معرفی سواحل معروف و زیبای مالزی

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
معرفی سواحل معروف و زیبای مالزی

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی یکی از زیباترین نقاط شرق آسیا به حساب می‌آید که باید به آن سفر کرد و برای چند روز حسابی خوش گذراند. شهری که تمامی امکانات بی‌نظیر رفاهی و اقامتی را برای داشتن شبانه‌روزی راحت و خاطره‌انگیز در خود دارد. جدای از این امکانات بهترین جاذبه‌های تفریحی مصنوعی را نیز این شهر در خود پدید آورده است تا مسافرانش انواع هیجانات را با رفتن به آن تجربه کنند. در سفرتان با تور مالزی اگر می‌خواهید به سواحل بروید و تفریحات آبی را تجربه کنید همراه ما باشید تا ۷ ساحل معروف نزدیک به کوالالامپور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- بندر دیکسون

یک بندر قدیمی و عالی که در خود انواع رستوران‌ها و کافه‌ها را دارد تا برای بازدیدکنندگانش لحظات خاطره‌انگیز بسازد. بندری که ساحلش جای انجام تفریحات آبی نیست و آب دریایش نیز شفاف و زلال نیست اما یکی از بهترین خط افق‌ها را برای تماشای غروب‌ها و طلوع‌های خورشید دارد. بندری که در فاصله نسبتا نزدیکی به فرودگاه کوالالامپور قرار دارد و از این فرودگاه با پرداخت هزینه‌ای نزدیک به صد رینگ به راحتی می‌توانید به آن تشریف ببرید. در سفرتان به مالزی اگر اهل آرامش و تماشای زیبایی‌ها هستید حتما به این بندر و ساحلش تشریف ببرید.

 

  نکاتی که باید قبل از سفر به کوالالامپور بدانید 

بندر دیکسون


۲- سپانگ

از فرودگاه کوالالامپور با پرداخت هزینه‌ای نزدیک به ۵۰ رینگ به راحتی می‌توانید سوار تاکسی شوید و به این ساحل تشریف بیاورید. جاییکه آب روشن و شفاف ندارد اما دریایش را در میان درختان حرا و مزارع نخل پنهان کرده است تا جلوه‌ای رازآلود و زیبا به آن ببخشد. ساحلی که در آن می‌توانید ماهیگیران مالزی را ببینید که مشغول تور بافتن و صیادی هستند. ساحلی که با رفتن به آن می‌توانید عکس‌هایی درجه یک و خاص برای شبکه‌های اجتماعی‌تان بیندازید. در سفرتان به کوالالامپور اگر هدف‌تان از رفتن به سواحل اطرافش انجام تفریحات آبی نیست به شما توصیه می‌کنیم حتما به این ساحل مراجعه کنید.

 

 سپانگ


۳- ساحل باتوفرینگی

باتوفرینگی در شهر پنانگ قرار دارد که برای رفتن به این شهر در کوالالامپور می‌توانید سوار هواپیما شوید و با پروازی ۳۰ دقیقه‌ای به این شهر برسید. شهری که به عنوان پایتخت غذاهای خیابانی در جهان معروف است. شهری که شهرت جهانی پیدا کرده است و یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری مالزی به حساب می‌آید. این شهر در خود ساحلی دارد درجه یک که با رفتن به آن می‌توانید انواع تفریحات آبی و دریایی را تجربه کنید و درکل حال و هوایی متفاوت نسبت به بودن در کوالالامپور پیدا کنید.

 

 برترین غذاهای خیابانی جورج تاون، پایتخت غذای مالزی

 ساحل باتوفرینگی


۴- سواحل لنکاوی

لنکاوی یکی از زیباترین نقاط مالزی به حساب می‌آید که امروزه تبدیل به یکی از توریستی‌ترین جزیره‌های شرق آسیا شده است. جزیره‌ای که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و هم مجردی. جزیره‌ای که برترین سواحل مالزی را در خود دارد و در بهترین امکانات از مهمانانش میزبانی می‌کند. جزیره‌ای که روزگاری مخفیگاه دزدان دریایی بوده است و امروزه تبدیل به یکی از رازآلودترین نقاط مالزی شده است. چرا که دارای جنگل‌های پیچ در پیچ و تو در تو است. جنگل‌هایی که شما را به دریا و ساحل رهنمون می‌شوند. در سفرتان به کوالالامپور اگر بخواهید به لنکاوی بروید به راحتی با گرفتن یک پرواز و طی مسافتی به اندازه یک ساعت می‌توانید این کار را انجام بدهید.

 

 هتل‌های بی‌نظیر لنکاوی؛ جزیره جنگل‌های پیچ در پیچ

 سواحل لنکاوی


۵- ساحل کوانتان

ساحلی واقع شده در شرق مالزی که فضای دور و اطرافش و رفتار مردمانش از جنس اصالت مربوط به شرق آسیاست و کمتر چیزی در این ساحل شکل و رنگ غربی به خودش گرفته است. ساحلی که در آن باران‌های موسمی می‌بارد و یکی از اصلی‌ترین تفریحگاه‌های سنگاپوری‌ها نیز به حساب می‌آید. ساحلی که یکی از نقاط بومی به حساب می‌آید و همین امر سبب می‌شود کمتر توریستی باشد. البته که در پیرامونش چندین اقامتگاه دارد. در سفرتان به مالزی اگر به دنبال گشت و گذار در جاهای کمتر شناخته شده هستید به این ساحل تشریف ببرید.

 

  ساحل کوانتان


۶- جزیره تیومان

تیومان یک جزیره زیبا و جذاب به حساب می‌آید که در میان توریست‌ها کمتر شناخته می‌شود و همین کمتر شناخته شده بودن سبب شده است یک جای فوق‌العاده جذاب باشد. جایی که در آن می‌توانید تفریحات آبی انجام بدهید و در روزهای بهاری و تابستانی بزنید به قلب آب و شنا کنید. جزیره‌ای که با رفتن به آن می‌توانید از اسکله مرسینگ که یکی از اسکله‌های معروف مالزی نیز به حساب می‌آید دیدن کنید. اگر اهل آب و تفریحات آبی هستید، اگر می‌خواهید از شلوغی‌هایی که جاهای توریستی در خود دارند دوری کنید و اندکی متفاوت نسبت به دیگران سفر کنید به شما توصیه می‌کنیم به این جزیره تشریف ببرید.

 

 ۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید 

جزیره تیومان

۱۵ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران