۶ تفریح خاطره‌انگیز در سفر نوروزی به آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۶ تفریح خاطره‌انگیز در سفر نوروزی به آنتالیا

آنتالیا جزیره‌ی زیبایی‌های ترکیه است. جزیره‌ای که ایرانی‌ها زیاد به آن رفت و آمد دارند و در تعطیلات نوروزی برنامه‌ها و رویدادهای زیادی در آن برگزار می‌شود. جزیره‌ای که هتل‌هایش هرکدام امکاناتی فوق‌العاده دارند و هرکدامشان به عنوان جاذبه‌ی گردشگری نیز به حساب می‌آیند. جزیره‌ای تاریخی با آب‌هایی آرام برای تن سپردن به آنها. اگر قصد دارید در تعطیلات نوروز با تور آنتالیا به این جزیره سفر کنید همراه ما باشید تا ۶ تفریح خاطره‌انگیز که در این ایام در آنتالیا می‌توانید انجام بدهید را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- در برنامه‌های تفریحی هتل‌ها شرکت کنید

هتل‌های آنتالیا از آنجا که به مناسبت نوروز مملو از گردشگران ایرانی می‌شوند برای‌شان برنامه‌های ویژه تدارک می‌بینند. برنامه‌هایی از تئاترها و کنسرت‌ها و ... . بنابراین به عنوان اولین برنامه‌ی تفریحی نوروزی در آنتالیا تلاش کنید برنامه‌ی هتل‌ها را بدانید و در آنها شرکت کنید. جدای از برنامه‌های ویژه در هتل‌های آنتالیا شما می‌توانید به اسپاهای عالی بروید، به استخرها و سونای لوکس تشریف ببرید، دوچرخه‌سواری کنید، تفریحات ساحلی انجام بدهید و همینطور برای به هیجان آمدن از سرسره‌های مارپیچ لیز بخورید به استخر آب بیفتید. بسیاری از هتل‌های آنتالیا در خود یک پارک آبی کوچک دارند.

 

آب و هوای آنتالیا در فصل‌های مختلف


۲- شرکت در تور تله‌کابین آنتالیا

تله‌کابین آنتالیا که در نزدیکی شهر کمر قرار دارد یکی از مدرن‌ترین و طولانی‌ترین تله‌کابین‌های جهان است که شما را به قله‌ی تاهتالی در این جزیره می‌برد. قله‌ای به ارتفاع ۲۳۶۵ متر که چشم‌انداز زیبایی از دریا و جنگل و ابر و آسمان در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. در تمامی روزهای نوروزی تورهای زیادی در این جزیره برگزار می‌شوند که برای یک نیمروز به درازا می‌کشند و طی آنها شما می‌توانید به دیدن آنتالیا از ارتفاع بروید. این تورها غالبا در ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شوند و پس از آنکه شما به دیدن ارتفاعات رفتید و عکس‌هایی باورنکردنی از خودتان و مناظری که می‌بینید انداختید، برای صرف ناهار به رستوران‌های محلی منطقه‌ی اولو پینار برده می‌شوید. در روزهای نوروزی به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید.

 

  معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا 


۳- به حمام‌های ترکی بروید

حمام‌های ترکی در سراسر جهان شهرت دارند. حمام‌هایی که رفتن به آنها همراه با رعایت مناسکی است. حمام‌هایی که در تمامی شهرهای ترکیه موجود هستند و یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور به شمار می‌آیند. در سفرتان به آنتالیا به شما توصیه می‌کنیم به این حمام‌ها در هتل‌های محل اقامت‌تان یا خارج از هتل‌هایتان بروید و چند ساعتی را در آنها سپری کنید. چرا که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزنند.

 

لذیذترین غذاهای گوشتی در سفر به آنتالیا


۴- شرکت در تور کشتی‌های کروز

یکی از عالی‌ترین و خاطره‌انگیزترین تفریحاتی که در سفر به آنتالیا می‌توانید انجام بدهید شرکت در تورهای دریاگردی است. تورهایی که طی آنها شما برای چندین ساعت و صرف یک وعده‌ی غذایی به وسط آبها برده می‌شوید. تورهایی که به شما امکان می‌دهند عکس‌هایی زیبا از خودتان بیندازید. شرکت در این تورها یکی از تفریحات رمانتیک و خانوادگی آنتالیا به شمار می‌آیند. در سفر نوروزی‌تان به آنتالیا اگر به دنبال تفریحات عاشقانه هستید به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید و برای خودتان خاطره‌های متفاوت رقم بزنید.

 

  ۶ بازار سنتی و خیابانی آنتالیا؛ شهر سفرها و خریدهای تاریخی 


۵- به لونا پارک و دینا پارک بروید

اگر خانوادگی و یا مجردی به آنتالیا سفر کرده‌اید، اگر دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستید به شما توصیه می‎کنیم به شهربازی‌های این جزیره بروید. شهربازی‌هایی که معروف‌ترین‌شان لونا پارک و دینا پارک هستند. شهربازی‌هایی که شب‌های متفاوت برای شما در این جزیره می‌سازند. شهربازی‌هایی که هم وسایلی مناسب کودکان دارند و هم وسایلی مناسب بزرگسالان. شهربازی‌هایی که با رفتن به آنها می‌توانید بازی‌های کامپیوتری نیز انجام بدهید. درهای این شهربازی‌ها تا اواخر شب به روی بازدیدکنندگان‌شان باز هستند و از حضور آنها استقبال می‌کنند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در سفر نوروزی‌تان به آنتالیا یک شب خود را به یکی از این شهربازی‌ها اختصاص بدهید.

 

۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا


۶- شرکت در تورهای سافاری جیپ

اگر اهل ماجراجویی هستید، اگر می‌خواهید حضورتان در این جزیره همراه باشد با تفریحات جمعی و پیدا کردن دوستان جدید، به شما توصیه می‌کنیم در تورهای سافاری جیپ این جزیره شرکت کنید. تورهایی که طی آنها شما به همراه گروهی از افراد سوار ماشین‌های جیپ می‌شوید و به طبیعت این جزیره می‌روید. تورهایی که شما را یک ناهار عالی مهمان می‌کنند و نوشیدنی نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. برخی از برگزارکنندگان این تورها همچنین شما را از محل اقامت‌تان در آنتالیا سوار می‌کنند و پس از اتمام تور نیز مجددا شما را به محل اقامت‌تان بازمی‌گردانند. شرکت در این تورها در روزهای بهاری که طبیعت جلوه‌ای دگرگون دارد فوق‌العاده است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر در سفر نوروزی به آنتالیا فرزندان خردسال همراه خود ندارید در این تورها شرکت کنید.

 

  سافاری در آنتالیا؛ شهر گشت و گذارهای هیجان‌انگیز 

۰۲ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران