هتل‌های نوستالژیک فیلیپین که شما را به سفر زمان می‌برند

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
هتل‌های نوستالژیک فیلیپین که شما را به سفر زمان می‌برند

فیلیپین کشوری بسیار زیبا و خوش‌منظر است که به دلیل تنش‌های طولانی دیرتراز کشورهای گرمسیری همجوارش راه توسعه و ترقی را پیش گرفت. به همین دلیل هم هست که با خیلی از زیبایی‌های همسان کشورهای همسایه، سفر به فیلیپین ارزان‌تر تمام می‌شود. اما جدا از زیبایی‌های طبیعی این کشور تاریخی طولانی را پشت سر گذاشته که هویت آن را شکل می‌دهد. وجود هتل‌های فوق‌العاده‌ی نوستالژیک می‌توانند شما را در سفر با تور فیلیپین به زمان‌های دور ببرند.

 

 

The Legend Villas

استعمار اسپانیا در این کشور چندین سال به طول انجامید که در طی آن بخش زیادی از فرهنگ و تاریخ فیلیپین تحت تاثیر حضور آنان تغییر کرد. شما می‌توانید در اطراف ساختمان‌های تاریخی دوره استعماری جریانات قدیمی، و حس و حال آن دوره را به خوبی حس کنید. این هتل صد در صد فیلیپینی که با چوب فرد اعلا، بامبو و آجر ساخته شده اما برای طراحی داخلی‌اش از مبلمان قدیمی اسپانیایی استفاده کرده‌اند. لولا ماریا رستوران این هتل نیز بسیار برجسته و چشمگیر طراحی شده و غذاهای فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند. این رستوران نیز با حس و حال نوستالژیک خود شما را به قدیم‌های فیلیپین می‌برد و تجربه غذایی منحصر به فرد را به شما پیشکش می‌کند.

 

۱۰ نقطه‌ی جادویی فیلیپین برای کمپ‌زدن زیر سقف آسمان پر ستاره‌

 

 

The Legend Villas

 

 

آدرس: 60 Pioneer St, Mandaluyong, 1554 Metro Manila, Philippines

تلفن: +63 2 702 2700

 

 

Las Casas Filipinas de Acuzar

و قدیم مانیل حس و حال عاشقانه‌ای در جریان است که می‌توان آن را از عکس‌های به جا مانده از آن به وضوح دید. خیابان‌های بزرگ و وسیع، قایق‌های بزرگ، مراکز شهری با شکوه و فضای سبز آرامشبخش تنها بخشی از زیبایی‌های این شهر بودند. خوشبختانه Las Casas Filipinas de Acuzar به عنوان یک قطعه تاریخی این امکان را به هر کسی می‌دهد تا به مانیل قدیم سفر کند. شما با رفتن به این هتل می‌توانید در خانه‌های اسپانیایی فیلیپینی باشکوهی اقامت داشته باشید. هر کدام از این کاساها داستان متفاوتی نقل می‌کنند. به علاوه برای تجربه مانیل قدیم تورهای متفاوتی نیز برگزار می‌شود.

 

 

Las Casas Filipinas

 

 

آدرس: Bagac, 2107 Bataan, Philippines

تلفن: +63 2 332 5338

 

 

The Manila Hotel

هتل مانیل، قدیمی‌ترین هتل برجسته فیلیپین است که برای سال‌های زیادی به خاطر شکوه و جلالش مورد تحسین گردشگران قرار دارد. شما می‌توانید شکوه معماری و طراحی را در سراسر هتل و حتی در جزئیات هم شاهد باشید. این هتل به طور خاص برای به رخ کشیدن زیبایی‌ها و قدرت مانیل ساخته شده است. به طوری که از سال ۱۹۱۲ این هتل اقامتگاه محبوب شخصیت‌های برجسته دنیا بوده است. گروه بیتل‌ها، مایکل جکسون، و ژنرال Douglas MacArthur چند چهره شناخته شده‌ای هستند که در این هتل اقامت داشتند.

 

زیباترین جزایر فیلیپین برای سفر به سرزمین‌ سواحل سپید و آب‌های کریستالی

 

 

The Manila Hotel

 

 

آدرس: One Rizal Park, Ermita, 0913 Manila, Philippines

تلفن: +63 2 527 0011

 

 

Hotel Luna

هتل لونا به اولین هتل موزه فیلیپین شهرت دارد. شما از همان بدو ورود به هتل و در جای جای آن می‌توانید اشیا قدیمی و آثار هنری هنرمندان شناخته شده معاصر را پیدا کنید. هر کدام از اتاق‌های هتل لونا به شکل بخشی از میراث تاریخی فیلیپین دکوراسیون شده‌اند. در واقع با تلفیق معماری سنتی اسپانیایی و المان‌های مدرن، هتل لونا در قلب روستای تاریخی شهر ویگان واقع شده است. این روستای تاریخی باارزش از نقاط میراث جهانی یونسکو در فیلیپین شمرده می‌شود.

 

 

Hotel Luna

 

 

آدرس: De Los Reyes St, Vigan City, Ilocos Sur, Philippines

تلفن: +63 2 373 3333

 

 

Orchid Garden Suites

این هتل توسط پابلو آنتنیو معمار و هنرمند ملی طراحی شد. این هتل شاهد رویدادهای تاریخی زیادی همچون آزادی مانیل بوده است. این هتل برجسته در سال ۲۰۰۶ به دلیل محافظت از آثار تاریخی نامزد دریافت جایزه Asia-Pacific یونسکو شد. شما با اقامت در این هتل منحصر به فرد تاریخی می‌توانید از امکانات مدرنی همچون استخر و اسپا، کارائوکه، اینترنت و پارکینگ رایگان و موارد بیشتری بهره‌مند شوید. به علاوه خدمات خشکشویی، اتوبخار، و لباس‌شویی نیز با پرداخت شارژ اضافه در دسترس شما قرار دارد.

 

بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

 

 

Orchid Garden

 

 

آدرس: 620 Ocampo St, Malate, Manila, 1004 Metro Manila, Philippines

تلفن: +63 2 516 0888

 

 

Ciudad Fernandina Hotel

این هتل یکی از نمادهای سرزمینی نوستالژیک فیلیپین در مسیر روستای تاریخی ویگان قرار گرفته است. این هتل در سال  ۱۷۵۸ به عنوان خانه خاندان  Mestizos de Sangley ساخته شد. اما بعدها این ساختمان مورد بازسازی قرار گرفت و تبدیل به هتلی مدرن شد. این هتل که جزو میراث فرهنگی یونسکو محسوب می‌شود با وجود بازسازی‌ها هنوز ویژگی‌هایی از خانه اجدادی Sangley را نشان می‌دهد. در فضای این ساختمان سفید شما می‌توانید انواع گل و گیاه و مجسمه‌های بزرگ و کوچک را پیدا کنید.

 

 

Ciudad Fernandina

 

 

آدرس: corner Mabini Street, 26 Plaridel St, Vigan City, Ilocos Sur, Philippines

تلفن: +63 77 722 3765

۲۳ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران