۷ ساحل و جزیره زیبا در لومبوک بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۷ ساحل و جزیره زیبا در لومبوک بالی

بالی یکی از زیباترین نقاط جهان است که اگر قصد یک سفر عاشقانه و رمانتیک را در سر دارید بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. جزیره‌ای پر از گوشه‌های دنج، مخصوص خلوت‌های عاشقانه. جزیره‌ای پر از سکوت و آرامش برای آنهایی که عاشق خلسه و خلوتی هستند. جزیره‌ای که در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی را انجام بدهید و خاطره بسازید. جزیره‌ای که در پناه هتل‌هایش می‌توانید خاص‌ترین اقامت‌های زندگی‌تان را داشته باشید. جزیره‌ای که امکانات تفریحی فوق‌العاده و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری دارد. در سفرتان با تور بالی اگر به دنبال بازدیدها و گشت و گذارهای خاص هستید همراه ما باشید تا سواحل و جزایر نزدیک به لومبوک که در نزدیکی بالی قرار دارد و خواهرخوانده آن به حساب می‌آید را خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- کوتا

کوتا در خود چندین ساحل درجه یک دارد که با رفتن به آنها جدای از آنکه می‌توانید آفتاب بگیرید و اگر دوست داشتید و هوا مناسب بود شنا کنید، می‌توانید انواع مختلف دیگر تفریحات آبی را نیز انجام بدهید. همچنین می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های آن لذیذترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید. اگر اهل شب‌گردی و شور و هیجان هستید در سفرتان به لومبوک به شما توصیه می‌کنیم یک شب خود را به کوتا و رستوران‌ها و کافه‌هایش اختصاص بدهید.

 

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

کوتا 


۲- سنگیگی

سنگیگی یکی از نقاط عالی نزدیک به لومبوک است که چندین هتل و هاستل عالی در خود دارد و تعداد زیادی از توریست‌ها در سفر به بالی این نقطه را برای اقامت انتخاب می‌کنند. نقطه‌ای که مردمانش عاشق فوتبال هستند و با آنها می‌توانید درباره فوتبال و تیم‌های ورزشی زیاد صحبت کنید. همچنین این نقطه در نزدیکی لومبوک در خود رستوران‌های زیادی دارد که بهترین غذاهای اندونزی در آنها طبخ و سرو می‌شوند. در سفرتان به لومبوگ اگر هوس کردید یک وعده غذای عالی و خاطره‌انگیز نوش جان کنید می‌توانید روی سنگیگی حساب ویژه باز کنید.

 

بهترین رستوران‌های بالی برای خوردن شامی عاشقانه

 سنگیگی

 

۳- جزایر گیلی

اگر اهل غواصی هستید، اگر می‌خواهید تنی به آب بزنید و شنا کنید، اگر از سکوت و آرامش لذت می‌برید و می‌خواهید آفتاب بگیرید، اگر در سفر با تور بالی می‌خواهید به یک مکان دنج برای تفریح بروید به شما توصیه می‌کنیم جزایر گیلی را که سه جزیره گیلی تراوانگان، گیلی منو و گیلی ایر می‌باشند را برای تفریح انتخاب کنید. جزیره‌ای پر از لاک‌پشت. جزیره‌ای که اگر در یک سفر عاشقانه به بالی رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم از آن دیدن کنید. جزایر گیلی از لومبوک با قایق تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارند.

 

جزایر گیلی


۴- جنگل میمون‌ها

جنگل میمون‌های بالی یک جای فوق‌العاده جذاب در نزدیکی لومبوک است که اگر سر نترسی دارید و اهل ماجراجویی هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به دیدن آن بروید. جنگلی رویایی که زیستگاه میمون‌هاست. میمون‌هایی که خطرناک نیستند اما در بازدید از این منطقه از دست آنها حواستان حسابی باید به کیف و کوله‌تان باشد. در لومبوک همه روزه تورهای زیادی برای بازدید از این جنگل به همراه راهنما برگزار می‌شود که می‌توانید در آنها شرکت کنید و یک خاطره فراموش ناشدنی برای خودتان بسازید.

 

۶ اقامتگاه جادویی و رویایی در جنگل‌های بالی

 جنگل میمون‌ها

 

۵- سلانگ بلاناک

اگر می‌خواهید زیباترین بازی خورشید با دریا را ببینید و لذت ببرید به شما توصیه می‌کنیم به این ساحل تشریف ببرید. جایی رویایی و جادویی که دیدنش مانند دیدن یک خواب لذت‌بخش است که بعد از بیدار شدن همواره در زندگی سراغش را می‌گیرید. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید یک ورزش هیجان‌انگیز آبی یعنی موج سواری را تجربه کنید.

 

 سلانگ بلاناک


۶- ساحل مارون

مارون ساحلی با شن‌های نرم و سفید و آبی زلال که گویی شن‌ها را در هر موج می‌شوید، یک نقطه بسیار عالی در نزدیکی لومبوک است که می‌توانید ساعت‌ها در آن بمانید و لذت ببرید. ساحلی پر از آرامش که قادر است شما را در گذشته و خاطرات خوب زندگی‌تان غرق کند و حال و هوایی خاص برایتان بسازد. ساحلی خلوت و به دور از هیاهوها برای آنها که اهل آرامش و تفکر هستند. ساحلی که یکی از نقاط رمانتیک نزدیک به لومبوک به حساب می‌آید.

 

راهنمای فرودگاه بین‌المللی نگورا رای بالی

ساحل مارون


۷- کوه رینجانی

اگر اهل کوهنوردی هستید و تجهیزات لازم برای این کار را در سفر به بالی همراه خود دارید می‌توانید روی صعود به رینجانی به صورت جدی فکر کنید. کوهی که دومین آتشفشان مرتفع کشور اندونزی به حساب می‌آید. کوهی واقع شده در لومبوک که رفتن به آن می‌تواند روزهای خاطره‌انگیزی برایتان بسازد. در بالای این کوه همچنین دریاچه‌ای که مردم محلی آن را فرزند دریا می‌نامند وجود دارد که دیدن آن رویایی و شگفت‌انگیز است. در لومبوک همه روزه تورهای زیادی همراه با راهنما برای بازدید از دریاچه‌های یخی یا فتح قله رینجانی برگزار می‌شود که می‌توانید در آنها شرکت کنید.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی

 کوه رینجانی

 

۰۵ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران