بازدید از آکواریوم شگفت‌انگیز پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
بازدید از آکواریوم شگفت‌انگیز پکن

پکن پایتخت کشور چین یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که سالانه از بی‌شمار گردشگر پذیرایی می‌کند و برای آنها خاطره‌های خوب از حضور در چین می‌سازد. شهری که انواع جاذبه‌های گردشگری امروزی را در خود دارد و در جهان تکنولوژی سری در مقابل سرهاست. شهری که بهترین هتل‎‌ها، بهترین رستوران‌ها، بهترین کافه‌ها، بهترین شهربازی‌ها، بهترین پارک‌ها و بهترین مرکزخریدهای چین را در خود جای داده است و همین موارد باعث شده‌اند همیشه با استقبال مواجه باشد. در سفرتان با تور چین به پکن اگر علاقه‌مند هستید از یک جاذبه‌ی درجه یک دیدن کنید همراه ما باشید تا آکواریوم این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


آکواریوم پکن یکی از بزرگترین آکواریم‌های جهان

در سال ۱۹۹۹ میلادی آکواریومی در شهر پکن چین افتتاح شد که از آن زمان تا کنون یکی از مهمترین جهان‌های مصنوعی زیر آب جهان به حساب می‌آید. آکواریومی که سالانه بازدیدکنندگان زیادی دارد و نامش در میان گردشگران پکن زیاد می‌پیچد. آکواریومی که جدای از یک مکان تفریحی، یک مرکز علمی نیز به حساب می‌آید. مرکزی که پژوهش‌های علمی در آن انجام می‌شود و بازدیدهای مهم دانشگاهی برای شناخت آبزیان در آن صورت می‌گیرد. آکواریومی که برای نوجوانان بسیار جذاب است. بنابراین اگر در یک سفر خانوادگی به پکن رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این آکواریوم را حتما در برنامه‌های سفر خود بگنجانید. آکواریومی که در شرق آسیا بی‌نظیر است و بازدید از آن برای هر گروه سنی می‌تواند جذاب و مفید باشد. آکواریومی که در نزدیکی میدان اصلی شهر پکن قرار دارد و به واسطه وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در سفرتان به پکن اگر قصد بازدید از این آکواریوم را دارید و می‌خواهید با بخش‌های مختلف آن بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

 سفری ۳ روزه به مهمترین جاذبه‌های پکن

 آکواریوم پکن


تونل آکواریوم

تونل این آکواریوم یکی از زیباترین تونل‌های جهان است. چرا که در این تونل اگر به دور و اطراف و بالای سرتان نگاه کنید می‌توانید آبزیان مختلف را ببینید که در حال شنا کردن هستند. تونلی بزرگ که یک فضای خاص برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. تونلی که به صورت یک نیمدایره است و همین نیمدایره بودنش سبب زیبایی صد چندان آن شده است.

 

 آکواریوم پکن


کلاس‌های آموزشی

در این آکواریوم برای کودکان و نوجوانان همه روزه کلاس‌های آموزشی زیادی برگزار می‌شود که طی آن کودکان با دنیای ماهی‌ها و زیستگاه‌شان بیشتر آشنا می‌شوند. کلاس‌هایی که به زبان چینی هستند اما برای گردشگران به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. بنابراین اگر شما و یا فرزندان‌تان به این زبان مسلط هستید به شما توصیه می‌کنیم در این کلاس‌ها شرکت کنید و اطلاعات جالب درباره انواع حیوانات آبزی به دست آورید.

 

 بهترین مکان‌ها در پکن برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی

 آکواریوم پکن


نمایش دلفین‌ها

در این آکواریوم همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ دلفین‌ها به آکواریم آورده می‌شوند تا یک تئاتر دیدنی از کارهای نمایش آنها به بازدید کنندگان این آکواریوم ارائه شود. البته این دلفین‌ها به استخر روباز مجموعه آورده می‌شوند و دیدن نمایش آنها برای بازدید کنندگان آکواریوم رایگان است. در سفرتان به پکن اگر می‌خواهید از هوش بالای دلفین‌ها به هیجان بیایید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای بازدید از این آکواریوم ساعتی میان ۱۱ صبح تا ۱۵ ظهر را انتخاب کنید.

 

 آکواریوم پکن


بازدید از کوسه‌ها

در عمرتان اگر تا به حال ماهی‌های غول پیکر را ندیده‎اید حالا بازدید از این آکواریوم فرصتی را برای شما فراهم می‌آورد که به تماشای آنها بروید. در بخشی از این آکواریوم کوسه‌های غول پیکر زندگی می‌کنند که می‌توانید به دیدن آنها و آرواره‌های بزرگ‌شان بروید.

 

 بهترین نقاط پکن برای خرید سوغاتی‌های دست‌ساز 

 آکواریوم پکن


باغ‌وحش

در کنار این آکواریوم چند سالی می‌شود که یک باغ وحش بزرگ تاسیس کرده‌اند. باغ وحشی که حیوانات وحشی و اهلی مختلفی در آن زندگی می‌کنند و باغ وحش مهمی در شهر پکن به حساب می‌آید. در سفرتان به این شهر بعد از بازدید از جهان حیوانات زیر آب می‌توانید به تماشای حیوانات ساکن در خشکی و همینطور پرواز کنندگان در آسمان بروید و روز هیجان‌انگیز خود در سفر با تور پکن را به شب برسانید.

 

 ۱۰ مرکزخرید لوکس پکن برای خرید سوغاتی‌های زیبا 

 آکواریوم پکن


ساعات بازدید از آکواریوم پکن

درهای آکواریوم پکن همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. آکواریومی که در نزدیکی میدان تیانامن شهر پکن واقع شده است و دسترسی مناسبی دارد. در سفرتان به پکن به شما توصیه می‌کنیم روزی که قصد بازدید از این آکواریوم را داشتید به جاذبه‌های دیگری همچون موزه پایتخت پکن و هوتونگ نیز سری بزنید. چرا که این جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی آکواریوم واقع شده‌اند. در این روز همچنین می‌توانید به پارک‎های بی‌های که محل اقامت امپراطورهای چین در فصل زمستان بوده است نیز سری بزنید.

۱۰ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران