۷ رستوران غذای حلال در هانوی ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۷ رستوران غذای حلال در هانوی ویتنام

ویتنام یکی از زیباترین کشورهای دنیاست که امروزه یکی از اصلی‌ترین مقصدهای گردشگری شرق آسیا به حساب می‌آید. کشوری که جنگل‌هایش سال‌ها در آتش جنگ سوخته اما سرسبزی‌هایش از نو جوانه زده و زیبا شده است. کشوری که روزهای بارانی و دل‌انگیز دارد و شب‌های چراغانی خاطره‌انگیز. کشوری که به هرکدام از شهرهایش بروید می‌توانید گشت و گذاری طبیعت‌گردانه کنید و از جاذبه‌های طبیعی لذت ببرید. کشوری که یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. کشوری که از نظر امکانات رفاهی و اقامتی در وضع مطلوبی قرار دارد و همین امر سبب شده است روز به روز مسافران بیشتری را به خودش بکشاند. در سفرتان با تور ویتنام به شهر هانوی این کشور اگر به دنبال رستوران‌های حلال برای نوش جان کردن انواع غذاهای لذیذ هستید همراه ما باشید تا ۷ رستوران مشهور حلال این شهر را یک به یک خدمتان نام ببریم.


۱- رستوران d Lions

اگر به غذاهای رشته‌ای و سوپ مانند علاقه‌مند هستید در این رستوران بهترین آنها را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که غذاهای سالم و خوشمزه ویتنامی و سنگاپوری برای مهمانانش سرو می‌کند. رستورانی که درهایش در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با منویی نسبتا متنوع پذیرایی می‌کند.

 

بهترین سوغاتی‌های ویتنام


۲- رستوران Namaste Hanoi

یک رستوران هندی جذاب برای آنهایی که غذاهای پر ادویه دوست دارند. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید طیف وسیعی از غذاهای هندی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که به صورت حلال طبخ شده‌اند. رستورانی که درهایش در تمامی روزهای هفته یک بار از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۴:۳۰ ظهر و بار دیگر از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. رستورانی که سرویس بیرون بر دارد و اگر در هتل‌تان بخواهید یک غذای هندی درجه یک نوش جان کنید می‌توانید روی این رستوران و سرویسش حساب ویژه باز کنید.

 


۳- رستوران Khazaana

یک رستوران هندی دیگر در قلب هانوی که می‌توانید اصیل‌ترین غذاهای آسیای میانه را در شرق آسیا یعنی ویتنام سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که به همراه غذاهای هندی، دسرهای ویتنامی سرو می‌کند و همین ترکیب سبب شده است مشتریان زیادی داشته باشد. رستورانی که سرویس بیرون بر دارد و این سرویس تا شعاع ۱۲ کیلومتری رستوران رایگان است. رستورانی که در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب


۴- رستوران Nan N Kabab

اگر عاشق کباب‌های خاورمیانه‌ای به خصوص عربی و پاکستانی هستید در سفرتان به هانوی به شما توصیه می‌کنیم حداقل برای نوش جان کردن یک وعده غذایی به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که منوی متنوعی از غذاهای گوشتی دارد و قیمت غذاهایش مناسب است. رستورانی که برای نوش جان کردن هر سه وعده اصلی غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که برای وعده‌های غذایی صبحانه و ناهار درهایش از ساعت ۹ صبح تا ۱۴:۳۰ عصر و برای وعده‌های غذایی شام از ساعت ۵ عصر تا ۹:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 


۵- رستوران Juni’s Kitchen

یک رستوران عالی برای آنهایی که در سفر به هانوی دوست دارند غذاهای اندونزیایی نوش جان کنند. رستورانی واقع شده در یک مکان دنج و زیبا که غذاهایش از مواد تازه طبخ می‌شوند. رستورانی که بیشتر منویش را غذاهایی با گوشت مرغ یا گوساله پر کرده‌اند. رستورانی که در تمامی روزهای هفته درهایش از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعد از ظهر و از ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است. لازم به ذکر است بدانید در منوی غذاهای این رستوران چندین غذاهای لذیذ گیاهی مخصوص گیاهخواران نیز وجود دارد.

 

فعالیت‌های جذابی که نباید در هانویی از دست بدهید


۶- رستوران Red House Hanoi

یک رستورن دنج و آرام که فضای داخلش را میزهای چوبی و فانوس‌های سنتی آراسته‌اند. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای پر ادویه و لذیذ شرق آسیایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. رستورانی که تمامی غذاهای آن از مواد اولیه حلال تهیه شده‌اند.

 


۷- رستوران Allante

یک رستوران لاکچری و عالی که اگر با بودجه محدود به هانوی رفته‌اید چندان به شما توصیه نمی‌کنیم به این رستوران مراجعه کنید. رستورانی که غذاهای گریل شده‌اش بسیار معروف و پرطرفدار هستند و درهای آن در تمامی روزهای هفته یک بار برای وعده غذایی ناهار از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۴:۳۰ و دیگر بار برای سرو وعده غذایی شام از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

۲۴ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران