۶ تفریح رمانتیک در سفر به باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
۶ تفریح رمانتیک در سفر به باتومی

باتومی یکی از زیباترین شهرهای کشور گرجستان است که به فضاهای محلی و بومی‌اش شناخته می‌شود و یکی از برترین شهرهای این کشور برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. شهری بندری که در روزهای مختلف سال میزبان بی‌شمار رویداد و فستیوال است. شهری که امکانات رفاهی و اقامتی مناسبی دارد و همین امر سبب شده است یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگران به حساب آید. شهری که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی اما سفر رمانتیک به آن یک سفر خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی است. در سفرتان با تور باتومی اگر به دنبال تفریحات عاشقانه برای ثبت روزهای رمانتیک عمرتان هستید همراه ما باشید تا ۶ تفریح رمانتیک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- دوچرخه‌سواری

نوار ساحلی این شهر یکی از جذاب‌ترین نقاط آن به حساب می‌آید که با مراجعه به آن می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و درحالیکه خودتان را به باد می‌سپارید رکاب بزنید و زیبایی‌های دریایی این شهر را کشف کنید. تفریحی که انجام آن گران نیست و همین امر سبب شده است علاقه‌مندان و مشارکت‌کنندگان زیادی داشته باشد. تفریحی که قطعا برای شما یک فضای رمانتیک می‌سازد و به نوعی تمرین هم مسیر شدن در زندگی را به ارمغان می‌آورد. تفریحی که به شما توصیه می‌کنیم به هنگام غروب آفتاب به انجام آن مبادرت ورزید. چرا که می‌توانید یک گلدن تایم فراموش نشدنی در این شهر داشته باشید.

 

گشت وگذاری رویایی برای آخر هفته در باتومی


۲- پاراشوت در بندر باتومی

در بندر باتومی می‌توانید برخی از تفریحات آبی را تجربه کنید و لحظاتی شگفت‌انگیز پشت سر بگذارید. یکی از تفریحات ویژه و آبی این شهر که به طور مشترک می‌توانید آن را تجربه کنید پاراشوت است. در بندر این شهر شما می‌توانید درحالیکه کنار عشق‌تان بر چتر پرواز نشسته‌اید، با سرعت زیاد با قایق از روی آب کشیده شوید و هیجان را هنگامیکه دست در دستان یکدیگر دارید تجربه کنید. این تفریح نیز جزو تفریحات نسبتا ارزان باتومی به حساب می‌آید که با هزینه‌ای در حدود ۱۰۰ لاری می‌توانید مشترکا آن را انجام دهید و یک خاطره فراموش نشدنی برای خودتان بسازید.

 

 لذت تفریحات آبی را در باتومی تجربه کنید 


۳- تماشای دریای سیاه از ارتفاع چرخ و فلک

پارک معجزه شهر باتومی در خود یک چرخ و فلک عالی دارد که هنگام سوار شدن و ارتفاع گرفتن در آن می‌توانید تصاویر فوق‌العاده‌ای از دریای سیاه و امواجش ببینید. تصاویری که حال و هوایی عاشقانه برای شما می‌سازند و روحیه‌تان را عوض می‌کنند. تصاویری که در فصل‌های مختلف سال متفاوت هستند. برای مثال در زمستان دریای طوفانی است و در تابستان دریای آرام که خورشید تنش را در آن می‌شوید. این چرخ و فلک یکی از معروف‌ترین چرخ و فلک‌های گرجستان به حساب می‌آید که جدای از یک تفریح عاشقانه یک تفریح هیجان‌انگیز و خاطره‌ساز نیز می‌باشد. بنابراین تعجب نکنید که تعداد زیادی از مسافران شهر باتومی مشتاق سوار آن شدن هستند.

 

دنج‌ترین مکان‌های باتومی که در سفر به این شهر می‌توانید در آنها اقامت کنید


۴- بازدید از مجسمه عشق

مجسمه عاشقانه علی و نینو یکی از سازه‌های رمانتیک گرجستان به حساب می‌آید که در پارک معجزه شهر باتومی واقع شده است. مجسمه‌ای متحرک که در آن دو بدن مجزا به یکدیگر نزدیک می‌شوند تا دست آخر با هم یکی می‌شوند. مجسمه‌ای فلزی که یادآور داستان علی و نینو هستند. دو عاشق و معشوقی که یکی مسلمان و دیگری مسیحی بوده‌اند و در تاریخ فولکلور گرجستان جایگاه ویژه‌ای دارند. بنابراین تردید نکنید بازدید از سمبل عشق در گرجستان می‌تواند یکی از رمانتیک‌ترین تجربه‌های شما در سفر به شهر باتومی باشد.

 


۵- به کافه FanFan بروید

فان‌فان یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین کافه‌های شهر باتومی به حساب می‌آید که مشتریان ویژه‌ای دارد. مشتریانی که بدون شک عاشقان یکی از گروه‌های آن هستند. کافه‌ای که در سال ۱۹۰۵ میلادی تاسیس شده است و همین قدمتش سبب نوستالژیک و رمانتیک بودن آن شده است. کافه‌ای که از پشت پنجره‎های بزرگش می‌توانید به شهر و زیست روزمره مردمانش نگاه کنید. کافه‌ای که درهایش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. در سفرتان به باتومی در روزهای سرد زمستانی به شما توصیه می‌کنیم خودتان را مهمان قهوه‌های گرم این کافه کنید.

 

خوشمزه‌ترین صبحانه‌ی گرجی را فقط در این ۵ کافه باتومی بخورید


۶- بازدید از باغ گیاه‌شناسی

باغ گیاه‌شناسی باتومی یکی از سبزترین و جذاب‌ترین نقاط آن به حساب می‌آید که با مراجعه به آن می‌توانید یک روز خاطره‌انگیز را پشت سر بگذارید. باغی که گونه‌های نادر گیاهی در آن نگهداری می‌شوند و ترکیب عناصر موجود درونش با آسمان باتومی سبب شده است یکی از رمانتیک‌ترین نقاط شهر به حساب آید. تردید نکنید بازدید شما از باغچه ارکیده‌های این باغ یکی از خاطره‌انگیزترین تفریحات رمانتیک شما در سفر به باتومی خواهد بود.

 

 گشت و گذار در پارک جنگلی متیرالا باتومی 

۲۳ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران