۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از جزایر تاریخی و تفریحی ترکیه به شمار می‌آید که اگر اهل ماجراجویی و کشف هستید باید به آن سفر کنید. جزیره‌ای که سالانه میزبان تعداد زیادی از ایرانیان است و از آنها در بهترین امکانات میزبانی می‌کند. جزیره‌ای که سواحلی درجه یکی دارد و همینطور هتل‌های لوکسی. هتل‌هایی که هرکدامشان به نوعی یک شهرک گردشگری محسوب می‌شوند. در سفرتان با تور آنتالیا اگر سر پر ماجرایی دارید و می‌خواهید دست به تجربه‌های خاص بزنید همراه ما باشید تا ۷ تفریح ماجراجویانه که در این شهر می‌توانید انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- سافاری کنید

یکی از برترین تفریحات ماجراجویانه در آنتالیا شرکت در تورهای سافاری است. تورهایی که شما را به ارتفاعات و گوشه‌های دنج این شهر می‌برند و برایتان رویدادهای جالبی رقم می‌زنند. سافاری‌هایی که با ماشین‌های جیپ انجام می‌شوند و یک تجربه‌ی عالی آفرود را برای شما به ارمغان می‌آورند. سافاری‌هایی که برگزارکنندگان آن به دنبال شما در محل اقامتتان در آنتالیا می‌آیند و پس از اتمام تور دوباره شما را به محل اقامتتان باز می‌گردانند. برای شرکت در سافاری‌ آنتالیا به شما توصیه می‌کنیم کفش مناسب به پا داشته باشید و همینطور یک دوربین عالی همراه خود کنید تا عکس‌های درجه یک از خودتان در سفرتان به آنتالیا بیندازید.

 

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

 سفر به آنتالیا


۲- به پارک آبی بروید

آکوا لند مشهورترین پارک آبی آنتالیا است. پارک‌هایی که هم برای تفریح خردسالان فضایی دارند و هم برای تفریح بزرگسالان. پارک‌هایی که سرسره‌ها و استخرهای هیجان‌انگیز در خود دارند و همین باعث شده است برای انجام یک تفریح ماجراجویانه عالی باشند. پارک‌هایی که می‌توانید حداقل یک نیمروز خود را در آنها سپری کنید و یک روز بسیار متفاوت در سفر به آنتالیا داشته باشید.

 

سفر به آنتالیا 


۳- به مرکزخریدهای آنتالیا بروید

آنتالیا در خود مرکزخریدهای درجه یکی دارد که برندهای معتبر دنیا در زمینه‌های مختلف مخصوصا پوشاک در آنها شعبه دارند. مرکزخریدهای لوکسی که برخی‌هاشان جدای از مرکزخرید یک مرکز تفریحی نیز به شمار می‌آیند. چرا که در خود هم فوت کورت دارند و هم وسایل بازی مخصوص کودکان و نوجوانان. ماجراجویی شما در این مرکزخریدها می‌تواند گشت و گذار در فروشگاه‌های مختلف، گرفتن تخفیف و پرسه زدن در محیط‌هایی که فضای حراجی دارند باشند. مرکزخریدهای آنتالیا جشنواره‌های تخفیف زیادی در روزهای مختلف سال برگزار می‌کنند.

 

راهنمای خرید ارزان و مقرون به صرفه‌ در آنتالیا؛ شهر زیبای ساحل‌ها و دریا

 سفر به آنتالیا


۴- به رستوران‌های لوکس بروید

آنتالیا رستوران‌های لوکس در خود کم ندارد. رستوران‌های موجود در هرکدام از هتل‌های این شهر از بهترین رستوران‌های کشور ترکیه به شمار می‌آیند. رستوران‌هایی که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای به دریا و ساحل دارند و غذاهای بی‌نظیری از میان غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و عربی برای مهمانانش طبخ می‌کند. در سفرتان به این شهر هم می‌توانید غذاهای گوشتی درجه یک سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم غذاهای گیاهی. بنابراین اگر اهل شکم‌گردی هستید به رستوران‌های این شهر بروید و با منوهایشان ماجراجویی کنید.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا؛ شهر غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای

سفر به آنتالیا


۵- به پارک کارالیوگلو بروید

آنتالیا در خود چندین پارک دارد که هرکدامش فضاهای بی‌نظیر در اختیار شما قرار می‌دهند. پارک‌هایی که حال و هوایتان را عوض می‌کنند. یکی از پارک‌های معروف این شهر، پارک کارالیوگلو است. پارکی در ۱۰ کیلومتری جنوب آنتالیا با درختانی سر به فلک کشیده. پارکی که در خود برج هیدیرلیک را دارد. برجی به ارتفاع ۱۴ متر که در زمان سلجوقیان برج دیده‌بانی بوده است. با رفتن به این پارک می‌توانید در تاریخ ماجراجویی کنید و همیمطور در پناه درختان سر به فلک کشیده‌ی کاج و سرو ساعت‌ها قدم بزنید و استراحت کنید.

 

 سفر به آنتالیا


۶- بازدید از بازارهای روز

آنتالیا در خود چندین بازار روزانه دارد که در بخش‌های مختلف شهر و در روزهای متفاوت برپا می‌شوند. بازارهایی که در آنها می‌توانید اجناس جذاب و خاصی را بیابید. اجناسی که دامنه‌شان از تاپ‌ها و تی‌شرت‌هاست تا برخی دکوری‌های عتیقه و دست دوم. رفتن به این بازارها جدای از آنکه امکان خرید را برای شما فراهم می‌آورند، فرصت زیستی نزدیک در میان مردمان ترک زبان را نیز به شما می‌بخشند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم این ماجراجویی را در سفر با تور آنتالیا تجربه کنید و حتما یادتان باشد اگر قصد خرید داشتید تا جاییکه می‌توانید با فروشندگان چانه بزنید و تخفیف بگیرید.

 

۶ بازار سنتی و خیابانی آنتالیا؛ شهر سفرها و خریدهای تاریخی

 سفر به آنتالیا


۷- با کشتی‌های کروز به دریا بزنید

آنهایی که اهل دریا نوردی هستند و یا از شنیدن تجربه دریانوردی به هیجان می‌آیند باید بدانند در این شهر امکانی فراهم آمده است که به واسطه‌ی آن می‌توانید بزنید به میانه‌ی آب‌های زلال و شفاف و چند ساعتی را در آن خوش بگذرانید. عرشه‌ی کشتی‌های کروز این شهر تصاویر بی‌نظیری از بازی آفتاب با دریا به شما ارائه می‌دهند و شما را نیز مهمان یک شام رویایی روی آب می‌کنند.

 

سفر به آنتالیا

۲۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران