۶ تفریح معمول در سفر به دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۶ تفریح معمول در سفر به دبی

دبی شهری است که باید آن را دید و در آن تفریحات مختلف را تجربه کرد. شهری که در آن هم می‌‎شود مدرن گشت و گذار کرد و هم سنتی. شهری که تمامی امکانات لازم برای خوشگذرانی مسافرانش را دارد. از هتل‌های عالی گرفته تا سواحل درجه یک و صحراهای خاص. در سفرتان با تور دبی اگر دوست دارید تفریحات سنتی و بومی انجام بدهید همراه ما باشید تا ۶ امکان تفریحی سنتی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. امکان‌هایی که شما را با روح این شهر، بافت فرهنگی و ساختار تاریخی‌اش بیشتر آشنا می‌کنند و قادرند شما را از زیست روزمره‌ی اکنون‌تان جدا کنند.


۱- بادیه نشینی کنید

 صحراهای دبی از بهترین صحراهای امارات هستند که امکانات تفریحی و توریستی فراوانی دارند. در این صحراها شما می‌توانید سافاری کنید، اسکی روی شن را تجربه کنید، با موتورهای چهارچرخه رانندگی کنید و آن را کشف کنید. اما یکی از مهمترین تفریحاتی که در این صحراها می‌توانید تجربه کنید بادیه نشینی است. در این تجربه شما سوار بر شتر می‌شوید و به نقاط دنج صحرا می‌روید. نقاطی که برای شما چادر برپا کرده‌اند تا در آنها بتوانید استراحت کنید و یک شب را به صبح برسانید. شبی که با کلی برنامه‌ی هیجان‌انگیز مانند رصد ستاره‌ها و انواع دورهمی‌ها همراه است. همه روزه در شهر دبی تورهای یک روزه سافاری صحرای برگزار می‌شوند تا شما را صاحب این تجربه کنند.

 

 تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌ 

سفر به دبی


۲- به حمام اسپاهای سنتی بروید

امروزه اسپاها در سراسر با لوکس‌ترین تجهیزات به شما خدمات ارائه می‌کنند و در شهر دبی نیز این اسپاها در بهترین کیفیت‌ها موجودند. اما در کنار این اسپاهای لوکس، شهر دبی اسپاهای دیگری نیز دارد که تجربه‌ی حمام‌ کردن‌های سنتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. حمام‌هایی که البته بسیار لوکس و لاکچری هستند اما اعمالی که درونشان انجام می‌شود مربوط به قدیم هستند. در این حمام‌ها شما می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کنید و خستگی را از تن‌تان بیرون کنید. حمام‌هایی که رفتن به آنها برایتان ارزان تمام نمی‌شود. بنابراین اگر بودجه‌ی محدودی در اختیار دارید انجام این تفریح را چندان به شما توصیه نمی‌کنیم.

 

 راهنمای سفر تنهایی زنانه به دبی؛ شهر تفریحات دریایی و صحرایی

سفر به دبی


۳- به تماشای مسابقات کمل پولو بروید

این ورزش چیزی شبیه به چوگان است با این تفاوت که بازی کنندگان آن جای سوار شدن بر اسب، بر شتر سوار می‌شوند. ورزشی که در دبی طرفداران زیادی دارد و برایش زیاد شرط‌بندی انجام می‌دهند. شهر دبی در بیشتر روزهای سال میزبان مسابقات بزرگ ورزشی از جمله تنیس و رالی است که می‌توانید به تماشای آنها بروید اما اگر دوست دارید یک تفریح سنتی انجام بدهید به تماشای مسابقات کمل پولو بروید.

 

 سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی 

سفر به دبی


۴- از بازارهای سنتی دبی خرید کنید

دبی شهر مرکزخریدهاست. در این شهر می‌توانید بی‌شمار مرکزخرید را ببینید که برندهای معتبر دنیا در آنها شعبه دارند و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید دبی صاحب یکی از مرکزخریدهای بزرگ جهان به نام دبی مال است. مرکزخریدی که در آن این تنها خرید کردن نیست که معنا می‌یابد بلکه در آن می‌توانید تفریحات مختلفی را نیز انجام بدهید و به دیدن یکی از بزرگترین آکواریوم‌های آسیا و اروپا نیز بروید. اما جدای از این مرکزخریدها شما می‌توانید به بازارهای سنتی و قدیمی دبی نیز سر بزنید و در یک تجربه‌ی سنتی خریدهای خوب انجام بدهید.

 

 ۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی 

سفر به دبی


۵- برای نوش جان کردن غذا به رستوران‌های سنتی بروید

دبی در خود رستوران‌های درجه یک و لوکس کم ندارد. رستوران‌هایی که در سرتاسر جهان مشهور هستند. رستوران‌هایی که بهترین غذاهای آسیایی و اروپایی را برای مشتریان‌شان سرو می‌کنند. اما این شهر در خود رستوران‌های سنتی که اغلب غذاهای عربی اصیل طبخ و سرو می‌کنند نیز دارد. رستوران‌هایی که فضاهای متفاوتی دارند و همین تفاوت باعث می‌شود در نظر مسافران جذاب باشند. رستوران‌هایی که در منویشان هم غذاهای گوشتی دارند و هم غذاهای گیاهی و شما برای نوش جان کردن هر سه وعده‌ی اصلی غذایی می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

 

 برترین رستوران‌های ارزان و مقرون به صرفه در دبی 

سفر به دبی


۶- شنا کنید

دبی پر از پارک‎های آبی درجه یک با سرسره‌های مهیج است که شهرت‌شان در جهان پیچیده است. این شهر همچنین امکان انجام مدرن‌ترین تفریحات آبی مانند پاراسلینگ، جت اسکی و ... را فراهم آورده است اما در سفر به این شهر اگر می‌خواهید سنتی ورزش آبی انجام بدهید شنا کنید. در برخی سواحل این شهر امکانی فراهم آمده است تا تنی به آب بزنید و برای خودتان خاطره‌های فراموش نشدنی بسازید. همچنین در استخرهای هتل‌های لوکس این شهر نیز می‌توانید این تجربه را از سر بگذرانید.

 

سفر به دبی

۰۷ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران