بازدید از ۶ موزه متنوع در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بازدید از ۶ موزه متنوع در بالی

بالی یک گوشه‌ی دنج دنیاست که باید به آن سفر کرد. چرا که دیدن آن یعنی دیدن بهشت جامانده روی زمین. بهشتی که جان می‌دهد برای سفرهای رمانتیک و ماه عسل‌ها. بهشتی که در دل جنگل‌ها و سرسبزی‌هاست و دریاها و آبی‌ها را نیز در خود دارد. بهشتی که هتل در آن آنقدر ارزشمند نیست که اقامتگاه‌های جنگلی هست. بهشتی که بهترین غذاهای دریایی و غیر دریایی در رستوران‌هایش سرو می‌شوند. در سفرتان به این بهشت جامانده اگر به دنبال بازدیدهای فرهنگی هستید همراه ما باشید تا ۶ موزه مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- موزه بالی

این موزه یکی از معروف‌ترین و اصلی‌ترین موزه‌های جزیره به حساب می‌آید که چهار ساختمان مجزا دارد. موزه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید به ملاقات انواع هنرها بروید و شرق آسیا به خصوص بالی و اندونزی را بیشتر بشناسید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید یک ساختمان این موزه متعلق به موسیقی است، ساختمان دیگرش متعلق به تئاتر، دیگری متعلق به مجسمه‌سازی و نقاشی و دیگری نیز متعلق به مسنوجات و یافته‌های مربوط به باستان شناسی. بنابراین با مراجعه به این موزه هم می‌توانید با موسیقی مربوط به بالی، با تئاترهای و پرفورمنس‌های منطقه‌ای، نقاشی‌های شرقی و همینطور چیزهای عجیب و غریب باستان شناسی آشنا شوید و این جزیره را عمیق‌تر بشناسید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم موزه گردی در بالی را با این موزه آغاز کنید. موزه‌ای که در جالان مایور ویسنو واقع شده است.

 

 تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی

موزه بالی


۲- موزه Agung Rai Museum of Art (ARMA)

این مرکز یکی از مهمترین موزه‌های هنرهای معاصر در بالی به حساب می‌آید که در آن آثار هنرمندان اندونزیایی به نمایش گذاشته می‌شود. موزه‌ای که بین‌المللی است و با همکاری موزه‌های دیگر در سراسر دنیا و به خصوص شرق آسیا همکاری‌های زیادی دارد. موزه‌ای که در آن کارهای کلاسیک نیز می‌توانید مشاهده کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر خدمتتان بگوییم این موزه در برخی از روزهای سال میزبان پرفورمرهای بزرگ است و هنرهای اجرایی به مانند هنرهای تجسمی در آن با جدیت دنبال می‌شود. همچنین این موزه میزبان ورکشاپ‌ها و کلاس‌های هنری بسیار است.

 

 Agung Rai Museum of Art


۳- موزه Blanco Renaissance Museum

در یک خانه جذاب و اروپایی بر روی تپه‌های اوبود بالی موزه‌ای واقع شده است که در آن نقاشی‌های آنتونیو بلانکو به نمایش گذاشته شده‌اند. نقاشی که آثار اروتیکش را در قالب سبک باروک کشیده است. نقاشی که می‌گویند آثارش شعر مصور است و روایت‌هایی در خود دارند. نقاشی که در آثارش می‌توانید تلاقی هنر و طبیعت را مشاهده کنید و از الهام‌هایی که به او شده است به وجد بیایید. در سفرتان به بالی به شما توصیه می‌کنیم اگر اهل هنر و نقاشی هستید به این موزه تشریف ببرید. چرا که تجربیات جالب توجهی به دست می‌آورید.

 

 ۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی

 Blanco Renaissance Museum


۴- موزه هنری Neka

این موزه در سال ۱۹۷۶ میلادی تاسیس شده است و یکی از موزه‌های جذاب جزیره بالی به حساب می‌آید. موزه‌ای که با مراجعه به آن هم می‌توانید به نظاره هنر مدرن در بالی بروید و هنر کلاسیک. موزه‌ای که در آن نقاشی‎ها، مجسمه‌ها، ابزارهای سنتی و اسلحه‌های قدیمی نگهداری می‌شوند و همچنین هنرمندان معاصر نیز آثار خود را زیاد به آن تقدیم می‌کنند. موزه‌ای که رفتن به آن می‌تواند تصویر جالبی از فرهنگ و تمدن شرق آسیای به شما ارائه دهد. چرا که اشیایش در عین حال که از یک دیگر مجزا هستند اما در یک ترکیب جالب توجه قرار گرفته‌اند که می‌توانند سیر را به شما نشان دهند. درهای این موزه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و به شما توصیه می‌کنیم در سفر با تور بالی بازدید از این موزه را نیز در برنامه‌های خود بگنجانید.

 

 Neka


۵- موزه Setia darma house of mask and puppets

این موزه که نامش خانه ماسک و عروسک بالی است یکی از موزه‌های عالی این شهر برای یک بازدید خانوادگی به حساب می‌آید. چرا که در آن بیش از ۱۲۰۰ ماسک مربوط به شرق آسیا و همینطور آفریقا نگهداری می‌شوند. همچنین این موزه‌ خانه ۴۲۰۰ عروسک مختلف است و همین باعث شده است همه روزه کودکان زیادی در آن حضور داشته باشند. بنابراین اگر در یک سفر خانوادگی به بالی رفته‌اید حتما چند ساعت از سفر خود را به بازدید از این موزه اختصاص بدهید.

 

 ۵ فعالیت خانوادگی هیجان‌انگیز در سفر به بالی 

Setia darma house of mask


۶- موزه La mayeur

این موزه متعلق به یک هنرمند متولد بلژیک است که بخش‌های زیادی از جهان را سفر کرده و حالا در خانه‌ای که با همسرش در آن زندگی می‌کند آثا خود را به نمایش گذاشته. آثاری که نقاشی‌های جالب از یک رقصنده در فیگورهای مختلف و تنیده شدن او با گل‌ها و بوته‌ها هستند.

 

La mayeur

۲۳ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران