خریدی لوکس در بازار آنوکی باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
خریدی لوکس در بازار آنوکی باتومی

گرجستان این روزها یکی از کشورهای محبوب گردشگری محسوب می‌شود و سالانه میزبان توریست‌ها و مسافران زیادی از سراسر دنیا است.  تور گرجستان به خاطر جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی شهرت زیادی دارد و از این نظر توجه مردم زیادی را از همه کشورهای دنیا به خود جلب کرده است. در این میان باتومی یکی از توریستی‌ترین شهرهای گرجستان است. این شهر ساحلی در کرانه دریای شمال واقع شده و بعد از تفلیس دومین شهر بزرگ این کشور محسوب می‌شود. این شهر زیبا علاوه بر مراکز طبیعی و گردشگری جذاب و فراوان برای مسافران تور باتومی، دارای بازارهای دیدنی و متعددی است که نمی‌توان از آنها غافل شد. اگر علاقه زیادی به خرید کردن دارید در ادامه شما را با بازار آنوکی، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر شگفت‌انگیز و رویایی آشنا می‌کنیم. امیدواریم پس از دیدن مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن و لذت بردن از آنها فرصتی برای بازدید و خرید از این بازار جذاب را داشته باشید.

 

آشنایی با بازار آنوکی

بازارها و مراکز خرید از جمله مکان‌هایی هستند که در طی سفر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه همه به دنبال بازاری هستند که علاوه بر قیمت مناسب اجناسی با کیفیت و متنوع داشته باشد بازار آنوکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از جمله لوکس‌ترین مراکز خرید باتومی می‌توان به آنوکی اشاره کرد. همچنین اگر طرفدار مد و فشن هستید و می‌خواهید مدرن‌ترین و به روزترین محصولات دنیا را ببینید می‌توانید از بازار آنوکی دیدن کنید. در این بازار انواع اجناس و کالاها در زمینه مد، لباس، آرایشی و بهداشتی و …  عرضه می‌شود. این بازار محلی برای اجتماع بهترین طراحان مد لباس از سراسر دنیا نظیر ایتالیا، فرانسه، آلمان و روسیه بوده و کالکشنی از برندهای معتبر کشورهای مختلف در این بازار شعبه دارند.

آنوکی یک برند گرجی است که طراحی به نام آشیدزه در سال ۲۰۱۳ آن را تاسیس کرد. آنوکی طراحی ۲۶ ساله متولد تفلیس بوده که پس از اتمام دوره تحصیل در عرصه طراحی مد و لباس در دانشگاه میلان ایتالیا تصمیم گرفت به سرزمین مادری خود بازگردد و ایده‌ها و آموخته‌های خود را در زمینه طراحی لباس عملی کند.

 

جذابیت‌های خرید در بازار آنوکی

بازار آنوکی عرضه کننده انواع لباس، کیف، کفش و محصولات آرایشی و … است. علاوه بر آن آنوکی برندی خاص و متفاوت است که سلیقه تمام مشتریان را از هر قشر و طبقه را پیش بینی کرده و هر خانمی تمام نیازهایش را در هر لحظه از زندگی‌اش می‌تواند در این بازار پیدا کند. برند آنوکی توانسته تمام کلیشه‌ها را در زمینه مد و لباس کنار گذاشته و با تمام توان برندی مدرن و لوکس در گرجستان تاسیس کنند و صنعت مد لباس این کشور را دگرگون سازد. این برند به دلیل آشنایی با سلیقه مردم محلی این کشور و استفاده از به روزترین متد‌های طراحی لباس توانسته محصولاتی با کیفیت و متناسب با نیازهای روز جامعه ارائه دهد. علاوه بر آن این برند توانسته رقیبی سرسخت برای برندهای خارجی در این کشور باشد و سهم بزرگی از صنعت مد گرجستان را در دست بگیرد. در سال ۲۰۱۴ آنوکی برند MISS Anouki را رونمایی کرد. تمرکز این برند به طور ویژه روی نسل جوان بوده و محصولات آن به طور هفتگی به روز می‌شود. این به روز شدن هفتگی، این امکان را برای مخاطبان به وجود می‌آورد که هر زمانی که بخواهند به زیباترین محصولات در زمینه مد و لباس دسترسی داشته باشد.

 برند آنوکی که حالا یکی از شناخته شده‌ترین برندهای این کشور است به دلیل تقاضای زیاد و محبوبیت روزافزون بین افراد بومی و گردشگران دومین فروشگاه خود را در تابستان ۲۰۱۵ در شهر باتومی افتتاح کرد. با توجه به پیشرفت روزافزون این برند جذاب و لاکچری در کشور گرجستان انتظار می‌رود به زودی شاهد رقابت آن با برندهای بزرگ دنیا در بازار جهانی باشیم. البته در حال حاضر محصولات این برند تنها در دسترس مردم گرجستان می‌باشد.

 

لذت خرید در بازارهای سنتی باتومی

 

مسیر دستیابی به بازار آنوکی باتومی

فروشگاه آنوکی در خیابان ۶ محمت ارشیدزه در شهر باتومی واقع شده است. علاقه‌مندان به خرید و بازدید از این بازار می‌توانند به آسانی و با استفاده از تاکسی یا اتوبوس به این مرکز خرید مراجعه کنند. همچنین به راحتی می‌توانید این بازار را بر روی گوگل مپ جستجو کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

 

گشتی جذاب اطراف فواره موزیکال باتومی

۳۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران