نوش جان کردن غذا بر فراز آسمان دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
نوش جان کردن غذا بر فراز آسمان دبی

دبی یکی از زیباترین شهرهای جهان است که باید به آن سفر کرد و چند روزی را حسابی در آن خوش گذراند. شهری که جاذبه‌های پرشماری دارد و در کنار امکانات فوق‌العاده‌ای که برای مهمانانش پدید آورده است، بهترین جاذبه‌های تفریحی را نیز ساخته است. شهری که هم دریا دارد و هم صحرا و انواع خوشگذرانی‌های مربوط به خشکی و دریا را در آن می‌توانید تجربه کنید. شهری که بهترین و متنوع‌ترین رستوران‌های جهان را در خود جای داده است و سالانه از بی‌شمار گردشگر پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال رفتن به یکی از عجیب‌ترین رستوران‌ها این شهر هستید همراه ما باشید تا رستوران هوایی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


رستوران هوایی دبی (Dinner in The sky)

اگر دوست دارید میان زمین و آسمان باشید و درحالیکه اوج هیجان را تجربه می‌کنید وعده غذایی‌تان را نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه به نوعی عجیب‌ترین رستوران دنیا به حساب می‌آید و به انتخاب خیلی از سایت‌های گردشگری معروف، بهترین جایی است که دو وعده اصلی غذایی ناهار و شام به علاوه یک عصرانه را می‌توانید در آن نوش جان کنید. جاییکه در فضای باز واقع شده است و همین امر سبب می‌شود در تمامی روزهای سال و در هر شرایط جوی امکان رفتن به آن میسر نباشد. در سفرتان به دبی اگر دوست دارید یک تفریح متفاوت انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که از قبل باید صندلی‌تان را در آن رزرو کنید و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برای هر وعده‌ای که در این رستوران سرو می‌شود تنها ۲۲ نفر می‌توانند دور میز آن باشند. بنابراین این رستوران یک رستوران خصوصی به حساب می‌آید و یکی از ویژه‌ترین رستوران‌های جهان برای گرفتن عجیب‌ترین مهمانی‌ها مانند نامزدی‌ها و جشن تولدها. اگر می‌خواهید بیشتر با کیفیت این رستوران آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت اول)

Dinner in The sky


صرف غذا در آسمان

با رفتن به این رستوران شما به همراه جرثقیل تا ارتفاع ۵۰ متری بالا می‌روید و درحالیکه روی صندلی نشسته‌اید و کمربند بسته‌اید وعده غذایی‌تان را نوش جان می‌کنید. زمان سرو و نوش جان کردن وعده غذایی ناهار و شام در این رستوران ۱۰۰ دقیقه و زمان نوش جان کردن عصرانه ۹۰ دقیقه می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید از این زمان‌هایی که خدمتتان عرض شد تنها در حدود ۶۰ دقیقه زمان نوش جان کردن غذاست و باقی آن مربوط به سوار و پیاده شدن و همینطور بالا رفتن و پایین آمدن میز است. از آنجا که این رستوران در فضای آزاد واقع شده است بهترین زمان برای مراجعه به آن هنگامی است که آب و هوا مساعد باشد و این مساعد بودن غالبا هرساله از ماه نوامبر تا می است. یعنی از آبان تا اردیبهشت ماه.

 

سردترین نقاط دبی برای لذت بردن از سفر تابستانه به این شهر

 Dinner in The sky


غذاهای رستوران Dinner In The Sky

تمامی غذاهای این رستوران غذاهای هتل ۵ ستاره Westin Mina Seyahi است که رستورانش از بهترین رستوران‌های دبی به حساب می‌آید. با رفتن به این رستوران می‌توانید طیف وسیعی از غذاهای گوشتی و گیاهی را بیابید و سفارش بدهید. غذاهایی از معروف‌ترین بین‌المللی‌ها تا عربی‌ها و مدیترانه‌ای‌ها. غذاهایی که گران هستند اما بدون شک ارزش سفارش داده شدن را دارند.

 

 Dinner in The sky


نکات مهم به هنگام رفتن به رستوران Dinner In The Sky

برای رفتن به این رستوران که یکی از خاص‌ترین رستوران‌های جهان به حساب می‌آید باید نکات ویژه‌ای را مد نظر داشته باشید که مهترین آن موارد زیر هستند:

  1. برای هر وعده‌ی غذایی که می‌خواهید به این رستوران مراجعه کنید حتما ۴۵ دقیقه قبل از زمان رزرو‌تان به محل این رستوران مراجعه کنید. در این محل سالن انتظاری برای شما تدارک دیده‌اند که می‌توانید برای نوش جان کردن غذا میان زمین و آسمان آماده شوید.
  2. برای رفتن به این رستوران حتما باید از قبل روز و جایتان را رزرو کنید و در این رزرو باید ایمیل تاییدیه را همراه خودتان داشته باشید.
  3. در سفرتان با تور دبی باید بدانید تنها دو گروه از افراد اجازه نوش جان کردن غذا در این رستوران را ندارند. گروه اول خانم‌های باردار و گروه دوم افرادی که زیر ۱۳۵ سانتی‌متر قد دارند.
  4. برای رفتن به این رستوران محدودیت‌های پوششی وجود ندارد اما باید بدانید وقتی از زمین فاصله می‌گیرید هوا سرد می‌شود. بنابراین متناسب با هر فصلی که لباس پوشیده‌اید برای نوش جان کردن غذا در این رستوران لباس گرم همراه خودتان کنید.
  5. امکانات لازم برای ورود افراد کم توان جسمی در این رستوران فراهم آمده است. اما اگر چنین هستید یا فردی همراه خود دارید که چنین است از قبل به مسئولان این رستوران اطلاع بدهید تا آنها شرایط لازم را برایتان مهیا کنند.
۰۶ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران