و زیبایی Suria KLCC باید این موضوع را در نظر داشته باشید که برندها و فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید، تنها برای اجناس گران‌قیمت هستند و برای خریدهای مرقون به صرفه، باید به سراغ مرکز خرید دیگری بروید.

 

 Suria KLCC

 

آدرس: 241, Suria KLCC, Kuala Lumpur City Centre

 

Lot 10

مرکز خرید Lot ۱۰ در محله معروف بوکیت بینتانگ واقع شده و به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. مرکز خرید بزرگی که که انواع فروشگاه‌ها از برندهای مختلف از جمله زارا، H&M، آدیداس و ... را زیر یک سقف جمع آورده است. در میان رستوران‌های Lot ۱۰ شما انتخاب‌های مناسبی برای گیاه‌خواران نیز پیدا می‌کنید و همچنین چند زمین ورزشی نیز در آن تعبیه شده است.

 

 بهترین هتل‌های محله بوکیت بینتانگ 

 Lot 10

 

آدرس: 50, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang

 

Mid Valley Megamall و The Gardens Mall

هر دوی این مراکز خرید تقریبا از نظر اندازه به یک شکل هستند و هر دو در کنار رود کلانگ در یک منطقه جای گرفته‌اند. مراکز خریدی مملو از فروشگاه‌های مختلف که با توجه به تنوع بالا در میان برندهایی که در آن حضور دارند، برای بودجه‌های مختلف مناسب بوده و بخش‌های تفریحی و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در هر کدام وجود دارند.

 

 فعالیت‌های ساده و سرگرم‌کننده در سفر به کوالالامپور 

The Gardens Mall 

 

Sungei Wang Plaza

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگی که در بوکیت بینتانگ واقع شده که البته پیشینه‌ی آن به سال ۱۹۷۷ بر می‌گردد اما به تازگی بازسازی اساسی در آن صورت گرفته است. Sungei Wang Plaza همچون یک هزار تو است و شما می‌توانید هم برندهای جهانی را در آن پیدا کنید و هم برندهای محبوب داخلی را که به این ترتیب می‌توان آن جا را برای هر بودجه‌ای مناسب دانست. البته در ظاهر و باتن، Sungei Wang Plaza نسبت به مراکز خریدی همچون Pavilion KL کمی قدیمی به نظر می‌رسد، اما با توجه به بزرگی در لیست ما باید قرار می‌گرفت و همچنین با توجه به این که فروشگاه‌هایی با اجناس قیمت مناسب نیز دارد، می‌توان آن را برای خریدها ارزان پیشنهاد کرد.

 

 معرفی سواحل معروف و زیبای مالزی 

 Sungei Wang Plaza

 

آدرس: 009, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang

۱۳ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران