هیجان و لذت بر فراز آسمان در رستوران هوایی مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
هیجان و لذت بر فراز آسمان در رستوران هوایی مشهد

هر موقع که اسم تور مشهد به گوشمان می‌خورد یاد حرم زیبای امام رضا (ع) می‌افتیم. مشهد شهری زیبا و پر از جاهای دیدنی است. مسافران می‌توانند در کنار زیارت از جاذبه‌های گردشگری دیگری که در این شهر مقدس وجود دارند استفاده کنند. از این رو تمامی روزهای سال پر است از گردشگران ایرانی و خارجی. از جمله تجربیات متفاوتی که مسافران تور مشهد می‌توانند از آن لذت ببرند رفتن به رستوران هوایی مشهد است. همراه ما باشید تا شما را با جزئیات بیشتر این رستوران ویژه و خاص آشنا کنیم.

 

رستوران هوایی مشهد

رستوران هوایی مشهد یا به عبارتی دیگر رستوران هوایی دهکده شاندیز اولین رستوران در ایران می‌باشد که به صورت معلق در هوا ساخته شده است. این رستوران به مسافران این تجربه ‌را می‌دهد تا غذایی خوشمزه در ارتفاعات مشهد میل کنند. همچنین در حین غذا خوردن از منظره زیبای مشهد لذت ببرند. رستوران هوایی مشهد یکی از مرتفع‌ترین و لوکس‌ترین رستوران دنیا است.

رستوران هوایی مشهد در فروردین ماه سال ۹۶ افتتاح شده است. سازمان‌های میراث فرهنگی و گردشگری نیز نقش بزرگی در ساخته شدن این سازه فوق‌العاده داشته‌اند. تا به امروز در بین تمامی رستوران‌های معلق دنیا رستوران هوایی مشهد بلندترین آن‌ها می‌باشد. همین ویژگی باعث شده است تا به یکی از پر طرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد تبدیل شود.

 

راهنمای گردش ۲۴ ساعته در مشهد

 رستوران هوایی مشهد

 

 ویژگی‌های رستوران هوایی مشهد

رستوران هوایی مشهد یک سازه ۹ تنی است که از ارتفاعی در حدود ۴۰ متر به صورت معلق قرار گرفته است. البته این بنا در جهت عمودی بالا و پایین می‌رود. سالن پذیرایی این رستوران ظرفیت ۳۲ نفره دارد. میهمانان این رستوران سوار بر آن می‌شوند و یک وعده غذایی خوشمزه‌ای را در کمال آرامش و لذت میل می‌کنند. همچنین یک خاطره فراموش نشدنی برای آن‌ها ثبت می‌شود.

 

رستوران هوایی مشهد

 

هزینه رفتن به رستوران هوایی مشهد

کسانی که دوست دارند در ارتفاع ۴۰ متری غذای خود را میل کنند با رفتن به رستوران هوایی مشهد این امکان را خواهند داشت. مهمانان با پرداخت ۷۰ هزار تومان تا سقف ۱۱۰ هزار تومان می‌توانند به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت در قسمت معلق رستوران بمانند.

منو رستوران غذاهای سنتی مثل چلو جوجه کباب، چلو کباب برگ، شیشلیک و یا ... را به همراه مخلفات متنوعی ارائه می‌دهند. البته بسیاری از مواقع گردشگران می‌توانند در سایت‌های مختلف جست و جو کنند و از تخفیفاتی که گاهی اوقات وجود دارند بهره ببرند. در رستوران هوایی مشهد علاوه بر هزینه غذاها که در منو نوشته شده است حق سرویس و یا مالیات دریافت نمی‌کنند.

 

۱۰ رستوران برتر مشهد که سراغ غذاهای متفاوت و خوشمزه را می‌توانید از آنها بگیرید

رستوران هوایی مشهد

 

در رستوران هوایی مشهد هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام سرو می‌شود. در کنار تمامی وعده‌های غذایی موسیقی زنده اجرا می‌شود . مسافران می‌توانند از موسیقی زنده در کنار غذا لذت ببرند.

 

 بانجی جامپینگ در رستوران هوایی مشهد

رستوران هوایی مشهد علاوه بر اینکه یک رستوران محسوب می‌شود خدمات تفریحی بانجی جامپینگ نیز ارائه می‌دهد. عاشقان هیجان می‌توانند این تجربه عالی را در فراز آسمان‌های مشهد داشته باشند. بانجی جامپینگ در جایگاه گارسون‌ها تعبیه شده است و تمامی روزهای سال خدمات تفریحی را برای گردشگران عرضه می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که بر ترس خود غلبه کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. دوستداران این هیجان می‌توانند از ارتفاعات ۳۵ متری و ۴۰ متری بانجی جامپینگ کنند. در واقع رفتن به رستوران هوایی مشهد هم می‌توانید شکم خود را با غذاهای فوق‌العاده خوشمزه سیر کنید و هم یک تفریح فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

شهربازی پارک ملت مشهد یکی از مجهزترین شهربازی‌های ایران

 بانجی جامپینگ در رستوران هوایی مشهد

 

نکاتی در مورد رستوران هوایی مشهد

  • در رستوران هوایی مشهد مسافران بر روی صندلی‌های امن و راحت می‌نشینند. سپس به کمک یک ستون به ارتفاعی در حدود ۴۰ متر برده می‌شوند.
  • این رستوران در تمامی روزهای سال آماده خدمت رسانی به گردشگران و میهمانان است. حتی در روزهای برفی یا بارانی نیز می‌توان از منظره بسیار زیبای شهر مشهد لذت برد.
  • در بین خدمات ارائه شده در این رستوران تمامی میهمانان به محض ورود به آن بیمه می‌‌شوند.
  • بهتر است در حین پذیرایی فقط به فکر لذت بردن از منظره و خدمات رستوران باشید. زیرا خطری مسافران را تهدید نمی‌کند. بالاترین تکنولوژی ممکن در طراحی این سازه به کار رفته است. همچنین مواد اولیه و مصالحی که در حین ساخت استفاده شده‌اند جای برای نگرانی نگذاشته‌اند.
  • محدودیت سنی خاصی برای میهمانان این رستوران در نظر گرفته نشده است. فقط توصیه می کنیم اگر کسی به صورت جدی ترس از ارتفاع دارد اصراری برای رفتن به رستوران هوایی مشهد نداشته باشد.
۲۰ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران