۶ رستوران برای نوش جان کردن غذاهای محلی در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۶ رستوران برای نوش جان کردن غذاهای محلی در پوکت

پوکت یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند است که در کنار پاتایا همچون نگین بر حلقه تایلند می‌درخشند. جزیره‌ای که انواع تفریحات آبی و دریایی را در آن می‌توانید انجام بدهید. جزیره‌ای که امکانات رفاهی مناسبی دارد و یکی از بهترین نقاط شرق آسیا برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. جزیره‌ای که کافه‌ها و رستوران‌های پرشماری دارد. در سفرتان با تور تایلند به پوکت اگر به دنبال رستوران‌های سنتی این شهر برای نوش جان کردن غذاهای محلی هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران سنتی مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران تاماچارت

یک رستوران ساده و صمیمی که زیر سقف چوبی آن می‌توانید غذاهای تایلندی را در کنار غذاهای چینی سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که میزها و صندلی‌های چوبی زینت‌بخش آن هستند. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و همین امر سبب شده است مشتریان زیادی داشته باشد. رستورانی که مناسبات درونش یک فضای سنتی بی‌آلایش برای شما می‌سازند تا در آن احساس آرامش و صمیمیت کنید. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با غذاهای درجه یک شرق آسیایی پذیرایی می‌کند.

 

 ۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند 

 رستوران تاماچارت


۲- رستوران مورمودونگ

در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید غذاهای دریایی را تند و سنتی نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که در پناه گیاهان کرنا واقع شده است و مشتریان زیادی دارد. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است، کیفیت غذاهایش بی‌نظیر است و گارسون‌هایش افراد بومی خونگرم هستند اما آنچه سبب محبوبیت این رستوران شده است این موارد نیستند. محبوبیت و مشهوریت این رستوران به دلیل واقع شدن در یک فضای روستایی است. درهای این رستوران برای سرو غذا همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

رستوران مورمودونگ


۳- بوفه لاک تین

لاک تین یک رستوران به معنای کلاسیک نیست بلکه یک بوفه است که از آن می‌توانید غذاهای سنتی درجه تایلندی و پوکتی را تهیه کنید. جاییکه در بخش قدیمی پوکت واقع شده است و طرفداران زیادی دارد. جاییکه در آن می‌توانید می هون پاه چنگ سفارش بدهید و نوش جان کنید. این غذا یکی از غذاهای محبوب پوکتی‌ها به حساب می‌آید که از نودل سرخ شده با گوشت استخوان دار تشکیل شده است. همچنین از این بوفه می‌توانید دسر او ایو تهیه کنید. دسری که از آرد، موز و مقداری جلبک دریایی یخ‌زده تشکیل شده است. به هنگام گشت و گذارهایتان در بخش قدیمی شهر پوکت اگر گذرتان به خیابان یائووارات افتاد به شما توصیه می‌کنیم حتما به این بوفه مراجعه و غذاهای محبوبش را تهیه کنید.

 

 ۷ هاستل ارزان و عالی برای اقامت در پوکت 

بوفه لاک تین


۴- رستوران می تون پوه

در میدان ترافیک شهر پوکت رستورانی واقع شده است که یکی از رستوران‌های قدیمی این شهر به حساب می‌آید. رستورانی که از گذشته تا به امروز به صورت موروثی اداره می‌شود. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاهای رشته‌ای پوکت را سفارش بدهید و نوش جان کنید. بنابراین اگر عاشق نودل‌های سرخ شده هستید مراجعه به این رستوران را فراموش نکنید. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و به صورت خانوادگی نیز می‌توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید. ناگفته نماند غذاهای رشته‌ای پوکت به همراه سبزیجات و گوشت‌های مختلف اعم از مرغ و ماهی سرو می‌شود.

 

رستوران می تون پوه


۵- رستوران کوتا خائو مان گای

در سفرتان با تور پوکت اگر می‌خواهید یک غذای عالی و در عین حال ارزان قیمت نوش جان کنید به این رستوران مراجعه کنید. رستورانی که نامش، نام یک غذا است. غذایی متشکل از مرغی پر ادویه به همراه برنج. غذایی محبوب که از سوی پوکتی‌ها زیاد سفارش داده می‌شود و بیشتر گردشگران پوکت برای نوش جان کردن این غذاست که به این رستوران مراجعه می‌کنند. رستورانی که قیمت غذایش 35 بات است و این قیمت یکی از قیمت‌های استثنایی برای غذا در پوکت به حساب می‌آید. اگر گوشت مرغ دوست دارید و علاقه‌مند هستید آن را با طعمی متفاوت نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران مراجعه کنید.

 

 ۷ سوغاتی معروف که در پوکت می‌توانید بخرید

رستوران کوتا خائو مان گای


۶- رستوران ویلای

ویلای یک رستوران ساده و صمیمی است که چند صندلی معمولی در فضای بیرونی خود دارد تا گردشگران را به خودش جلب کند. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و همین امر سبب شده است در میان بومیان و گردشگران پرطرفدار باشد. رستورانی که منوی متنوعی از غذاها دارد. رستورانی که با مراجعه به آن به شما توصیه می‌کنیم توم خای کای سفارش بدهید و نوش جان کنید. سوپی که متشکل از شیره نارگیل و گوشت مرغ است. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 سواحل زیبای پوکت ، کمی دورتر از مرکز شهر 

رستوران ویلای

۰۲ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران