اقامت در ۷ هتل لوکس منطقه آجارا باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
اقامت در ۷ هتل لوکس منطقه آجارا باتومی

باتومی یکی از زیباترین شهرهای گرجستان است که باید به آن سفر کرد و خوش گذراند. شهری بندری که در طول سال میزبان تعداد زیادی جشنواره و کارناوال است. شهری جوان پسند که تفریحات متنوعی را در آن می‌شود تجربه کرد. شهری جذاب با مردمان مهمان‌نواز و همینطور بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها. در سفرتان با تور گرجستان به باتومی اگر به دنبال بهترین هتل‌های این شهر برای اقامت هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا معروف‌ترین و لوکس‌ترین آنها در منطقه‌ی آجارا را خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- هتل Sputnik

در فاصله‌ی ۱۲ دقیقه‌ای از مرکز باتومی و در مجاورت دریای سیاه، هتلی واقع شده است که یکی از بهترین هتل‌های این شهر برای اقامت به شمار می‌آید. هتلی که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریا و سرسبزی‌های باتومی مقابل دید ساکنانش قرار می‌دهد و با داشتن یک استخر روباز امکان تفریحات خاطره‌انگیز را برای آنها در روزهای گرم سال فراهم می‌آورد. تراس‌های این هتل یکی از رویایی‌ترین و جادویی‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌آیند. بنابراین برای اقامت‌تان در این هتل اتاق‌هایی را انتخاب کنید که تراس داشته باشند.

 

۵ گردش یک روزه از باتومی به اطراف این شهر

۲- هتل The Admiral

این هتل در مرکز شهر باتومی واقع شده است و یکی از هتل‌های پرامکانات شهر به شمار می‌آید. هتلی که در خود دو رستوران دارد. یک رستوران مخصوص غذاهای ایتالیایی و یک رستوران مخصوص غذاهای گرجستانی. هتلی که از پنجره‌هایش چشم‌اندازهای بی‌نظیری به دریای سیاه ارائه می‌دهد و در فاصله‌ی ۳ دقیقه‌ای از ساحل قرار گرفته است. بنابراین اگر دوست دارید در نزدیک‌ترین فاصله نسبت به ساحل اقامت کنید به شما توصیه می‌کنیم به این هتل تشریف ببرید.

۳- هتل Paragraph resort

این هتل یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های باتومی است که اقامت در آن یک خاطره‌ی فراموش نشدنی برای شما می‌سازد. هتلی که امکان انواع تفریحات را برای مهمانش فراهم آورده است. با اقامت در این هتل می‌توانید در یک استخر روباز فوق‌العاده شیک شنا کنید، به یک سونای بی‌نظیر تشریف ببرید، در یک زمین تنیس این بازی فوق‌العاده را تجربه کنید و نیز همچنین در یک باشگاه ورزش پر امکانات تن‌تان را از کرختی به در آورید. این هتل در خود همچنین یک رستوران بی‌نظیر دارد که انواع غذاهای دریایی، گوشتی، گیاهی و اروپایی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

خوشمزه‌ترین صبحانه‌ی گرجی را فقط در این ۵ کافه باتومی بخورید

۴- هتل O. Galogre

این هتل یک هتل بوتیک است که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی باتومی قرار گرفته است. فاصله‌ی این هتل با کلیسای سنت نیکلای در حدود ۲ دقیقه است. اتاق‌های این هتل که به گونه‌ای کلاسیک طراحی و تزئین شده‌اند سبب شده‌اند افراد زیادی علاقه‌مند اقامت در آن باشند. در سفرتان با تور باتومی اگر می‌خواهید در یک فضای شیک سنتی اقامت کنید به شما توصیه می‌کنیم به این هتل تشریف ببرید. هتلی که فاصله‌ی آن با ساحل کمتر از ده دقیقه است.

۵- هتل Colosseum Marina

این هتل یکی از لوکس‌ترین، گران‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های گرجستان است که در باتومی واقع شده است. هتلی که امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای دارد و طراحی هرکدام از اتاق‌هایش منحصر به فرد است. هتلی که در اسپای آن می‌توانید یک ماساژ فوق‌العاده دریافت کنید، در باشگاه ورزشی آن می‌توانید تمرین‌های ورزشی را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها انجام بدهید و در استخرهای روباز و سربسته‌ی آن می‌توانید بهترین شناهایتان را انجام بدهید. این هتل همچنین یک ساحل اختصاصی نیز دارد که می‌توانید به آن مراجعه کنید و تفریحات ساحلی انجام بدهید. چترهای آفتابگیر موجود در ساحل اختصاصی این هتل فضایی فوق‌العاده برای آن ساخته‌اند. رستوران این هتل یکی از بهترین رستوران‌های باتومی است که اگر رژیم غذایی خاصی دارید می‌توانید با سرآشپز آن درباره‌اش صحبت کنید تا سرآشپز پیشنهادهای ویژه‌اش را به شما ارائه کند.

 

طبیعت زیبای باتومی که در یک گردش ماجراجویانه باید ببینید

۶- هتل Era palace kvariati

این هتل بی‌نظیرترین تصاویر از دریا و جاذبه‌های طبیعی باتومی را در مقابل دیدگان مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که اقامت در آن برای ماه عسل فوق‌العاده است. هتلی که از تراس‌هایش می‌توانید زیباترین تصاویر باتومی را ثبت کنید. اتاق‌های این هتل رو به دریا هستند و به همین دلیل یک آرامش خاصی دارند. اگر دنبال فضاهای رمانتیک هستید در سفر به باتومی روی این هتل حساب باز کنید.

۷- Castello Mare & Wellness

این اقامتگاه چسبیده به دریا و ساحل است و به همین دلیل یکی از اقامتگاه‌های رویایی در باتومی به شمار می‌آید. جاییکه نه یک اسپا که چندین اسپا در خود دارد. زمین تنیس دارد. استخر دارد و هرکدام از اتاق‌هایش دریچه‌ای فوق‌العاده به دریا و ساحل به شمار می‌آیند.

 

۵ فستیوال معروف که هرساله در شهر باتومی برگزار می‌شوند

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران