در سفر زمستانی به باتومی کجا اقامت کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری باتومی
در سفر زمستانی به باتومی کجا اقامت کنیم؟

باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان و یکی از ایده‌آل‌ترین شهرهای گردشگری است که در نزدیکی ایرانی واقع شده است. باتومی در ساحل حیرت انگیز دریای سیاه، در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های گردشگری توانسته شرایط مطلوبی را برای توسعه صنعت توریسم در کشور گرجستان ایجاد کند.

اگر شما هم قصد دارید با تور باتومی سفر کنید اما در انتخاب محل اقامت خود، تردید دارید، اطمینان خاطر داشته باشید که تنوع هتل‌ها، هاستل‌ها، مهمان‌خانه‌ها و اقامتگاه‌های ویلایی لوکس و لاکچری آن‌قدر فراوان است که به آسانی می‌توانید گزینه مطلوب‌تان را پیدا کنید.

در ادامه این مطلب با برخی از برترین هتل‌های باتومی آشنا خواهیم شد که برای سفرهای زمستانی انتخاب مناسبی هستند. این هتل‌ها، برای سفرهای زمستانی، هم منوی غذایی مناسبی دارند و هم امکانات رفاهی و تفریحی خوبی را در خود جای داده‌اند که شما را از رفت و آمدهای طولانی بی‌نیاز می‌کنند.

 

هتل ویندام باتومی (Wyndham Batumi)

هتل ویندام باتومی یکی از بهترین هتل‌های باتومی است که تنها ۸ دقیقه پیاده‌روی از ساحل دریای سیاه و حدود صد متر پیاده‌روی با میدان زیبای اروپا فاصله دارد. جدا از استخر و اسپای کاملا مجهز، نکته جالب در مورد هتل، کازینو و مرکز بازی است که در درون هتل ساخته شده است و می‌تواند شب‌های سرد زمستانی را برای شما به یک شب گرم خاطره‌انگیز تبدیل کند.

 

 معرفی جدیدترین بوتیک هتل های شهر باتومی 

Wyndham Batumi

 

این هتل همچنین به سونا، حمام ترکی و وان آب گرم و همچنین اتاق‌های درمانی ماساژ و ماساژ زیبایی صورت تجهیز شده است. هتل ویندام باتومی، نه تنها یکی از بهترین هتل های باتومی بلکه از بهترین‌های گرجستان است. دکوراسیون این هتل، کاملا کلاسیک است و به سبکی روسی و خاورمیانه‌ای طراحی شد است. میهمانان ویندام باتومی در سایت Booking.com این هتل را بسیار عالی و با امتیاز ۹.۱ ارزیابی کرده‌اند.

 

هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi)

هتل هیلتون باتومی در فاصله بسیار نزدیکی از ساحل دریای سیاه در قلب شهر باتومی واقع شده است و اتاق‌های آن منظره‌ای چشمگیر از دریا را به شما نمایش خواهد داد. این هتل دارای سه رستوران و بار است. رستوران‌های با کیفیت این هتل، انواع غذاهای گرجی و بین المللی را برای شما سرو خواهند کرد.

یک کلبه بهداشتی کاملا مجهز به سیستم آبگرم، مرکز تناسب اندام و سالن بدنسازی، یک مرکز جکوزی، سونا و اتاق بخار است. نقطه عطف این هتل، استخر سرپوشیده آن است. خبر خوب برای دوستداران حیوانات این است که ورود حیوانات خانگی به این هتل، بدون مانع است.

 

Hilton Batumi

 

هتل رادیسون بلو باتومی (Radisson Blu Hotel Batumi)

هتل رادیسون بلو باتومی، تنها چند متر با دریای سیاه فاصله دارد. اگر مجسمه معروف علی و نینو را در تصاویر باتومی دیده باشید، این هتل درست در نزدیکی مجسمه معروف علی و نینو یا همان مجسمه عشق، یعنی یکی از بهترین مکان‌های شهر باتومی واقع شده است.

گوشت گریل شده و غذاهای دریایی، غذاهای ایتالیایی و بین المللی در رستوران هتل که در طبقه نوزدهم هتل واقع شده، برای شما سرو می‌شود که خوراک‌های عالی زمستانی هستند. علاوه بر غذاهای مطلوب، امکاناتی مانند سالن ورزشی و باشگاه تناسب اندام، سونا و سولاریوم و البته ماساژ درمانی و زیبایی نیز در این هتل به شما ارایه خواهد شد.

 

  ده نکته جذاب درباره سفر به باتومی

 Radisson Blu Hotel Batumi

 

هتل شراتون باتومی (Sheraton Batumi Hotel)

سال‌های سال است که هتل شرایتون، به یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های شهر باتومی تبدیل شده است. این هتل تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی با ساحل فاصله دارد. وقتی در اتاق‌های این هتل در طبقات بالایی ساکن شوید، منظره‌ای را خواهید دید که شما را حیرت زده می‌کند: تصویری از پشت بام‌های شهر و دریای زیبای سیاه که در روزهای ابری زمستانی، هوش از سرتان خواهد برد.

هتل شرایتون باتومی، با داشتن دو رستوران، یک استخر در فضای باز و همچنین یک منطقه تفریحی بزرگ و مرکز تناسب اندام یک اقامتگاه مناسب برای مسافرانی است که در فصل زمستان با تور گرجستان به باتومی سفر کرده‌اند. مهمان این هتل در سایت Booking.com امتیاز ۸.۴ را برای آن در نظر گرفته و امکانات هتل را بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند.

 

 ۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی 

Sheraton Batumi Hotel

 

هتل آیسی باتومی (Hotel Aisi)

هتل آیسی باتومی، یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی است که با بودجه مناسبی می‌توانید در آن‌جا اقامت کنید. این هتل چهار ستاره درست در مرکز شهر باتومی، در یکی از مناطق محبوب شهر و در یکی از مناظر کارت پستالی شهر واقع شده است. فاصله این هتل با دریای سیاه ۶۵۰ متر است.

این هتل دارای رستوران‌هایی است که غذای سنتی گرجی و غذای بین المللی با کیفیتی را برای شما سرو خواهند کرد. حتی غذاخوردن در رستوران این هتل بسیار به صرفه‌تر از رخی از رستوران‌های شهری است. با این حال یک لحظه هم درباره کیفیت خدمات و امکانات ارایه شده در این هتل تردید نداشته باشید. همه چیز با استانداردهای بالایی به شما ارایه می‌شود.

 

 Hotel Aisi

 

هتل ادمیرال باتومی (The Admiral Hotel)

هتل ادمیرال باتومی، یکی از هتل‌های چهار ستاره دیگری است که توانسته است امتیاز خوبی را از سوی مهمان‌های خود کسب کند. این هتل، با ترکیبی از دکوراسیون کلاسیک و معاصر و منظره‌های زیبا از شما میزبانی خواهد کرد. هتل ادمیرال باتومی، دارای دو رستوران ایتالیایی و گرجی و یک بار بین‌المللی است.

 

 ۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان 

The Admiral Hotel

 

هتل ادمیرال یک مرکز اقامتی لوکس اما اقتصادی برای مسافران سخت‌پسندی است که برای محل اقامت خود استانداردهای بالایی دارند. از امکانات متعدد رفاهی این هتل می‌توان به بالکن‌هایی خوش منظره، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مهمان‌پذیران مسلط به چهار زبان، حمام‌های اختصاصی و مراکز تفریحی و رفاهی در درون محوطه هتل است.

۲۴ آذر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران