معرفی مرکز خرید پابلیکا در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
معرفی مرکز خرید پابلیکا در کوالالامپور

در شهری همچون کوالالامپور که مملو از مراکز خرید بزرگ و لوکس است، سخت خواهد بود که بتوان یک مکان خاص و متفاوت را در میان انبوهی از بهترین‌ها معرفی کرد. اما بجز مراکز خرید مهم در کوالالامپور مرکز خرید پابلیکا یکی از آن جاهایی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده و به همین خاطر قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم تا در تور کوالالامپور، سری به این مرکز خرید جوان پسند بزنید.

 

کوتاه درباره مرکز خرید پابلیکا

پابلیکا مرکز خریدی مدرن و زیباست که فروشگاه‌های متنوعی در خود دارد. این مکان در خیابان سولاریس دوتاماس واقع شده که به خوبی درحال پیشرفت و تبدیل شدن به محله‌های پررفت و آمد کوالالامپور است. در این مکان سعی شده تا مشتریان، جوانانی باشند که به دنبال خرید جنس‌هایی عالی و طراز اول هستند. همین هدف قرار دادن جامعه‌ی جوان باعث شده تا گالری‌های هنری و همچنین فروشگاه‌های موبایل نیز به تعداد کافی در آن‌جا مشاهده شوند.

ظاهر بنای پابلیکا بر پایه آهن و شیشه ساخته شده و طراحی کلی و سقف آن، شمایلی مدرن و هنرمندانه دارد. همین وجود شیشه‌های بزرگ باعث می‌شود تا نور روز به خوبی به داخل بتابد و نمایی زیبا را در داخل مرکز خرید به وجود بیاورد. اگر چه در این محل خبری از پارک بازی یا سینما نیست، اما مراکز اسپا و سلامتی و البته گالری‌های هنری، به خوبی می‌توانند ساعاتی متفاوت را خارج از بحث خرید در مرکز خرید پابلیکا برایتان رقم بزنند.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های کوالالامپور

 فروشگاه‌ها

به جز طبقه همکف، ۴ طبقه‌ی دیگر نیز در مرکز خرید پابلیکا وجود دارد که در نهایت باعث شده تا مجموعه‌ای متنوع از فروشگاه‌ها و به طبع آن، محصولات مختلف در این مکان وجود داشته باشد. شما می‌توانید در طبقه‌ی همکف کنار یک سوپرمارکت بزرگ و عالی، فروشگاه‌های موبایل، کامپیوتر و تجهیزات الکترونیک را مشاهد کنید و در کنارشان از برند‌هایی همچون RE:HEALTH، Yokuk یا Wings لباس‌های مد روز بخرید. این طبقه شلوغ‌ترین در پابلیکا است چون فروشگاه‌های متعدد لوازم خانگی و دکور، سرویس‌های مختلف و البته چندین رستوران و کافه در آن وجود دارد.

وقتی به طبقات بالا می‌روید، فروشگاه‌ها بزرگ‌تر می‌شوند و البته برندهای مطرح‌تری نیز در آن‌ها حضور دارند. بخش زیادی از مهم‌ترین برندهای لباس در پابلیکا در طبقات ۲ و ۳ هستند. برندهایی همچون آدیداس، Just B، Naelofar و D.D. COLLECTIVE که همگی جدیدترین مجموعه‌های خود را در این مکان به فروش می‌رسانند.

فروشگاه رسمی سامسونگ، سونی، بوش و فیلیپس در کنار فروشگاه‌های عمومی که برندهای مختلف را به فروش می‌رسانند، مجموعه‌ی فروشگاه‌های لوازم برقی و تکنولوژیک را تشکیل می‌دهند. در زمینه‌ی لوازم آرایشی بهداشتی نیز این مرکز خرید فروشگاه‌های متنوعی را برای خریداران تدارک دیده است.

به طور کلی شما با انبوهی از فروشگاه‌هایی که خیلی‌هایشان به درد نمی‌خورند مواجه نیستید، بلکه مجموعه‌ای بسیار عالی از بهترین‌ها برایتان تدارک دیده شده که اکثرشان با سلیقه قشر جوان جور است.

کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید پابلیکا

تقریبا در هر طبقه شما چند رستوران و کافه‌ی خوب پیدا خواهید کرد، اما ارزان‌ترین جاها را در طبقه‌ی همکف می‌بینید. در این طبقه ۳۲ کافه و رستوران مختلف وجود دارد که از سوشی بار و رستوران استیک، تا جایی برای غذاهای محلی و غذاهای دریایی با صید روز را شامل می‌شود.

طبقه اول رستوران و کافه‌ای ندارد، اما از طبقه‌ی دوم کم کم جاهای عالی پیدا می‌شوند. مثل رستوران Martino's که غذاهایی کاملا گیاهی به روی میز می‌برد یا Rakuzen که رستورانی عالی برای غذاهای ژاپنی محسوب می‌شود. کافه‌های بسیار جذابی همچون The Bee نیز در این مجموعه وجود دارند که حتما باید سری به آن‌ها بزنید.

 

بهترین بازارهای خیابانی در کوالالامپور

دیگر بخش‌های مرکزخرید پابلیکا

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در این مرکز خرید، گالری‌های هنری آن است. Galeri Chandan و Segaris Art Centre که هر دو در طبقه چهارم قرار گرفته‌اند، بهترین نمونه از اهمیت هنر در این مرکز هستند. در کنار آن‌ها فروشگاه‌های آثار هنری نیز وجود دارند که بازدید از آن‌ها را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اما دیگر بخش مهم پابلیکا، مراکز اسپا و سلامتی آن‌هاست که بهترین‌های آن‌ها نیز در طبقه‌ی چهارم قرار گرفته‌اند. در کنار این مراکز، چند آرایشگاه و استودیو عکاسی نیز موجود است که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید. در نهایت فراموش نکنید که یک پارک زیبا و کوچک نیز در این مکان در نظر گرفته شده تا بتوانید ساعاتی را از خرید فاصله گرفته و در فضای سبز آن، آرامش خود را بازیابی کنید.

۰۹ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران