معرفی ۴ هتل ۵ ستاره تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی ۴ هتل ۵ ستاره تفلیس

تفلیس شهری کهنسال با مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز است که بهترین امکانات رفاهی، اقامتی و گردشگری گرجستان را در خود دارد. چرا که پایتخت این کشور است. شهری که جاذبه‌های تاریخی فراوان مانند کلیساها را در خود دارد و همین باعث شده است برای سفر یک انتخاب عالی باشد. شهری که غذاهایش با مذاق ما ایرانی‌ها جور است و در آن می‌شود حسابی شکم گردی انجام داد. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به دنبال یک اقامت لوکس و لاکچری هستید همراه ما باشید تا ۴ هتل ۵ ستاره این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. هتل‌هایی که هرکدام‌شان به نوعی یک شهر کوچک تفریحی به حساب می‌آیند.


۱- هتل The Biltmore

این هتل یک اقامتگاه بسیار شیک در مرکز شهر تفلیس به حساب می‌آید که دسترسی مناسبی به جاذبه‌های دیدنی این شهر دارد. هتلی که ۲۱۴ اتاق دارد و از پنجره اتاق‌هایش می‌توانید چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از این شهر تاریخی در اختیار داشته باشید. هتلی که تمامی اتاق‌هایش لوکس و مجلل هستند و امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مناسب، اینترنت بی‌سیم، وان حمام و ... را دارند. هتلی که اتاق‌هایی مخصوص عروس‌ها و دامادها دارد و اگر شما برای ماه عسل به تفلیس می‌روید می‌توانید اقامتی فراموش نشدنی در آنها داشته باشید.
اسپای این هتل یکی از بهترین اسپاهای شهر تفلیس محسوب می‌شود که برای بیرون کردن خستگی‌ها از تن‌تان می‌توانید به آن مراجعه کنید. اسپایی که ماساژورهای فوق‌العاده‌ای دارد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به یک استخر مخصوص بزرگسالان و یک استخر مخصوص کودکان، جکوزی، سونا، سولاریوم، اتاق‌های دارای تراس، میز تور شهرگردی، پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنانی که به زبان‌های گرجی، انگلیسی و روسی مسلط هستند اشاره کرد.

 

 بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس 

 هتل The Biltmore

 

رستوران این هتل یکی از بهترین رستوران‌های شهر تفلیس به حساب می‌آید که هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند و هم غذاهای محلی و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید منوی این رستوران سرشار از غذاهای رژیمی است. رستورانی که بهترین صبحانه‌های عمرتان را می‌توانید در آن نوش جان کنید.


۲- هتل Tbilisi Marriott

هتلی جذاب در نزدیکی موزه هنر تفلیس که میزبان مهمانان مهمی از این شهر بوده است و به نظر می‌آید خواهد بود. هتلی که طراحی و دکور فضای عمومی و خصوصی آن کلاسیک است و همین باعث شده است بسیار جذاب باشد. هتلی که ۱۲۷ اتاق دارد و چندان شلوغ نیست. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید چوب در طراحی داخلی این هتل نقش پر رنگی دارد و در تمام اتاق‌ها و فضاهای عمومی این هتل می‌توانید این امر را مشاهده کنید.

 

هتل Tbilisi Marriott


رستوران این هتل علاه بر آنکه غذاهای لذیذی به مهمانانش عرضه می‌کند، نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای نیز دارد که بسیار پرطرفدار هستند. همچنین منوی این رستوران هم غذاهای گیاهی پرشماری دارد و هم غذاهای گوشتی.
استخر، مرکز تجاری، سوئیت عروس، اینترنت پر سرعت بی‌سیم و سیستم تهویه مناسب از مهمترین امکانات این هتل به حساب می‌آیند.


۳- هتل Preference Hualing

یک هتل عالی برای آنهایی که می‌خواهند در سفر لوکس اقامت کنند. هتلی که ۲۴۶ اتاق دارد و اتاق‌هایش یکی از یکی بهتر و با امکانات‌تر هستند. هتلی که از تراس اتاق‌هایش می‌توانید زیبایی‌های تفلیس را از ارتفاع درک کنید. اتاق‌هایی که مجهز به دکوری جذاب و امکاناتی عالی از قبیل یک مینی بار، تلویزیون، وان و حمام، سیستم تهویه مناسب، اینترنت پرسرعت رایگان و ... هستند. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید کارمندان این هتل به ۶ زبان انگلیسی، روسی، گرجی، فرانسوی، چینی و اوکراینی مسلط هستند.

 

 ۴ رستوران معروف تفلیس برای خوردن خوشمزه‌ترین خینکالی‌ 

هتل Preference Hualing


این هتل داراری یک رستوران دنج و صمیمی است که با مراجعه به آن علاوه بر آنکه می‌توانید صبحانه‌ای شاهانه را رایگان نوش جان کنید، برای دیگر وعده‌های غذایی‌تان نیز می‌توانید غذاهای بین‌المللی یا محلی سفارش بدهید و نوش جان کنید.
این هتل همچنین دارای امکانات تفریحی جذابی است که می‌تواند سرتان را در زمانی که در آن هستید حسابی گرم کند. سالن اسپا، سالن بیلیارد، سالن دارت، استخر، سونا و جکوزی از امکانات تفریحی پرطرفدار این هتل به حساب می‌آیند.


۴- هتل IOTA

یک هتل عالی که در فاصله ۱ کیلومتری از سالن اپرای تفلیس واقع شده است. هتلی که در خود ۹۰ اتاق دارد و اتاق‌هایش یک تراس زیبا رو به شهر دارند. هتلی که ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و انواع امکانات عالی مربوط به هتل‌های ۵ ستاره را در خود دارد. هتلی که در طراحی و تزئین فضاهای داخلی‌اش از گلکاری استفاده شده است و همین باعث شده است بسیار جذاب و دلنشین باشد. هتلی که میز تور دارد و به شما توصیه می‌کنید با اقامت در آن اگر می‌خواهید شهر تفلیس را خوب بگردید، در تورهای مختلفی که این هتل برگزار می‌کند شرکت کنید و برای خودتان خاطره‌های به یاد ماندنی بسازید.

 

 ۲ تور ماجراجویانه‌ی جذاب در سفر به تفلیس 

هتل IOTA

۱۲ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران