۷ مکان در باتومی برای لذت بردن از موسیقی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
۷ مکان در باتومی برای لذت بردن از موسیقی

باتومی، شهر ساحلی گرجستان در حاشیه دریای سیاه، مقصد تابستانی بسیاری از افراد محلی و همچنین گردشگران خارجی است. این شهر شلوغ فعالیت‌های متنوع، گزینه‌های غذاخوری و زندگی شبانه خوبی را ارائه می‌دهد. برای آن دسته از شما که دوست دارید در تور گرجستان به موسیقی زنده گوش دهید و با هنرمندان محلی آشنا شوید، باتومی چندین کافه و رستوران دارد که می‌توانید در آن‌ها از یک وعده غذای لذیذ و نوشیدنی اصیل، موسیقی و یک شب آرام نهایت لذت را ببرید. در اینجا ما بهترین نقاط را برای لذت بردن از موسیقی زنده و انجام تفریحات توریستی در باتومی بررسی می‌کنیم.

 

مونیخ

همانطور که از نامش پیداست، رستوران مونیخ بیشتر روی غذاهای باواریایی و گرجی تمرکز دارد. این رستوران که در یکی از قدیمی‌ترین نقاط شهر واقع شده و فضای دنج، غذاهای خوشمزه، خدمات عالی و طراحی زیبایی را ارائه می‌دهد به طوری که کاملا شما را شیفته خود کرده و دوست دارید چند ساعتی را در فضای دل‌انگیز و آرام آن لم بدهید، از غذاهای خوشمزه بخورید و با همراهان‌تان به گفتگو بپردازید. هر جمعه و شنبه، این محل از ساعت ۹ شب به بعد میزبان موسیقی زنده از گروه‌ها و خوانندگان محلی بوده و فضایی به شدت جذاب را ایجاد می‌کند. امکان ندارد برای آخرهفته اینجا باشید و به شما خوش نگذرد.

 

معرفی ۱۰ رستوران بین المللی در باتومی

آدرس: 8 Merab Kostava St, Batumi, Georgia

 

کلودز (Clouds)

کلودز واقع در رادیسون بلو باتومی، همانطور که پیداست بالای هتل جهانی رادیسون قرار گرفته و مناظر پانوراما و زیبایی از دریای سیاه و شهر را ارائه می‌دهد. این کافه جذاب، لوکس و گران یکی از بهترین جاها برای قرارهای مهم و عاشقانه و یا برگزاری مجالس رسمی و مهم است. خدمات و منو فوق‌العاده هستند و شبی بی‌نظیر و فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. در اینجا هر جمعه و شنبه برنامه موسیقی زنده از ساعت ۱۱ شروع شده و آخرشبی فراموش نشدنی و بسیار جذاب را برای مهمانان رقم می‌زند.

آدرس:  1 Ninoshvili St, Batumi, Georgia

 

تراس

اگر علاقمند به موسیقی جاز هستید گروه‌های محلی در رستورن تراس هر پنجشنبه و شنبه از ساعت ۸ شب به اجرای موسیقی جاز می‌پردازند و فضایی به شدت جذاب و دوست داشتنی را خلق می‌کنند در واقع خیلی بعید است که به این کافه بروید و افسون موسیقی و فضای رستوران نشوید. این مکان با تزئینات زیبا دارای یک تراس بزرگ است و غذاهای اروپایی با عناصر گرجی را ارائه می‌دهد. در فصل بهار و تابستان تراس این رستوران طرفداران را به خود جذب می‌کند بنابراین سعی کنید در شبی زیبا و دل‌انگیز میزی در تراس بزرگ و دلباز برای خودتان پیدا کنید.

 

استراحت بهترین مناطق اطراف باتومی

آدرس: 8 Gorgiladze St. Batumi, Georgia

 

کافه و رستوران 360 Sky

اکثر هتل‌های جهانی رستورانی شیک در طبقه آخر ارائه می‌دهند که منظره زیبا و خدمات عالی را توامان در دسترس قرار می‌دهند. هتل شرایتون نیز مانند رادیسون بلو باتومی در طبقه آخر خود کافه و رستوران اسکای ۳۶۰ را ارائه داده است. در واقع اسکای ۳۶۰ درجه تنها کافه و رستوران باتومی است که نمایی پانوراما و ۳۶۰ درجه از شهر را ارائه می‌دهد. اگر به این رستوران لوکس و منحصر به فرد می‌روید از نوشیدنی‌های اصیل گرجی، کوکتل‌های مدرن و ترکیبی و گوشت کبابی و استیک‌های بی‌نظیر نوش جان کنید. با طراحی مدرن و شیک، این کافه مکانی عالی برای گذراندن شب در تور باتومی، گوش دادن به گروه‌های موسیقی محلی عالی و بعد رقصیدن آن با آهنگ‌های DJ است.

آدرس: 26/28 Rustaveli Ave, Batumi, Georgia

 

زونا (Zona)

این کافه‌ای دنج با غذای خوب و قیمت‌های مقرون به صرفه است که در تمام طول هفته برنامه شب‌های موسیقی زنده داردو از شگفت‌انگیزترین نقاط باتومی برای شنیدن موسیقی زنده با غذا است. اگر عاشق ساکسیفون هستید روزهای دوشنبه به این کافه بروید در حالی که برای گیتارنوازی باید خودتان را پنجشنبه از ساعت ۱۰ شب به بعد اینجا برسانید. ولی اگر تمایل به آوازخوانی دارید آن‌ها روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ شب، شب‌های کارائوکه دارند.

 

معرفی برترین مراکز خرید باتومی

آدرس: 5 Memed Abashidze ave. Batumi, Georgia

 

اینتوریست لژ (Intourist Lounge)

اینتوریست لژ در یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های باتومی یعنی اینوریست پالاس واقع شده و از بهترین مکان‌ها برای گوش دادن به آهنگ‌های خوب جاز در روزهای چهارشنبه است. همچنین، در آخر هفته‌ها، این سالن، هنرمندان مختلف گرجی و بین‌المللی را به همراه طیف گسترده‌ای از کوکتل و غذاهای لذیذ به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آدرس: 11 Ninoshvili St, Batumi, Georgia

 

نئوکا (Neocca)

حتی اگر Neocca با ارائه عالی‌ترین دانه‌های قهوه از تریست ایتالیا محلی برای دوستداران قهوه باشد، این کافه شب‌ها به مکانی پر جنب و جوش برای دوستداران موسیقی زنده تبدیل می‌شود. فضای دنج، غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی‌ها به همراه نوازندگان عالی همه آنچه برای یک عصر باشکوه در ساحل دریای سیاه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

۷ موزه معروف باتومی که باید از آنها دیدن کرد

آدرس: 1 Vaja Pshavela St, Batumi, Georgia

۰۶ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران