رستوران‌های مقرون به صرفه در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
رستوران‌های مقرون به صرفه در تفلیس

تفلیس دارای انواع متنوعی از غذاخوری‌های پویا است. به طور کلی مردم گرجستان عاشق غذا خوردن هستند و دور یک میز نشستن را غنیمتی برای وقت گذرانی با عزیزان می‌دانند. از همین رو تفلیس به عنوان پایتخت این کشور به خوبی این ویژگی را بازتاب می‌دهد. در سفری مقرون به صرفه با تور تفلیس گردشگران تمایل دارند در عین داشتن غذایی باکیفیت، قیمت مناسبی بپردازند. ما در این مقاله بهترین رستوران‌های مقرون به صرفه تفلیس را معرفی می‌کنیم.

 

راچا

راچا یکی از غذاخوری‌های قدیمی تفلیس است که از زمان اتحاد شوروی در محلی که قرار دارد، بوده است. دیوارهای آجری، میز و صندلی‌های چوبی و یخچال فریزر قدیمی مربوط به دوره شوروی به این رستوران حسی واقعی بخشیده است. در اینجا شما می‌توانید غذاهای اصیل گرجی، مانند خینکالی و خاچاپوری را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی نوش جان کنید. فضای کم نور و غار مانند این رستوران با سقف گنبدی‌اش شما را به دوره تفلیس قدیم پرتاب کرده و تجربه‌ای فرهنگی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

آدرس: 4 Mikheil Lermontovi St, T'bilisi, Georgia

تلفن: +995 599 34 75 48

 

مافشالیا

مافشالیا یکی دیگر از نقاط بسیار ارزان‌قیمت تفلیس است که منویی از غذای مگرلیانی را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این غذا که بر پایه ذرت و با پنیر فراوان سولگونی تهیه می‌شود بسیار لذیذ و خوشمزه بوده و در هر لقمه پنیر فراوان آن کش می‌آید. علاوه بر الارجی شما طیفی از غذاهای پرطرفدار گرجستانی را در این رستوران در دسترس دارید. این رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب آماده پذیرایی از میهمانان خود است.

 

بهترین رستوران‌های بین‌المللی برای صرف یک غذای معرکه و متفاوت در تفلیس

 

آدرس: 137 Davit Aghmashenebeli Avenue, Dzveli Tbilisi T'bilisi, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995555634411

 

ویکی وگان کافه

ویکی وگان کافه یکی از معدود رستوران‌های گیاه‌خواری تفلیس است که غذاهای باکیفیت و متنوع گیاهی گرجی را با قیمت‌های مناسبی در دسترس قرار می‌دهد. شما در اینجا نام‌های آشنایی همچون توفوی کاری، باریتو، فلافل و هوموس همراه سبزیجات را در دسترس خواهید داشت. قیمت‌ها واقعا متناسب و در حد ۶-۷ لاری حدودا ۲ دلار هستند.

 

 

آدرس: 6 Ivane Machabeli Street, Dzveli Tbilisi T'bilisi, 105, Georgia

تلفن: +995514000175

 

شِمُمچاما

اسم این رستوران خود به تنهایی همه چیز را توضیح می‌دهد. Shemomechama به زبان گرجستانی یعنی "اتفاقی همه آن را خوردم" (خیلی خوشمزه بود) ترجمه می‌شود. این رستوران با میزهای سبک شوروی، دیوارهای آبی و منویی ساده اما خوشمزه تجربه خوردن غذاهای فوق‌العاده گرجی را در فضایی بومی و فرهنگی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای مثل خینکالی، کباب گرجستانی، و مستوادی را با قیمتی مناسب در این رستوران امتحان کنید. توصیه می‌کنیم از آبنبات‌های خوشمزه‌ای به اسم مامالو غافل نشوید.

 

 ۴ رستوران معروف تفلیس برای خوردن خوشمزه‌ترین خینکالی‌ 

 

 

آدرس: 8 Mtskheta Street, Vake-Saburtalo T'bilisi, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995558557100

 

آمرا

آمرا از بهترین رستوران‌های شهر برای امتحان کردن غذای غرب گرجستان مخصوصا غذاهای آبخازیان و مگرلیان است. این رستوران فضایی راحت و دوستانه دارد و طیفی از انواع غذاهای گرجی، نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همراه دوستان به این رستوران ساده و مقرون به صرفه بروید و از خوردن غذاهای عالی و ارزان لذت ببرید.

 

در بهترین مراکز خرید تفلیس خرید درمانی کنید

 

آدرس: 7 Sandro Euli Street, Vake-Saburtalo T'bilisi, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995568393430

 

چمو کارگو

یکی دیگر از رستوران‌های ارزان‌قیمت تفلیس که از قضا منویی متنوع و گسترده شامل غذاهای گرجی و اروپایی را ارائه می‌دهد چمو کارگو است. اگر با گروهی از دوستان در سفر هستید چند غذای متنوع سفارش دهید و آن‌ها را با هم به اشتراک بگذارید و طعم‌های بیشتری را امتحان کنید. غذاهای پر حجم در ظروف بزرگ از ۲۵ لاری در حدود ۹ دلار آغاز شده و تا ۵۸ لاری، ۲۲ دلار بالا می‌روند.

 

 

آدرس: 108 Tsotne Dadiani Street, Gldani-Nadzaladevi T'bilisi, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995571103010

 

کافه کتاب

اگر از خواندن کتاب و یا گشت‌زنی بین آن‌ها لذت می‌برید کافه کتاب جایی‌ست که باید به آن سر بزنید. کافه به سبک لوازم دست دوم طراحی و دکوراسیون شده است و قفسه کتاب‌ها نیز در دسترس قرار دارد. این کافه ساندویچ، نان تست، دسر و غذاهایی از انواع طعم‌ها را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید ساندویچ‌های واقعا خوشمزه‌ای را تنها با قیمت ۲.۳۳ دلار نوش جان کنید.

 

 کافه‌گردی در کوچه پس کوچه‌های تفلیس 

 

آدرس: 37 Mikheil Tsinamdzghvrishvili St, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995571808484

 

یوکوه

اگر از خوردن غذاهای گرجستانی خسته شده‌اید و به دنبال تنوع می‌گردید ما به شما یوکوه را پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران سوشی، نودل‌ها و انواع سوپ‌ها را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهد. منو بسیار متنوع است و اگر حس و حال رستوران رفتن را ندارید می‌توانید غذا را آنلاین سفارش داده و تحویل بگیرید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برای عاشقان طبیعت

 

آدرس: 52 Zakaria Paliashvili Street, Vake-Saburtalo T'bilisi, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995322420442

۱۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران