بهترین تفریح‌های باتومی در سفر انفرادی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین تفریح‌های باتومی در سفر انفرادی

باتومی یکی از زیباترین شهرهای بندری گرجستان است که امکانات رفاهی مناسبی دارد.شهری با طبیعت بکر و فستیوال‌های پرشمار و مردمان خونگرم و شب‌های پرشور و روزهای پرشکوه که می‌شود ارزان به آن سفر کرد و حسابی خوش گذراند. اگر جزو کوله‌گردها هستید و یا می‌خواهید با تور گرجستان تنهایی به یک نقطه‌ی دنج دنیا سفر کنید همراه ما باشید تا تفریحاتی که می‌توانید تنهایی در این شهر انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- به آکواریوم باتومی بروید

آکواریوم باتومی جزو جاذبه‌های مدرن این شهر محسوب می‌شود که طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. طرحی به شکل ۴ قلوه سنگ که دیدن آن و انداختن عکس در کنار آن خودش جزو تفریحات گردشگرانه است. این آکواریوم زیستگاه آبزیان مختلف است و همین باعث می‌شود افراد زیادی مشتاق دیدن آن باشند. درهای این آکواریوم همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و ورود به آن هزینه چندانی ندارد. برای رفتن به این آکواریوم تنها باید ۲ لاری هزینه بپردازید. این آکواریوم جدای از یک مکان عالی برای بازدید انفرادی، یک مکان بی‌نظیر برای یک تفریح خانوادگی نیز به شمار می‌آید.

 

در سفر زمستانی به باتومی کجا اقامت کنیم؟

 آکواریوم باتومی


۲- به پارک آبی باتومی بروید

در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز شهر باتومی و همینطور در فاصله ۳۰ کیلومتری از دریا و ساحل این شهر، یک پارک آبی جذاب واقع شده است که این پارک یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است. پارکی که سرسره‌های مهیج و استخرهای متنوع دارد. پارکی که اینترنت رایگان به مهمانانش می‌دهد و در بوفه‌هایش از آنها پذیرایی می‌کند. پارکی که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و برای ورود به آن باید در حدود ۳۰ لاری بپردازید. اگر اهل آب تنی هستید و در فصل مناسبی به باتومی رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم به پارک آبی باتومی بروید و حداقل یک نیمروز را در آن سپری کنید. این جاذبه‌ی گردشگری جزو مکان‌های تفریحی خانوادگی نیز به شمار می‌آید. چرا که استخرهایی مربوط به کودکان نیز دارد.

 

معرفی آکوآ پارک باتومی یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی گرجستان

  پارک آبی باتومی


۳- به باغ گیاه‌شناسی باتومی بروید

در ۹ کیلومتری شمال شهر باتومی باغی سلطنتی وجود دارد که در قرن هفدهم میلادی تاسیس شده است. باغی به وسعت ۹۰ هکتار که بیشمار که در ارتفاع ۴۱۵ متری از سطح دریا قرار دارد. باغی سرشار از گیاهان دارویی و همینطور زینتی. باغی که در دل خود پارک‌های فراوانی برای گشت و گذار دارد. باغی که فرصت خرید گیاهان کمیاب را به شما می‌دهد و یک مکان عالی برای قدم‌زدن، فکر کردن و پر کردن تنهایی به شمار می‌آید. درهای باغ گیاه‌شناسی باتومی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و استقبال‌کنندگان فراوانی دارد. در سفرتان با تور باتومی ار اهل ماجراجویی هستید و از کشف کردن لذت می‎برید به شما توصیه می‌کنیم به این باغ بروید و در آن گشت و گذار کنید.

 

 باغ گیاهشناسی باتومی


۴- به کافه‌های درجه یک بروید

اگر اهل قهوه‌ و نوشیدنی‌ هستید، اگر دوست دارید یک شهر را از پشت شیشه‌های کافه‌هایش تماشا کنید، اگر می‌خواهید با مردمان باتومی هنگامیکه در اوقات فراغت‌شان هستند آشنا بشوید به شما توصیه می‌کنیم به کافه‌های این شهر تشریف ببرید. کافه‎هایی که هرکدامشان یک فضای منحصر به فرد دارند و به شما امکانات متنوعی می‌دهند. در برخی‌هاشان می‌توانید کتاب بخوانید، در برخی‌های دیگرشان می‌توانید موسیقی زنده گوش کنید، در برخی‌های دیگرشان می‌توانید در فضای بیرونی و تعامل با رفتار روزمره مردمان آشنا بشوید و در برخی‌های دیگرشان نیز می‎‌توانید زمان‌تان را در یک فضای روشنفکری بگذرانید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما هر عصری که در این شهر هستید را به کافه‌هایش بروید و حداقل یک ساعت در آنها زمان صرف کنید.

 

رستوران‌های لوکس و معروف باتومی، شهر ساحل‌های سپید گرجستان

 باتومی


۵- به سینما بروید

اگر اهل فیلم دیدن هستید و به‌روز همه‌ی رویدادهای سینمایی را دنبال می‌کنید، سفر با تور گرجستان می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. چرا که برای شما این امکان را فراهم می‌آورد بهترین فیلم‌های روز دنیا را با بهترین امکانات تماشا کنید. سینما آپولوی باتومی یکی از بهترین سینماهای گرجستان است که فیلم‌های سه‌بعدی را نیز می‌توانید در آن تماشا کنید. سینمایی که چندین سالن دارد و هرکدام از سالن‌هایش بهترین امکانات پخش فیلم را دارند. یکی از امکانات جالب این سینما که سیستم صدای دالبی دارد آن است که می‌توانید برای یک سانس آن را اجاره کنید و هر فیلمی که به آن علاقه‌مند هستید را پخش کنید.

 

 باتومی

۱۴ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران