معرفی موزه هنرهای زیبای آجارا باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی موزه هنرهای زیبای آجارا باتومی

باتومی شهر تفریحات است. شهر جوانان. شهر سرخوشی‌ها و پرسه‌زنی‌ها. شهر فستیوال‌ها. این شهر بندری دومین مقصد گردشگری در گرجستان به شمار می‌آید و در تمام روزهای سال مملو از مسافر است. مسافرانی که اغلب جوان هستند و آمده‌اند برای انواع خوشگذرانی‌ها. این شهر بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها را در خود دارد تا برای مهمانانش یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی بسازد. شهری که گران نیست و ارزان می‌شود در آن تفریح کرد. شهری که میزبان تعداد زیادی از فستیوال‌های موسیقی است. به همین دلیل به شهری خوش صدا معروف است و آوازه‌اش در میان شهرهای توریستی پیچیده. در سفرتان با تور گرجستان به باتومی اگر به دنبال یک بازدید هنری و فرهنگی هستید همراه ما باشید تا موزه هنرهای زیبای آجارا این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


موزه‌های شهر باتومی

باتومی در خود موزه‌های زیادی دارد. موزه‌هایی که شما را به گذشته‌ی این شهر می‌برند و با فرهنگ و تاریخ آن بیشتر آشنا می‌کنند. موزه‎هایی که بازدید از آنها ارزان برایتان تمام می‌شود و با اطلاعات باارزشی موفق می‌شوید که آنها را ترک کنید. موزه‌‌هایی متنوع که از دستاوردهای علمی تا دستاوردهای هنری این شهر در آنها نگهداری می‌شوند. موزه‌هایی که در بخش‌های مختلف شهر پخش هستند و یکی از بهترین مکان‌های توریستی برای بازدیدهای خانوادگی به شمار می‌آیند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این شهر در خود موزه‌ای به نام صنعت برادران نوبل دارد که در آن ۲ هزار وسیله مربوط به فناوری‌های مختلف نگهداری می‌شوند. اگر اهل بازدیدهای فرهنگی هستید، اگر به هنر عشق می‌ورزید و نیز تاریخ برایتان امری مهم است، در سفرتان با تور باتومی به شما توصیه می‌کنیم به موزه‌های این شهر تشریف ببرید و از هر تعداد که می‌توانید و برایتان جذاب است بازدید کنید. یکی از معروف‌ترین موزه‌های این شهر موزه‌ هنرهای زیبای آجارا است. موزه‌ای که به نوعی یک گالری نیز به شمار می‌آید و در روزهای مختلف سال تعداد زیادی از هنرمندان گردشگر را به خودش می‌کشاند. اگر می‌خواهید این موزه را دقیق بشناسید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

معرفی برترین مراکز خرید باتومی

  باتومی

موزه هنرهای زیبا آجارا باتومی

آجارا موزه‌ی هنرهای زیبای شهر باتومی است که در آن نقاشی‌های هنرمندان معاصر گرجی نگهداری می‌شوند. آثاری که غالبا مربوط به قرن‌های نوزدهم و بیستم هستند و در تاریخ هنر گرجستان مهم به شمار می‌آیند. آثاری عالی از هنرمندانی همچون لادو گودیاشویلی، نیکو پیروسمانی و الن آخلدیانیریال. این موزه در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شده است و بنایش یکی از بناهای مشهور در باتومی محسوب می‌شود. موزه‌ای در دو طبقه که جدای از آثار هنرمندان گرجستانی، تعداد محدودی از آثار هنرمندان انگلیسی و روسیه‌ای را نیز در خود دارد. موزه‌ای که امکان ملاقات با هنرمندان گرجستانی را برای شما به ارمغان می‌آورد و در زمانی نه چندان طولانی (در حدود یک تا دو ساعت) می‌توانید از آن دیدن کنید و به دیگر برنامه‎‌های توریستی‌تان بپردازید. اگر خودتان دستی بر هنر دارید به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به باتومی حتما از این موزه دیدن کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این موزه راهنمایانی دارد که به زبان انگلیسی مسلط هستند و اطلاعات جالب و مفیدی از آثار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. اگر زبان انگلیسی بلد هستید حتما از اطلاعات راهنمایان فرهنگی این موزه استفاده کنید.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

 باتومی

هزینه بازدید از موزه هنرهای زیبا آجارا باتومی

هزینه بازدید از این موزه بسیار ارزان است و برای بزرگسالان در حدود یک لاری و برای کودکان نیز نیم لاری است. البته ورود خردسالان زیر ۶ سال در این موزه رایگان است. بنابراین بسیار طبیعی است که جدای از هنرمندان و علاقه‌مندان به بازدیدهای فرهنگی، این موزه مورد استقبال تمامی توریست‌ها باشد. همچنین بازدید از این موزه برای برخی اقشار گرجستانی مانند سربازها، افراد ناتوان و همینطور کارمندان تمام موزه‌های جهان رایگان است.

 

۵ تفریح باتومی که به همراه فرزندان خود باید تجربه کنید

 باتومی

ساعات بازدید از موزه هنرهای زیبا آجارا باتومی

درهای این موزه در تمامی روزهای هفته به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. البته برای اینکه از باز بودن این موزه مطمئن شوید، بهتر است که قبل از برنامه‌ریزی برای مراجعه به آن، از طریق وب‌سایت www.artmuseum.ge از باز بودن درهای آن اطمینان حاصل کنید.


آدرس موزه هنرهای زیبا آجارا
این موزه در خیابان گرگیلادزه، شماره ۸ واقع شده است و دسترسی مناسبی دارد. هرکجای باتومی که باشید با وسایل حمل و نقل مختلف این شهر می‌توانید خودتان را به این موزه برسانید.

۳۰ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران