۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

باکو یکی از زیباترین شهرهای آذربایجان به حساب می‌آید که باید به آن سفر کرد و زیر و بمش را خوب گشت. شهری که با رفتن به رستوران‌هایش بهترین غذاهای عمرتان را می‌توانید نوش جان کنید. شهری که بخش‌های تاریخی و دیدنی در خود کم ندارد و شب‌هایش به اندازه‌ی روزهایش باشکوه است. شهری که هم می‌شود خانوادگی با تور باکو به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. شهری که تمامی امکانات لازم برای اقامت‌های لوکس و خاطره‌انگیز را در خود دارد اما در سفرتان به این شهر اگر به دنبال اقامتی ارزان قیمت هستید همراه ما باشید تا ۶ هتل مقرون به صرفه این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Terrace hotel

هتلی سه ستاره در نزدیکی مرکز حیدرعلی اف که دسترسی بسیار مناسبی به متروی باکو دارد. هتلی که اتاق‌هایش تراسی زیبا رو به شهر دارند و از امکانات ویژه آن می‌توان به اجاره دوچرخه برای شهر گردی اشاره کرد. کارکنان این هتل به چهار زبان انگلیسی، روسی، ترکی و آذربایجانی مسلط هستند. هتلی که سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی دارد و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد.

 

راهنمای گردشگری باکو؛ شهری پر از لذت‌های به یادماندنی

terrace-hotel-baku_result


۲- Shams Mini hotel

یک هتل ۳ ستاره در ۸ کیلومتری فرودگاه حیدرعلی اف که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. هتلی که اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و اتاق‌هایش تمامی امکانات لازم برای داشتن یک اقامت بی‌دغدغه را در خود دارند اما آنچه این هتل را از رقبایش متمایز می‌کند، یک باشگاه ورزشی است. هتلی که تمام اتاق‌هایش دارای حمام خصوصی و تلویزیون LCD هستند. هتلی که تا مرکز تئاتر و باله آذربایجان ۱۲ کیلومتر فاصله دارد.

 

۵ هتل ساحلی باکو برای اقامتی لذت‌بخش

shams-mini-hotel-baku_result


۳- Nur 2 Hotel

هتلی در ۵ دقیقه‌ای مقر ریاست جمهوری آذربایجان. هتلی ۳ ستاره که در خود تنها ۹ اتاق دارد. اتاق‌هایی که هرکدام به حمام خصوصی مجهز هستند و تلویزیون LCD و همینطور دستگاه چای ساز. هتلی که امکان ورود حیوانات خانگی به داخل آن را دارید. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته کار پذیرش مهمان در آن انجام می‌شود. در سفرتان به باکو اگر تمایل دارید در هتلی اقامت داشته باشید که در رستورانش بتوانید انواع غذاهای بین‌المللی را سفارش بدهید و نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم این هتل را انتخاب کنید. صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، سرویس اتاق، خشکشویی، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی و اجاره خودرو از مهمترین امکاناتی هستند که این هتل به مسافرانش ارائه می‌کند.

 

اقامتی لذت‌بخش‌ در بهترین بوتیک هتل‌های باکو

nur-2-hotel_result

 

۴- Consul Hotel

یک هتل عالی که کارکنانش به سه زبان ترکی، روسی و انگلیسی مسلط هستند. هتلی که با اقامت در آن صبحانه را مهمان هتل هستید. هتلی که در کنار پارک آتاتورک واقع شده است. هتلی در نزدیکی باغ وحش باکو که مرکزخرید گنجلیک در دو قدمی آن قرار دارد. هتلی که با رفتن به آن می‌توانید در رستورانش غذاهای درجه یک آذربایجان را سفارش بدهید و نوش جان کنید. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. وای فای رایگان، پارکینگ، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار به صورت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و همینطور داشتن دستگاه فتوکپی و فکس برای انجام کارهای اداری از مهمترین امکانات این هتل به حساب می‌آیند.

 

consul-hotel_result

 

 ۵- Baku Palace Hotel

یک هتل عالی که در اتاق‌هایش تراس دارد. تراس‌هایی رو به شهر و دریای خزر. هتلی که در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا دریای خزر قرار دارد. هتلی که در نزدیکی شهر قدیم باکو واقع شده است و دسترسی مناسبی به بخش‌های مختلف شهر و اماکن دیدنی دارد. هتلی که در خود تنها ۹ اتاق دارد. هتلی که اتاق‌هایش هرکدام دارای حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی است. وای فای (رایگان)، پارکینگ، شاتل فرودگاه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی-هلندی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس، رستوران و اجازه ورود حیوانات خانگی از امکانات ویژه این هتل به حساب می‌آیند.

 

معرفی مرکز خرید متروپارک در باکو

baku-palace-hotel_result

 

۶- Karat Inn Hotel

هتلی عالی در نزدیکی سالن کنسرت حیدر علی اف که به سبب رستورانش بسیار معروف شده است. رستورانی که با رفتن به آن هم می‌توانید غذاهای آذربایجانی سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم غذاهای بین‌المللی. هتلی که دکوراسیون و طراحی داخلی زیبایی دارد. هتلی داراری ۱۱ اتاق که هرکدامشان امکانات لازم برای داشتن یک اقامت خاطره‌انگیز را در خود دارند. اتاق ویژه‌ی ماه عسل از امکانات منحصر به فرد این هتل به حساب می‌آید. وای فای رایگان، پارکینگ، شاتل فرودگاه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی-ترکی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آیند.

 

بهترین بازارهای خیابانی باکو برای خریدن سوغاتی‌های خاص و به‌ یادماندنی

karat-inn-hotel_result

۰۵ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران