مرکزخرید معروف پلازای شرقی پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
مرکزخرید معروف پلازای شرقی پکن

پکن پایتخت کشور چین مقصد اصلی بسیاری از گردشگران با تور چین این کشور است. شهری با برترین امکانات رفاهی و اقامتی. شهری با جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی مدرن که سازه‌ها و خانه‌هایش در برخی محله‌ها یادآور تمدن گذشته این کشور است. شهری که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و هم مجردی. در این شهر که مرکز تنوع‌هاست هرچه از کالاها و تفریحات را بخواهید می‌توانید بیابید. در سفرتان با تور پکن اگر به دنبال خرید از یک مرکزخرید معتبر هستید همراه ما باشید تا مرکزخرید پلازای شرقی این کشور را خدمتتان معرفی کنیم. مرکزخریدی که اگر به قصد واردات و تجارت نیز به پکن رفته باشید، مراجعه به آن می‌تواند گزینه خوبی باشد. اگر هم به قصد خرید شخصی می‌خواهید سوغاتی‌های زیبای چینی خریداری کنید باز هم انتخاب مناسبی است.


مرکزخرید پلازای شرقی پکن (Beijing Oriental Plaza Shopping Center)


مرکزخرید پلازای شرقی که با نام اورینتال نیز شناخته می‌شود در زمینی به مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع واقع شده است و امروزه یکی از بزرگترین مرکزخریدهای شرق آسیا به حساب می‌آید. مرکزخریدی که در دل یک مرکز تجاری بزرگ واقع شده است و در شهرهای دیگر چین نیز شعبه دارد. مرکزخریدی که با مراجعه به آن می‌توانید برترین خریدها را انجام بدهید و جدای از این موارد یک مجموعه تفریحی نیز به حساب می‌آید. مرکزخریدی که اگر اهل تجارت هستید مراجعه به آن می‌تواند برای شما جذاب باشد و اگر اهل تجارت نیستید و می‌خواهید تنها برای خودتان و اطرافیان‌تان سوغاتی تهیه کنید نیز می‌تواند جالب توجه باشد. مرکز خریدی که برندهای معتبر دنیا و چینی در آن شعبه دارند. در سفرتان به پکن اگر می‌خواهید بیشتر با این مرکزخرید و اجناسی که در آن به فروش می‌رسند آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

۷ جاذبه‌ی گردشگری رایگان در پکن برای آشنایی با فرهنگ چین

 

  •  پوشاک خانم‌ها: این مرکزخرید پر از فروشگاه‌هایی است که در آن برندهای معتبر پوشاک مربوط به خانم‌ها را تولید می‌کنند. پوشاکی از لباس‌های رسمی گرفته تا لباس‌های راحتی و داخل خانه. پوشاکی که در میان‌شان می‌توانید قیمت‌های نجومی تا ارزان را بیابید و به هر میزان که می‌خواهید خریداری کنید.

 

 

  •  پوشاک آقایان: به میزانی که پوشاک مربوط به خانم‌ها در این مرکزخرید فروشگاه دارند، پوشاک مربوط به آقایان نیز در این مرکزخرید فروشگاه دارند. پوشاکی که بیشتر متعلق به برندهای چینی هستند و طیف قیمتی متنوعی دارند.
  •  کیف و کفش: در این مرکزخرید می‌توانید برندهای مطرح دنیا در زمینه کیف و کفش را ببینید که در کنار برندهای چینی اجناس خود را عرضه می‌کنند و گزینه‌های انتخاب زیادی به شما ارائه می‌کنند.

 

بهترین رستوران‌های محلی پکن

 

  •  لباس کودکان: فروشگاه‌های لباس کودکان و نوجوانان در کنار فروشگاه‌های اسباب بازی تعداد زیادی از واحدهای تجاری این مرکزخرید را به خود اختصاص داده‌اند و دست شما را برای خرید سوغاتی حسابی باز گذاشته‌اند.
  •  لوازم‌های آرایشی و بهداشتی: لوازم‌های آرایشی و بهداشتی از مهمترین چیزهایی هستند که در این مرکزخرید به فروش می‌رسند و احتمالا چه تاجر باشید و چه نباشید بخشی از خریدهای شما را به خودشان اختصاص خواهند داد.
  •  لوازم منزل و لوازم تزئینی: خرید لوازم سنگین منزل از این فروشگاه برای یک مسافر امری تقریبا غیر معقول است اما اگر به لوازم آشپزخانه متفاوت علاقه‌مند هستید؛ منظورمان اجناس دکوری و تزئینی کوچک است، می‌توانید آنها را در فروشگاه‌های این مرکزخرید به وفور بیابید و بخرید.


فود کورت مرکزخرید پلازای شرقی پکن

این مرکزخرید یکی از بهترین فود کورت‌های پکن را در خود دارد که با مراجعه به آن می‌توانید غذاهای مختلفی را برای نوش جان کردن بیابید. رستوران هایی برای صرف غذاهای سنتی و اصیل چینی تا غذاهای مشهور بین‌المللی. غذاهایی که تقریبا قیمت‌های نسبتا ارزانی دارند و همین امر سبب شده است فود کورت این مجموعه تا حدودی شلوغ باشد و با استقبال مواجه شود. غذاهایی که دامنه‌شان به برگرهای لذیذ و پیتزاهای ایتالیایی نیز می‌رسند. در سفرتان به پکن اگر در نزدیکی این مرکزخرید اسکان دارید می‌توانید برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی‌تان به فود کورت آن مراجعه کنید.

 


نکته ویژه به هنگام خرید در مرکزخرید پلازای شرقی پکن


این مرکزخرید خدمات ویژه مالی به مشتریان فروشگاه‌هایش و در برخی روزهای سال تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد. بنابراین در سفرتان با تور چین به پکن گوش به زنگ اخبار و اطلاعات این مرکزخرید باشید. جدای از این مورد بد نیست بدانید در این مرکزخرید هم می‌توانید برای خرید از یوآن استفاده کنید و هم از دلار. بیشتر فروشگاه‌های این مرکزخرید با دلار هم کار می‌کنند. درهای مرکزخرید پلازای شرقی پکن همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است تا بهترین‌های خود را به آنها ارائه کند.

 

بهترین نقاط پکن برای خرید سوغاتی‌های دست‌ساز

۱۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران