برای سفر کوش آداسی مناسب‌تر است یا آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
برای سفر کوش آداسی مناسب‌تر است یا آنتالیا

ترکیه یکی از کشورهای ارزان و نزدیک است که سالانه بی‌شمار مسافر از ایران راهی شهرهای مختلف این کشور می‌شوند. کشوری که تمامی امکانات لازم برای ساختن روزهای هیجان‌انگیز برای زندگی را دارد. کشوری که در بهترین هتل‌ها از مهمانانش میزبانی می‌کند و در بهترین رستوران‌ها پذیرایی. کشوری که شهرهای ساحلی هیجان‌انگیز در خود کم ندارد. در سفرتان با تور ترکیه اگر می‌خواهید بدانید سفر با تور آنتالیا برایتان مناسب‌تر است یا سفر با تور کوش آداسی همراه ما باشید تا این دو جزیره را با یکدیگر مقایسه کنیم و در انتخاب شما برایتان راهنما باشیم.


جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی و آنتالیا

آنتالیا و کوش آداسی هر دو پر از جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی گردشگری هستند و اساسا به همین سبب است که تعداد زیادی از مسافران ترکیه را در فصل‌های مختلف سال به خودشان می‌کشانند. جزیره‌هایی که سواحل هر دو درجه یک و خواستنی هستند و در سواحل‌شان می‌توانید انواع تفریحات آبی را انجام بدهید اما در یک نگاه مقایسه‌ای باید خدمتتان عرض کنیم که کوش آداسی جزیره‌ای تاریخی در ترکیه است که جاذبه‌هایی همچون پرین، دیدیما، شبه جزیره دیلک، گورجین آداسی و یا جزیره‌ی کبوتر را در خود دارد. همچنین این جزیره مکان‌های مختلفی برای تفریح دارد مانند پارک آبی آدالند،پارک دلفین ، آکوا فانتزی و ساحل بانوان که با رفتن به آنها می‌توانید تفریحاتی همچون غواصی، والیبال ساحلی، اسب سواری و ... را تجربه کنید و یک تفریح دیگری که در کوش آداسی وجود دارد سافاری به روستاهای کوش آداسی و نقاط کمتر شناخته شده است که همه روزه در این جزیره تورهای مختلفی برای این کشف برگزار می‌شوند. آنتالیا نیز در خود پارک کارا علی اوغلو، محله کالایچی، شهر مینیاتوری، موزه‌ی آنتالیا، برج هیدیرلیک، شهر تاریخی فینیکه، آبشارهای ماناوگات، پارک ملی کاراتپه، حمام رومی‌ها، ساحل لارا، منطقه‌ی گردشگری سیده، غار کارائین، مجموعه‌ی تفریحی ساحل کنیالتی، شهر باستانی لیکیا آنتالیا، کسیک مناره، مزارع چای و ... را در خود دارد اما حال اگر بخواهیم این دو جزیره را از این جهت با هم مقایسه کنیم باید خدمتتان عرض کنیم اگر در سفر به ترکیه قصد انجام تفریحات ساحلی را دارید، آنتالیا برایتان مناسب‌تر است اما اگر می‌خواهید به سافاری‌های مختلف بروید و ماجراجویی کنید کوش آداسی انتخاب بهتری برای شما به حساب می‌آید.

 

ترکیه


آب و هوای کوش آداسی و آنتالیا

آنتالیا و کوش آداسی هردو به لحاظ آب و هوایی نزدیک به یکدیگر هستند. هردو دارای آب و هوای شرجی و گرم مدیترانه‌ای هستند که بهترین زمان برای سفر به آنها روزهای بهاری سال است و به طور کلی برای انجام تفریحات مختلف و استفاده کردن از امکاناتی که این دو جزیره دارند بهتر است در ۶ ماه اول سال به آنها مراجعه کنید اما باید بدانید در روزهای زمستانی سال این جزایر دارای آب و هوای معتدل می‌باشند.

 

ترکیه


مراکزخرید کوش آداسی و آنتالیا

کشور ترکیه و شهرهای مختلفش پر از مراکز خرید هستند. اساسا مراکز خرید در این کشور اهمیت بالایی دارند. به این دو جزیره نیز اگر تشریف ببرید می‌توانید مراکزخرید زیادی را ببینید که در آنها می‌توانید بهترین سوغاتی‌ها را خریداری کنید. مراکزخریدی که هم اجناس لوکس در آنها به فروش می‌رسند و هم اجناس ارزان قیمت. مراکزخریدی که برندهای معتبر دنیا در آنها شعبه دارند. در یک نگاه مقایسه‌ای اما باید بدانید تعداد مراکزخرید آنتالیا بیشتر از کوش آداسی است و اگر در پس ذهن‌تان از سفر به ترکیه یک نگاه اقتصادی نیز دارید که مطابق آن می‌خواهید خرید انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم سفر به آنتالیا را در اولویت نسبت به سفر کوش آداسی قرار بدهید.

 

از کوش آداسی چه سوغاتی بگیریم؟

ترکیه


سفر خانوادگی به کوش آداسی و آنتالیا

در یک سفر خانوادگی به هرکجای دنیا چیزهایی که در اولویت هستند امکانات و تفریحات مناسب برای محدوده سنی‌های مختلف است که اعضای یک خانواده را تشکیل می‌دهند. در این دو جزیره امکانات رفاهی مناسب خانواده‌ها فراهم آمده است و امکانات اقامتی نیز به گونه‌ای در این دو جزیره به وجود آمده‌اند که سفر به آنها هم مناسب خانواده‌ها باشد و هم مناسب مجردها. اما موردی که اندکی میان این دو جزیره تمایز ایجاد می‌کند امکانات تفریحی است. امکانات تفریح‌های خانوادگی کوش آداسی اندکی بیشتر از امکانات تفریحی آنتالیاست و همین امر سبب می‌شود سفر به کوش آداسی برای خانواده‌ها مناسب‌تر از سفر به آنتالیا باشد.

 

تجربه‌های نابی که سفر به کوش آداسی را در خاطر شما جاودانه می‌کند

ترکیه


هتل‌های کوش آداسی و آنتالیا

آنتالیا و کوش آداسی هر دو بهترین هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره ترکیه را در اختیار دارند تا مسافران‌شان در حداکثر امکانات لازم در این جزیره‌ها اقامت کنند. در کنار هتل‌های لوکس اما هتل آپارتمان‌های ارزان نیز در این جزایر وجود دارند.

۲۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران