تماشای ۶ ورزش متفاوت و جذاب در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تماشای ۶ ورزش متفاوت و جذاب در دبی

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران است. شهری که به شهر آسمان خراش‌ها در دنیا معروف است و بهترین هتل‌های جهان را در خود دارد. شهری که سفر به آن اندکی گران است اما اگر بخواهید می‌توانید سفر ارزان به دبی داشته باشید. شهری که در خود هم دریا دارد و هم صحرا و همین امر سبب می‌شود تعداد وسیعی از مسافرانش را که با تور دبی سفر کرده‌اند راضی از خودش نگه دارد. شهری که در رستوران‌هایش بهترین غذاهای دنیا را می‌توانید نوش جان کنید و در مرکزخریدهایش بهترین اجناس دنیا را می‌توانید بخرید. در سفرتان به دبی اگر به دنبال تماشای مسابقات ورزشی هستید همراه ما باشید تا ۶ ورزش متفاوت در دبی برای تماشا را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- اسب دوانی

اگر اهل شرط بستن روی اسب‌های مسابقه‌ای هستید باید بدانید در دبی بزرگترین و گران‌ترین مسابقات اسب دوانی برگزار می‌شود. مسابقاتی که می‌توانید با تماشای آنها به دیدن هنرنمایی اسب‌ها در پرش با مانع بروید و هم شاهد سرعت آنها در مسابقات سرعتی باشید. این شهر هرساله میزبان تعداد زیادی از اسب‌های خاص سراسر جهان است تا فستیوالی از اسب‌های زیبا برگزار کند. در سفرتان به دبی به شما پیشنهاد می‌کنیم به دیدن مسابقات اسب دوانی این شهر بروید و خودتان را صاحب یک تجربه جدید کنید.

 

 ورزش‌های آبی جذاب دبی را امتحان کنید


۲- کریکت

یکی از برترین ورزشگاه‌های کریکت دنیا در دبی ساخته شده است و از سال ۲۰۰۹ تاکنون که این ورزشگاه تاسیس شده است میزبان مسابقات بین‌المللی بی‌شماری بوده است. ورزشگاهی که به سبب نورپردازی‌اش در جهان بسیار معروف می‌باشد. در سفرتان به دبی اگر به دنبال تماشای بازی کریکت هستید باید بدانید در بیشتر هفته‌های سال در این ورزشگاه مسابقات کریکت برگزار می‌شود. مسابقاتی بین‌المللی و لیگ‌های مطرح که به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال ورزش‌های هیجان انگیز در دبی هستید این ورزشگاه را از دست ندهید. گنجایش ورزشگاه کریکت دبی بیست و پنج هزار نفر است و هرشبی که مسابقه داشته باشد حداقل نیمی از این گنجایش پر می‌شود.

 


۳- تنیس

یکی از بزرگترین مسابقات تنیس دنیا با گران‌ترین جایزه‌ها هرساله به مدت دو هفته در اواخر فوریه در شهر دبی برگزار می‌شود. مسابقاتی که در آن بزرگترین تنیسورهای دنیا شرکت می‌کنند و دو هفته‌ی هیجان‌انگیز برای جهان می‌سازند. رافائل نادال، اندی ماری، ماریا شاراپووا، فدرر، سرنا ویلیانز و خیلی‌های دیگر از بزرگان تنیس دنیا در مسابقات دبی شرکت کرده‌اند و می‌کنند. در سفرتان به دبی اگر اهل تماشای تنیس هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به تماشای این ورزش بروید و شاهد مسابقات بزرگ دنیا باشید. چرا که هم می‌توانید مسابقات هیجان‌انگیز تماشا کنید و هم یک تفریح خاص در دبی انجام بدهید.

 

 ۴ باشگاه معروف گلف در دبی که شما را عاشق این ورزش می‌کند


۴- راگبی

شاید برایتان غیرقابل باور باشد اما بد نیست بدانید دبی میزبان یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های راگبی جهان است و این ورزش یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در این شهر به حساب می‌آید. هرساله تورنمنت Dubai Rugby Sevens در زمین راگبی سراسری دبی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان بی‌شماری به تماشای این ورزش مینشینند. این ورزش در دبی آنقدر مورد توجه قرار دارد که دیگر از یک پدیده ورزشی صرف خارج شده و امروزه به عنوان یک پدیده اجتماعی به حساب می‌آید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید تعدادی از بهترین تیم‌های دنیا در جریان رقابت‌های راگبی دبی با یکدیگر مسابقه می‌دهند. بزرگترین مسابقه‌ای که در این شهر برگزار می‌شود، هرساله در اولین آخر هفته ماه دسامبر است که طی سه روز تیم‌های بزرگ راگبی در آن با یکدیگر رقابت می‌کنند. اگر اهل تماشای این ورزش هستید و یا حداقل می‌خواهید برا یک بار هم که شده تماشای آن را امتحان کنید به شما توصیه می‌کنیم به دیدن این مسابقه بروید.

 


۵- فوتبال

فوتبال امارات معروف است و شهر دبی میزبان تعداد زیادی از ورزشگاه‌ها است. از آنجا که تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی از علی کریمی گرفته تا فرهاد مجیدی در لیگ این کشور بازی کرده‌اند و همیشه لیگ امارات خالی از بازیکنان ایرانی نمانده است، شاید تماشای مسابقات فوتبال در شهر دبی بتواند برایتان یک خاطره متفاوت بسازد. بنابراین اگر اهل فوتبال هستید و از تماشای آن به وجد می‌آیید به شما توصیه می‌کنیم به ورزشگاه‌های مختلف این شهر تشریف ببرید و از نزدیک یک مسابقه فوتبال را تماشا کنید.

 

 ۶ مرکز تناسب اندام و مجموعه ورزشی جذاب در دبی


۶- شترسواری

شترسواری یک ورزش یا مسابقه، که به نوعی یک پرفورمنس متفاوت و خاص است که در سفر به دبی می‌توانید به تماشای آن بروید. در مسابقات شترسواری دبی پیست‌هایی طراحی شده است که در آنها شترها و صاحبانشان به مسابقه با یکدیگر می‌پردازند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید بر روی مسابقه شترها در این شهر بزرگترین شرط‌بندی‌های ورزشی انجام می‌شود.

 

۱۶ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران