لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

فیلیپین از کشورهای بسیار زیبا و جذاب آسیای جنوب شرقی‌ست که با وجود طبیعتی منحصر به فرد و شبیه تایلند، هنوز خیلی‌ها آن را به عنوان مقصدی جدی و گرمسیری در نظر نمی‌گیرند. در صورتی که به خاطر پیشرفت‌های اخیر و به وجود آمدن امکانات رفاهی، تفریحی و هتل‌های لوکس باید بیشتر درباره رفتن به آن فکر کرد. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند سفر شما با تور فیلیپین را خاطره‌انگیز کند اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین است که ما در اینجا به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

پالاوان، آمانپولو

آب‌های فیروزه‌ای دریای سولو، که دارای صخره‌های مرجانی پر جنب و جوش است محور اکتشاف و تفریح ​​در جزیره خصوصی آمانپولو است. هر یک از ویلاهای بزرگ و جادار، ۴۲ ویلای ساحلی، خانه درختی، و کلبه‌های تپه‌ای دارای امکانات مدرن و لوکس هستند. در حالی که شالوده اصلی این ویلاها را ستون‌های چوبی تیره و دیوارهای سفید تشکیل می‌دهند شما در فضایی گرمسیری و بومی به بهترین امکانات مدرن درسترسی دارید. تخت‌های راحت و بزرگ، استخر شنا، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، تفریحات ساحلی و دریایی همگی بخشی از امکانات متنوع رفاهی‌ست که می‌توانید اینجا داشته باشید. به علاوه کودکان زیر ۱۲ سال اقامت رایگان خواهند داشت.

 

 راهنمای سفر به پالاوان؛ تکه‌ای از بهشت در فیلیپین 

 آمانپولو

 

آدرس: Pamalican Island, Sulu Archipelago, Palawan, Philippines

تلفن: +63 2 7976 5200

 

مانیل، پنینسولا مانیل

شما در این هتل درجه یک از امکانات رفاهی متنوع و جذابی برخوردار خواهید بود. استخری روباز، ۸ غذاخوری، اسپا و اینترنت رایگان در سراسر هتل، تنها بخشی از ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود. اتاق‌ها نیز دارای منظره شهر هستند و امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت کابلی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا و تخت‌های راحت را در دسترس شما قرار می‌دهند. در قسمت آشپزخانه نیز می‌توانید از چای‌/قهوه‌ساز، کتری برقی، و مینی‌بار استفاده کنید. این در حالی‌ست که حمام‌‌ها به امکاناتی مثل سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز شده‌اند. اتاق‌های بزرگ‌تر نیز دارای فضای نشیمن هستند. برای استراحت و تفریح در فضای هتل نیز می‌توانید از استخر، استخر کودکان، اسپا، اتاق بخار، اسکراب بدن، خدمات آرایشی گسترده، ماساژ سونا و خیلی چیزهای دیگر بهره‌مند شوید.

 

  ۵ اسپای معروف با ماساژورهای حرفه‌ای در فیلیپین 

پنینسولا مانیل 

 

آدرس: Corner of Ayala and Makati Avenues, 1226, Makati, Metro Manila, Philippines

تلفن: +63 2 8887 2888

 

ماکاتی، فیرمونت ماکاتی

فیرمونت ماکاتی در قلب منطقه تجاری شهر ماکاتی قرار گرفته و به خاطر خدمات شایان توجه و امکانات لوکسش از شهرت بالایی برخوردار است. در اینجا می‌توانید از استخر روباز، سالن بدن‌سازی، و خدمات تجاری استفاده کرده و اقامتی تمام و کمال را تجربه کنید. اتاق‌ها مدرن دل‌باز هستند و اکثرار نمایی از شهر را به تصویر می‌کشند. شما در این اتاق‌ها به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های کابلی، مینی‌بار، گاوصندوق، و سیستم تهویه هوا دسترسی خواهید داشت. حمام نیز شامل سشوار، حمام، سرویس وان و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌شود. رستوران داخلی، طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند در حالی که کافه ماکارون شیرینی‌های خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از اجرای موسیقی، بازی در زمین گلف و دوچرخه‌سواری لذت ببرید و از امکاناتی مثل کلاس‌های یوگا، تناسب اندام، ماساژ کامل بدن و انواع ماساژهای موضعی، اسکراب بدن، اسپا و خدمات درمانی، و خیلی موارد بیشتر نیز بهره‌مند شوید.

 

 فیرمونت ماکاتی

 

آدرس: 1 Raffles Drive, Makati Ave, Makati, 1224, Philippines

تلفن: +63 2 7795 1888

 

جزیره بوراکای، Discovery Shores Boracay

این هتل مجهز و مدرن که در فاصله کمی از دریا و روی ماسه‌های سفید و پودری جزینه بوراکای ساخته شده جایی‌ست که می‌توانید طعم خوش آرامش و استراحت را بچشید. در فضای هتل استخر رویاز، اینترنت سراسری رایگان و اسپا گنجانده شده و اتاق‌ها نیز به تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچی، دستگاه پخش صوتی و تصویری، گاوصندوق و مینی‌بار مجهز شده‌اند. شما می‌توانید غذایتان را در رستوران هتل و با نمای دل‌انگیز دریا نوش جان کنید و فرزندتان را به مرکز بازی کودکان بسپارید تا اوقات شادی را در کنار بقیه کودکان سپری کند.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید در بوراکای فیلیپین انجام دهید 

 جزیره بوراکای

 

آدرس: Station 1 Barangay Balabag Boracay Island, Malay, 5608 Aklan, Philippines

تلفن: +63 2 7720 8888

 

ال‌ نیدو، Pangulasian Island Resort

این اقامتگاه ساحلی واقع در باکیت بی دارای جنگلی گرمسیری و سرسبز در پس‌زمینه و ماسه‌های پودری طلایی با منظره دریا از روبرو است. این هتل به مهمانان خود استخر روباز، اسپا و رستوران با صندلی‌های فضای باز، ویلاهای مجلل و جادار و اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. هر ویلا دارای معماری مدرن فیلیپینی با بالکن یا پاسیوی اختصاصی خود است. ویلاها نیز در داخل امکاناتی مثل قهوه‌یاز، تلوزیون صفحه تخت، مینی‌بار، سیستم تهویه هوا و تخت‌های راحت هستند. حمام نیز دارای لوازم اضافی شامل سرویس بهداشتی رایگان و سشوار است. شما در اینجا می‌توانید شامی رمانتیک روی ساحل را تجربه کنید و یا خستگی‌تان را در اسپای لوکس آنان به در کنید. به علاوه اینجا برای انجام غواصی نیز مجبوبیت زیادی دارد.

 

  بهترین هاستل‌های کوله‌گردی در مانیل فلیپین

 ال‌ نیدو

 

آدرس: 5313 Taytay - El Nido National Hwy, El Nido, 5313 Palawan, Philippines

تلفن: +63 2 7902 5934

۱۱ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران