معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌فروشی‌های پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
معرفی معروف‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌فروشی‌های پکن

پکن کتاب‌فروشی‌های بسیار زیادی دارد، اما بخش زیادی از آن‌ها مختص کتاب‌های چینی بوده و نمونه‌های زیادی هم هستند که به شما اجازه ورق زدن کتاب‌ها یا گردش میان قفسه‌ها را نمی‌دهند. به همین خاطر ما این لیست را برایتان تهیه کرده‌ایم که مجموعه‌ای از کتاب‌فروشی‌هایی‌ست که با ایجاد یک فضای خوب و دلنشین و داشتن کتاب‌ها یا مجلات بین‌المللی، جایی مناسب برای خرید کتاب توسط گردشگران تور چین به شمار می‌روند.

 


The Bookworm


Bookworm تنها یک کتاب فروشی نیست، یک مکان ایده‌آل است برای آ‌ن‌ها که عاشق ادبیات هستند. مجموعه‌ی کتاب‌های این محل فوق‌العاده است، مملو از کتاب‌های انگلیسی در ژانرهای مختلف. اما بخش جذاب دیگرش دور هم نشینی‌های متعدد اهل ادبیات و بعضی نویسندگان معروف چینی است که Bookworm را به شدت سر زبان‌ها انداخته است. از دیگر نکات جذاب Bookworm بخش بزرگی از کتاب‌های چینی اما ترجمه شده به زبان انگلیسی‌ست تا مردم دیگر کشورها هم با آثار جذاب هنرمندان این کشور آشنا شوند. از همه‌ی این‌ها گذشته، نباید از فضای دلربای این کتاب‌فروشی جذاب هم به سادگی گذشت که در خوبی‌ها، این مکان را کامل کرده است.

 

مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی پکن که باید ببینید

 

 

 The Bookworm

 


آدرس: nside Courtyard 4, Gongti Bei Lu, Chaoyang district

 

 


Moleskine


اینجا یک کتاب‌فروشی معمولی نیست که در سر هر خیابانی پیدا کنید. در Moleskine شما کتاب‌های خاطرات و سفرنامه افراد مختلفی در دنیا را خریداری می‌کنید. از طبیعت گردان و مسافرانی که سال‌ها عمر خود را در سفر گذرانده‌اند تا اقتصاددانان و فروشندگان. البته در کنار این‌ها دفترهای خاطرات خالی و نوشت‌افزار جذاب و متفاوت هم در این مکان به فروش می‌رسد که از جمله جذابیت‌های آن به شمار می‌رود.

 

 

Moleskine

 


آدرس: S2-12 Taikoo Li 19 Sanlitun Lu

 


Cozy B02k


یک کتاب‌فروشی همه پسند عالی در قلب پکن که سلایق مختلف را به خوبی تحت پوشش قرار داده است. در Cozy B02k مجموعه‌ای بسیار عالی از انواع کتاب‌های انگلیسی و چینی در ژانرهای مختلف پیدا خواهید کرد. در زمینه کتاب‌های هنری و طراحی هم عناوین بسیار خوب با چاپ عالی وجود دارند که خرید آن‌ها می‌تواند برای کسانی که هنر را دنبال می‌کنند یک امتیاز بزرگ محسوب شود. بخش جذاب دیگر این فروشگاه هم مربوط به کمیک‌بوک‌های ژاپنی و چینی است که طرفداران بی‌شماری دارد. جدا از عناوین به روز، مجموعه کمیک‌بوک‌هایی از بهترین‌های ژاپن در Cozy B02k به فروش می‌رسد که برای طرفداران این ژانر عالی محسوب می‌شود.

 

لیستی از فعالیت‌هایی که تنها درسفر به پکن می‌توانید تجربه کنید

 

 

 Cozy B02k

 


آدرس: 16 Gongti Donglu, Chaoyang district

 


Page One (Sanlitun)


این کتاب‌فروشی دو بخشی، مجموعه‌ای بسیار خوب از آثار انگلیسی دارد که کتاب‌های تازه چاپ شده در دنیا را نیز شامل می‌شود. در این بین ترجمه آثار کلاسیک چینی و همچنین وجود کتاب‌های آثار هنری باستانی چینی، انتخاب‌های خوبی پیش پای شما می‌گذارد تا بتوانید کتاب در سلیقه خود برگزینید. در کنار این عناوین ارزشمند، یک گیفت شاپ خوب هم در گوشه‌ای از مجموعه وجود دارد که می‌توان نوشت‌افزارهای فانتزی یا حتی گیاهان کوچک چینی را نیز خریداری کنید.

 

 

Page One

 


آدرس: S2-14a-b, Taikoo Li South, 19, Sanlitun Lu, Chaoyang district

 


Book Design Shop


در این کتاب‌فروشی نمی‌توانید آثار سطح پایین پیدا کنید، پس اگر اهل خواندن کتاب‌های خوب باشید Book Design Shop انتخاب مناسبی برای شماست. نکته بد ماجرا این است که این مکان در هر بار که به آن مراجعه کنید، تعداد زیادی عنوان ندارد که به شما نشان دهد. در واقع وسواس در ارائه کتاب‌های خوب باعث شده عناوین کمی در هر زمان به فروش برسند اما با توجه به فروش بالا، هر بار کتاب‌های متفاوتی چه چینی و چه انگلیسی در Book Design Shop پیدا خواهید کرد.

 

 

Book Design Shop

 


آدرس: 23 Yangmeizhu Xiejie, Xicheng

 


Kubrick Bookstore


این کتاب‌فروشی که به اسم سینماگر معروف نام گذاری شده در مجموعه موما قرار گرفته که چندین مرکز هنر مدرن در آن قرار دارد. جایی بسیار عالی برای خرید کتاب‌های هنری، معماری و آثار مربوط به خلاقیت تصویری. بخش زیادی از کتاب‌های مجموعه کوبریک به زبان چینی است، اما قفسه‌های کتاب‌های انگلیسی نیز از بهترین‌های دنیا هستند. نکته مهم دیگر فروش مجلات معتبر دنیا در این مکان است که فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ایجاد می‌کند.

 

 

 Kubrick Bookstore

 


آدرس: Tower 2, MOMA, 1 Xiangheyuan Lu, Dongcheng district

۳۱ شهریور ۱۳۹۷

نظرات کاربران