شگفت‌انگیزترین هتل‌های ساحلی تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
شگفت‌انگیزترین هتل‌های ساحلی تایلند

در صورتیکه برای نخستین بار است که می‌خواهید تور تایلند را انتخاب کنید، باید بدانید که مسافران جدید این کشور، از اینکه سفر به تایلند چقدر راحت و لذت‌بخش است، شگفت‌زده خواهند شد. در این کشور دوست داشتنی، بسیاری از تایلندی‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و این یعنی به آسودگی می‌توانید سوال‌های خود را از مردم محلی بپرسید.

علاوه بر این دسترسی به فناوری‌ها به سادگی برای‌تان امکانپذیر است. امکانات هتل‌ها و مراکز اقامتی در حد قابل قبول و حتی گاهی بسیار فراتر از آن است. هتل‌ها تنوع زیادی دارند و شما با هر سطح بودجه‌ای می‌توانید محل اقامت مناسب خود را پیدا کنید.

در قسمت نخست این مطلب با سه هتل جنگلی در پوکت، خائو سوک و چیانگ مای آشنا شدیم. هتل سری پانوای یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره پوکت است که در یک فضای تپه‌ای سرسبز و در مساحتی معادل ۳۲ هکتار ساخته شده است. برای تجربه زندگی در یک خانه جنگلی، می‌توانید در سفر خود به تایلند خائو سوک رفته و در هتل خانه جنگلی ما مستقر شوید. اقامت‌گاه وراندا های، یک هتل فوق‌العاده است که در کوه‌های شمالی شهر چیانگ مای تایلند قرار دارد. وراندا های، در واقع یک استراحت‌گاه آرام خارج از شهر است که به گردشگران فرصت می‌دهد تا با فرهنگ مردم شمال تایلند آشنا شوند و از مناظر طبیعی و سرسبز این منطقه لذت ببرند.

در بخش دوم معرفی هتل‌های شگفت انگیز تایلند، با برخی از شگفت انگیز ترین هتل‌های ساحلی این کشور رویایی آشنا می‌شویم:

 

سامویی، هتل بانیان تری (Banyan Tree Samui)

هتل بانیان تری سامویی، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای در کشور تایلند است که مشرف به آب‌های لاجوردی خلیج تایلند در یک خلیج خصوصی در لامای واقع شده است. بانیان تری، یک استراحت‌گاه با ویلاهایی اختصاصی است که بدون اغراق در یکی از بهترین موقعیت‌های گرمسیری تایلند و در یک ساحل مجلل ساخته شده است.

 

خوشمزه‌ترین غذاها را در کدام رستوران‌های ساموئی بخوریم؟

 

اگر به دنبال یک اقامتگاه ساحلی هستید، تا در آرامش و خلوت آن استراحت کنید، بانیان تری یک گزینه ایده‌آل برای شماست. این‌جا، درست مانند یک محل جادویی است که می‌تواند به طرز جادویی، استرس و نگرانی‌ها را از شما دور کند و همه این‌ها به لطف ساحل آرام و معماری فوق‌العاده بانیان تری سامویی است. همه ویلاهای این هتل مجهز به استخرهای خصوصی و وان آب گرم هستند.

در صورتیکه برای اقامت خود در تایلند این هتل را انتخاب کنید، برای رسیدن به ساحل بهشتی سامویی تنها هفت دقیقه پیاده روی خواهید داشت. خبر خوب دیگر اینکه، این هتل تنها ۲۰ دقیقه با فرودگاه سامویی فاصله دارد.

 

 

در صورتیکه به حیات وحش علاقه دارید، بازهم این هتل یک انتخاب مناسب برای شماست چراکه در اطراف این محدوده هم گونه‌های گیاهی منحصر به فرد و هم حیوانات وحشی زیادی زنندگی می‌کنند که می‌توانید با تورهای محلی طبیعت‌گردی در میان آن‌ها ماجراجویی کنید.

 

کوه سامویی، هتل وی ریتریت (W Retreat Koh Samui)

هتل وی ریتریت در کوه سامویی، یک مجموعه کاملا لوکس است که ۷۴ ویلای خصوصی با استخر و فضای شخصی را در خود جای داده است.  این هتل پنج ستاره، یک ساحل ماسه‌ای اختصاصی هم دارد که یک مکان آرام برای پیاده‌روی‌های عاشقانه یا آفتاب گرفتن است.

 

  ۷ سوغاتی معروف که در پوکت می‌توانید بخرید 

 

مرکز اسپا اوی این هتل، درمان‌های ریلکس و زیبایی ماساژ را با روغن‌های سنتی به شما ارائه خواهد داد. علاوه بر این می‌توانید از یک حمام گیاهی متفاوت لذت ببرید و یا در ورزش‌های گروهی هوازی باشگاه هتل با نظارت مربی‌های کار آزموده شرکت کنید.همه لحظاتی که در این هتل خواهید گذراند، سرشار از تجربه‌های جدید هستند. به عنوان مثال، خوب است بدانید که تخت‌خواب‌های بزرگی که قرار است روی آن‌ها استراحت کنید، به تشک‌های پنبه‌ای مصری مزین هستند!

 

 

یک کافه فوق‌العاده وسوسه انگیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و اسموتی و میان وعده‌های متنوع در این هتل در انتظار شماست. نگران وعده‌های غذایی خود هم نباشید، علاوه بر رستوران کاملا سنتی با وعده‌های غذایی مخصوص تایلندی‌ها و منوی آسیایی، می‌توانید از منوی بین‌المللی رستوران غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. سرآشپز این رستوران با انواع کباب‌های ساحلی و غذاهای دریایی آماده پذیرایی از شماست.

 

 

کرابی، اقامتگاه ساحلی و ویلایی سنتارا گرند (Centara Grand Beach Resort & Villas)

 

اقامتگاه ساحلی و ویلایی سنتارا گرند در یک تفرجگاه ساحلی مجلل که در میان یک پارک ملی قرار دارد، ساخته شده است. این منطقه یک بهشت گرمسیری است که اتاق‌های بزرگ، سوییت‌های دلباز و ویلاهای اختصاصی ویژه‌ای دارد که یا به سوی باغ چشم‌انداز دارند و یا اقیانوس زیبای لاجوردی را پیشِ پشم‌تان می‌آورند.

 

جزایر زیبا اما پنهان اطراف کرابی

 

استخرهای شیشه‌ای با سقف‌های بلند و سبک مدرن تایلندی، جکوزی در فضای باز، قایق‌های مخصوص ساحلی و امکانات ویژه برای انواع ورزش‌های آبی برای مهمان‌های این هتل فراهم شده است. اگر به غواصی علاقمند هستید هم می‌توانید از امکانات ویژه غواصی هتل برای یک تجربه جدید استفاده کنید. هم‌چنین مرکز تخصصی اسپای ژاپنی و ماساژ تایلند، یک مرکز آبگرم و چترهای آفتاب‌گیر هم در این هتل میزبان شما خواهد بود.

 

 

رستوران سوان بوا، رستوران  لوتاس کورت، رستوران هاگی، رستوران پرایوت سانست داینینگ در طبیعت زیبای گرمسیری این هتل، آماده هستند تا در سه وعده کامل با غذاهای بین‌المللی، غذاهای خوش طعم تایلندی، منوی آسیایی و غذاهای دریایی از شما پذیرایی کنند. هم‌چنین دو کافه دیپ بلو اند لانگ و کافه آن د راکز بهترین نوشیدنی‌های خنک، گرم و کوکتل‌ها را همراه با میان‌وعده‌ها برای شما آماده خواهند کرد.

 

برای خرید در کرابی، کجا برویم؟

 

۱۱ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران