معرفی ۸ منطقه جذاب برای اقامت و لذت بردن از طبیعت زیبای باتومی و چشم‌انداز دریای سیاه

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی ۸ منطقه جذاب برای اقامت و لذت بردن از طبیعت زیبای باتومی و چشم‌انداز دریای سیاه

باتومی یکی از زیباترین شهرهای کشور گرجستان، شهری بندری است که سالانه هزاران هزار توریست را به خودش می‌کشاند. شهری پر از جاذبه‌های طبیعی که در مجاورت دریای سیاه واقع شده است. شهری جذاب برای طبیعت‌گردان. شهری جالب توجه برای انواع سفرهای مجردی و خانوادگی. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به دنبال مناسب‎ترین مکان‌ها برای اقامت هستید. همراه ما باشید تا ۸ نقطه‌ی اقامتگاهی مهم این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Anaklia


آناکلیا یک منطقه‌ی زیبا در باتومی به حساب می‌آید که قدمت شهرنشینی آن به زمان امپراطوری عثمانی بازمی‌گردد. قرن پانزدهم میلادی این منطقه بندرگاهی برای ماهیگیری بوده است و امروزه محلی برای اقامت توریست‌هاست. جاییکه بهترین تصاویر را از دریای سیاه به مهمانانش ارائه می‌دهد. پل ۵۵۲ متری این منطقه که روستایی را به بندگاه وصل می‌کند یکی از زیباترین پل‌های گرجستان به حساب می‌آید. از سال ۲۰۱۵ تاکنون در این منطقه یکی از مهمترین جشنواره‌های موسیقی کشور گرجستان یعنی جشنواره GEM برگزار می‌شود. این منطقه را هتل‌های درجه یک انباشته‌اند تا توریست‌های پرشماری را به خودشان جلب کنند.

 

باتومی؛ نوار سبز دریای سیاه

 

 

 Anaklia

 


۲- Grigoleti


Grigoleti در منطقه Guria واقع شده است و یکی از اقامتگاه‌هایی به حساب می‌آید که به سلامتی انسان اهمیت داده است. اقامتگاهی که حمام ماسه‌ای داغ در خود دارد. حمامی که باعث بهبود فرآیندهای سوخت و ساز بدن، افزایش ایمنی و تمدد اعصاب می‌شود. همچنین این حمام در درمان کسانیکه به بیماری رمانتیسم مبتلا هستند نیز به کمک می‌آید. این منطقه یکی از بخش‌های لوکس شهر برای اقامت‌های لاکچری به حساب نمی‌آید اما یکی از مکان‌هایی‌ست که می‌توانید ارزان در آن اقامت کنید.

 

 

 Grigoleti

 


۳- Shekvetilli


یک منطقه‌ی زیبا و جالب توجه برای همه‌ی افراد مخصوصا کسانیکه به صورت خانوادگی به باتومی سفر کرده‌اند. چرا که تمامی امکانات لازم برای سفرهای خانوادگی را در خود دارد. منطقه‌ای در پناه درختان و سرسبزی‌ها و ساحلی با ماسه‌های تمیز که شفاف‌ترین آبها را به خود می‌کشاند و بهترین چشم‌اندازها را به مسافرانش ارزانی می‌دارد. تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در این منطقه برای مسافرانش فراهم آمده است.

 

 

 Shekvetilli

 


۴- Ureki


همایندی خورشید و دریا و شن و آب و موج در این منطقه سبب شده است زیباترین تصاویر باتومی در آن خلق شوند و سرمایه‌داران زیادی بهرین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در آن بسازند. این منطقه یکی از جذاب‌ترین مناطق باتومی برای اقامت به حساب می‌آید و به شما توصیه می‌کنیم اگر در یک سفر رمانتیک و عاشقانه به باتومی رفته‌اید حتما این منطقه را برای اقامت انتخاب کنید.

 

دیدنی‌های پارک معجزه‌ی باتومی را از دست ندهید

 

 

Ureki

 


۵- Kobuleti


یک منطقه‌ی عالی در اطراف دریای سیاه که بسیاری از شهروندان باتومی نیز علاقه‌ی زیادی به آن دارند و ترجیح می‌دهند آخر هفته‌ها به این مکان بروند و به تفریح بپردازند. منطقه‌ای ساحلی که امکان شنا کردن و آفتاب گرفتن را برای اقامت‎کنندگانش فراهم می‌آورد و از آنها با بهترین امکانات پذیرایی می‌کند.

 

 

 Kobuleti

 


۶- Tsikhisdziri


یک منطقه‌ی باستانی باشکوه که شما را به تماشای تاریخ می‌برد و امکان سفر در آن را برایتان فراهم می‌کند. منطقه‌ای زیبا، اندکی کوهستانی و سرسبز که چندین اقامتگاه نیز برای مسافرانش دارد. منطقه‌ای که اقامت در آن هزینه‌ی چندان گرانی ندارد. بنابراین بسیاری از بک پکرها را به خودش جذب می‌کند و از آنها با بهترین‌هایش پذیرایی می‌کند.

 

طبیعت زیبای باتومی که در یک گردش ماجراجویانه باید ببینید

 

 

 Tsikhisdziri

 


۷- Mtsvane Kontskhi


یک منطقه‌ی ساحلی سرسبز. جاییکه جزو بهترین نقاط گرجستان در فصا بهار و تابستان به حساب می‌آید. چرا که تمامی امکانات لازم برای تفریحات آبی و ساحلی را برای ساکنانش فراهم آورده است و از آنها با بهترین غذاهای دریایی پذیرایی می‌کند. منطقه‌ای که در ۹ کیلومتری باتومی قرار دارد و بسیاری از شهروندان باتومی نیز آخر هفته‌های خود را در این مکان می‌گذرانند.

 

 

 Mtsvane Kontskhi

 


۸- Gonio


منطقه‎‌ای در نزدیکی باتومی که جدای از امکانات ساحلی و تفریحات آبی یک مکان تاریخی نیز به حساب می‌آید. مکانی که تاریخ در جان آن جریان دارد و این جریان را نیز به مسافرانش منتقل می‌کند.

 

دنج‌ترین مکان‌های باتومی که در سفر به این شهر می‌توانید در آنها اقامت کنید

 

 

Gonio

۰۲ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران